piatok 13. apríla 2012

Strange Way Of Life 25.

Om, nom, nom :D milujem praclíky :D ale to je odveci, som chcela, že na víkend idem ku kamoške... tákže toho asi moc nenapíšem, no budem sa snažiť a pridám to v nedeľu večer :) A prosím, zanechajte komentár!! :) Ani neviete, ako veľmi ma to vždy poteší! :) Hope you'll like it :)♥♥

"Ide o to... no... ja neviem ako ti to. Ja... som ťa podviedla."
"Uhm."
"Uhm? To je všetko? Nič iné mi na to nepovieš? Harry, ja som ťa podviedla! Bože, som strašná. A vieš s kým? S tvojím najlepším priateľom!"
"Čože?" ospanlivo si pretrel oči.
"Tak a dosť!" napustila som do poháru ľadovú vodu a vyliala som to naňho.
"To bolo za čo?"
"Potrebujem sa s tebou rozprávať a ty si ani nedáš toľkú námahu, aby si ma počúval!" skríkla som.
"Pochop Beth, sú dve hodiny v noci a ty odo mňa čakáš plnú účasť na tvojich psychických výlevoch."
"Psychických výlevoch?! To ti je úplne jedno, že sa to týka aj teba?! Vieš čo, teraz vôbec neľutujem, že som ťa podviedla!"
"Pre-prepáč, ja som to tak nemyslel. A ty si čo?" oči sa mu rozšírili od prekvapenia. Zrazu bol úplne prebratý.
"Presne o tom som sa s tebou chcela rozprávať! Skrátka som sa vyspala s Liamom."
"Prečo?" to bolo jediné čo zo seba dostal.
"Ja... vlastne ani neviem. On raz ma pobozkal a ja som sa s ním potom stretla a chcela som viac. Neviem prečo som to urobila a mrzí ma to, ale asi to tak malo byť."
"V poslednom čase si bola nejaká divná, ale to ma vôbec nenapadlo. Myslel som, že ma ľúbiš." vstal z postele, ale ja som ho zatlačila naspäť.
"Ľúbim ťa Harry, samozrejme že áno. Ale možno sme na to šli moc rýchlo. Možno to bolo iba chvíľkové pobláznenie, ja neviem."
"Keby si ma naozaj milovala, neurobila by si to."
"Ja viem," šepla som a opäť zacítila slzy stekajúce po mojich lícach. Harry si ma privinul.
"Ani ja som k tebe nebol celkom úprimný. Vlastne, stretol som sa raz s jedným dievčaťom, ale prisahám, že som k nej nič necítil."
"No to je ten problém. Ja k Liamovi niečo cítim." povedala som tlmene s tvárou zaborenou v jeho pleci.
"Takže to je koniec?" zašepkal mi Harry do ucha.
"Asi áno. Pozri, nikdy som ti nechcela ublížiť, ale... je to divné. Už by to nebolo také, ako predtým. Obaja sa posunieme ďalej. Mohli by sme zostať priateľmi, ale aj to bude iné." Odvážila som sa na neho pozrieť. Aj on mal v očiach slzy, ale usmieval sa na mňa.
"Keď budeš šťastná, budem aj ja."
Nakoniec som zaspala v jeho náručí, s očakávaním, čo prinesie ďalší deň.

A fanúšikovia Harryho, nezabite ma prosím vás! :) Ono to tak musí byť :)

Ľúbim vás všetkých! :)♥♥

12 komentárov:

  1. toto čo si urobila? pff.. teraz skončiť? počkaj, treba ťa nejako presvedčiť na dlhšie časti, lebo potom to čítam stále dookola! grr.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ťa milujem dievča ! :D
    ja tak strašne chcem aby bola s Liamom aaach :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zabiť ťa?? ani náhodou a čo by som potom robila bez ďalšej časti?? aj keď, mám na to trochu chuť =D ale toto bude ešte zaujímavé, veľmi sa teším na ďalšiu, krásne <3




    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem♥ tomu ver, že to ešte bude zaujímavé :D (len čo to domyslím :D:D)

      Odstrániť
  4. prečo toto robíš?! :'((((( Harrýýýýýý, neboj, ja už bežím láska, neplač :* ale ináč je to super :) až na to že škoda že neni s Harrym :(((

    LITTLE STYLES (podpis, nechce sa mi stále zapínať Gmail :DD)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, dúfam, že neprídem o čitateľa kvôli tomu :P a ináč ďakujem :)

      Odstrániť
  5. teraz som trošku mimo ..kedže dývaš časti po dlhšej dobe a mám vela rozčítaneho tak mám zmatok ..:) toto si teraz kaože spomínala ako Harrymu oznámila že chce byt s Liamom ? ešte pred tým ako stratila pamat ? ..či ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super časti píšeš bez nich by som asi neprežila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aww, nepreháňaj :) ale som rada, že sa páčia ;)

      Odstrániť