utorok 24. apríla 2012

Nadpis No.2 ;)

Gurlzz, I'm sorry...
Dnes už nič nepridám, bola som na výtvarnej a prišla som neskoro. Nie som ešte ani naučená a navyše... Vytočili ma moje spolužiačky, ktoré sa nazývajú kamarátky. Síce je to len maličkosť, ale keby že idem písať časť... No poviem vám to takto, buď by to bolo totálne o ničom, alebo by som spravila niečo, čo by som potom ľutovala. Takže až zajtra sa pokúsim, nehnevajte sa na mňa :/ 



:-**

Aspoň toto mi vyčarovalo úsmev :) Náš mrkvičiak♥

A nad týmto zasa slintáám :)

Niečo pre Zaynerky ;)

Styles, komu vyplazuješ ten jazyk? :P

And last kiss from Niall Horan! :-*

Týmto si to nevyžehlím, ale no nedaj to sem :)
Oni sú skrátka sooo sweet♥


2 komentáre:

  1. u mňa si si to úplne vyžehlila <3 musím súhlasiť, sú sweet <3 škoda, že nebude časť, teším sa na zajtra, dúfam, že to už pridáš :D



    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ti sou nádherní, očividně jako všade :)

    OdpovedaťOdstrániť