sobota 28. apríla 2012

Strange Way Of Life 33.

Včera mi preplo? Aj tak sa to dá nazvať. Každopádne sa ospravedlňujem, ak som vás vyľakala. Poviem vám iba enjooy!♥


"Čo-že? Zopakuj to," ledva som zo seba dostala.
Zrazu Nicole vybuchla do hurónskeho rehotu. Teraz som na ňu zízala ešte nechápavejšie.
"Mala si sa vidieť," vysúkala zo seba Nicole cez smiech. Až jej tiekli slzy.
"Robím si z teba srandu, ty ťava."
"Takže... nič sa mu nestalo?"
"Nie, neboj a poď sa najesť," ťahala ma za ruku dole.
"Ja ťa asi zabijem! Toto nehovor ani v najhoršom sne! Vieš ako si ma vyľakala?!"
"Ja viem, však ten tvoj výraz," znovu sa začala smiať.
V kuchyni nebol nikto, za to na stole chutne vyzerajúce cestoviny. Vrhli sme sa na ne a Nicole sa po chvíli začala dusiť. Sledovala som ju s pobaveným výrazom ako gestikuluje, nech ju pobúcham po chrbte. Zľutovala som sa až keď začala brutálne červenieť a vytriešťať oči. Ha, to má za to, že ma straší!
"Nicole, pôvodne som ťa chcela požiadať, aby si mi šla za svedka a Niall Liamovi... ale po tomto," pozrela som na ňu pri umývaní riadu.
"Elizabeeth, prepááč. Ja už nebudem zlá, sľubujem," hodila na mňa psie oči. Chvíľu som si ju premeriavala.
"Ale samozrejme, že mi pôjdeš za svedka! Kto iný, si moja najlepšia priateľka."
"Jupíí!" zovrela ma vo svojom dusivom objatí.
"Kde sú vlastne ostatní?"
"Ja ani neviem," povedala vyhýbavo.
Prezerala som si ju spod prižmúrených očí. Povzdychla si.
"No dobre! Louis spravil Liamovi rozlúčku so slobodou. Ale neboj sa, žiadne striptérky, nič!" vyľakane dodala, keď zbadala môj vražedný pohľad. "Vraveli, že to bude pánska jazda, ako za starých čias. Vraj jedlo a X-Box. "
No a ja sa to samozrejme dozvedám ako posledná. "Tak si spravíme babský večer. Teda nie babský, ale náš večer. A to znamená..."
"HARRY POTTER!" skríkli sme naraz.
Spravili sme si asi tonu popkornu a usadili sa pred telku. Dlho do noci sme pozerali filmy. Ledva sme držali oči otvorené, ale aj tak sme citovali naše obľúbené hlášky. Tie filmy sme videli už toľkokrát, že až strach. Nakoniec zaspali tak, ako sme boli.
Prebrala som sa na to, že mi do očí svietia lúče slnka. Začula som buchot z chodby a o chvíľu sa nám do obývačky vrútili piati ľudia.
"Pššt, ešte spia!" snažil sa ich tíšiť Liam.
"Nie, už nespíme," zamrmlala som ospalým hlasom.
"Prepáč láska, nechceli sme vás zobudiť."
Ťažkopádne som sa postavila a natiahla si chrbát. Z toho gauča som celá ubolená. Nicole sa skotúľala na zem a prudko zívala.
Niall sa podujal urobiť nám raňajky. Na polceste do kuchyne som ho zastavila.
"To nebude potrebné. Najedz sa, ak chceš, ja to pripravím."
Vytiahla som nám zo skrinky cereálie a šmarila ich na stôl aj s miskami a lyžičkami. Vybrala som z chladničky pomarančový džús a napila sa priamo z krabice. Potom som zobrala aj mlieko a pohrkala ním. Prázdne. Hodila som ho do koša a otvorila nové.
Nicole mi uchmatla džús a naliala si ho do pohára. Usadili sme sa za stôl a pomaly prežúvali cereálie.
"Už len týždeň. Tešíš sa?"
"Hmm, neviem. Je to zmiešané," usmiala som sa.
Nicole zrazu zhíkla. "Ja nemám šaty!"
"A kto vravel, že si ich vyberie neskôr?"
"To je jedno, dnes ideme na nákupy!"
"Och, už zase?" vzdychla som.
Nemala som šancu protestovať, lebo v tej chvíli sa dovalila aj Eleanor.

Stačí mi, keď napíšete, či sa vám to páči, alebo nepáči! :) Ľúbim vás!♥ xx

9 komentárov:

  1. direction-perfection! krááááásne! a kto nemá šaty (to som nepochopila), ved ona si ich kupovala či,som mimo! :D oo mam prvy komentár! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ako Nicole nemá šaty, som to tam nejak čudne napísala :D už je to opravená, hádam to pochopíte :D
      a ďakujem!♥♥

      Odstrániť
  2. zabijem ťa ? vieš ako som sa zľakla vredy ? heart attack !! :D
    Máš šťastie , ež to skončilo takto !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja som skoro zinfarktovala! to robíš naschvál??? ale som veľmi rada, že to je takto ♥ nádherné




    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja sa pripájam k tomu, že ťa zbijem! ;) krásne to je :) ale úprimne, lepšie mi je, keď som si to prečítala naraz v sobotu.. včeera by som bola schopná vyhlásiť po tebe pátranie! ;) ♥xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, nebite ma :( ja za to nemôžem! :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Páči, dnes som prečítala vsetky časti ! :D super !



    Lauč

    OdpovedaťOdstrániť