pondelok 2. apríla 2012

Strange Way Of Life 19.

Beth
Tá správa ma rozrušila. Doktor si to všimol a privolal sestričku. Tá mi do ruky pichla striekačku a po celom tele sa mi rozliali účinky lieku na spanie. Viečka mi oťaželi a chcela som ešte niečo povedať, ale plietol sa mi jazyk.
Keď som sa opäť prebrala, nad hlavou sa mi skláňali známe osoby. Vyľakane som sa strhla.
"Už je hore?" ozvala sa Nicole.
"Hej je, myslím, že sa nás zľakla," sykol Louis.
"Vážne Tomlinson? To mám šťastie, aspoň viem, že žijem," môj chabý pokus o žart im na tvárach vyčaril úsmevy. Nechápala som ako sa mi do izby narvali šiesti, a prečo ich sem vôbec pustili. Akurát čo mi sestričky zbytočne robia šoky.
"Ja naozaj nič nechápem," opäť sa mi začali liať slzy. "Prosím, vysvetlite mi to niekto."
Vymenili si významné pohľady a Harry začal rozprávanie.
(pozn. autora: tie spomienky tam ešte budú, tak ich nebudem dávať sem, nebojte sa, všetko sa dozviete ;) )
Zrazu sa do izby vrútila sestrička.
"A von! Povedala som maximálne 15 minút a už ste tu najmenej hodinu!"
Ospravedlňujúco sa usmiali a všetci ma jemne objali. Teplo ich tiel mi dodávalo pocit, že nie som na tomto svete sama. Rodičia nemohli prísť, mali ešte nejaké povinnosti v práci, ako som sa dozvedela. Mierne ma to naštvalo, ale chápem ich.
Naskytol sa mi pohľad na okno, kde boli vo váze tulipány. Moje obľúbené. Povedala som sestričke, nech mi ich podá a privoňala som k nim. Svieža vôňa vo mne prebudila spomienky na detstvo. Všimla som si vytŕčajúci lístoček.
Viem, ako ich máš rada. Asi si nespomenieš na to, ako si ma ľúbila, ale stále v to dúfam. Ver mi, že ja ťa nikdy neopustím.                 Liam 

Ach, zase tie hlúpe slzy. Ale som z toho stále mimo. Môže sa moje srdce rozdeliť na dve polovice a ľúbiť dvoch ľudí naraz? Prečo som sa rozhodla ako som sa rozhodla? Už sa nevyznám ani sama v sebe. Len dúfam, že sa to vyrieši.

4 komentáre:

  1. aj mne po tom poslednom odstavci tiekli slzy, och ako to vyriešia? :( môj chúďatko Liamko :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neplač :) ono sa to všetko vyrieši, neboj ;)

      Odstrániť
    2. :( a ja som si myslela že mám zamotanú poviedky.. Katieee... rieš to lebo ťa obesim! :D :*

      Odstrániť
  2. no taak.. :) ešte nie je ďalšia? ja viem, zlato, že nie si stroj, ale táto poviedka je vysoko návyková! pfú.. vieš čo? žeriem ťa ;)

    OdpovedaťOdstrániť