nedeľa 29. apríla 2012

Strange Way Of Life 35.

KONEČNE! :) K tomuto vám poviem iba že... enjoy!♥

Srdce mi splašene búšilo a potili sa mi ruky, ktoré navyše boli ľadovo studené. Každú chvíľu mnou prešiel záchvev triašky, takže sa po splývavých šatách šírili jemné vlnky. Mamina mi pripla na vyčesané vlasy závoj. Nicole ešte upravila mejkap a posledný krát ma zľahka objala, Eleanor nasledovala jej príklad. Mala som ešte chvíľu času, takže som stála pri otvorenom okne a dívala sa na more. Môj veľký deň.
Nervozita so mnou poriadne vybabrala. Prešla som k veľkému zrkadlu a zízala na svoj odraz. Jednoduché biele šaty zvýraznili moje krivky a okolo tváre mi padali pramienky čiernych vlasov. Nazula som si letné sandále, pretože v opätkoch by som sa asi zabila. Vyšli sme s otcom za dom. Napravil mi závoj, ktorý rozfúkal prudký vietor.
"Ľúbim ťa, moje malé dievčatko," šepol so slzami v očiach.
"Och, oci, prestaň, lebo sa rozplačem a zničím si mejkap."
Nakukla som spoza rohu. Videla som tváre mojej rodiny a priateľov, ako sa uvoľnene rozprávajú. Oni sú pokojní, ale čo mám hovoriť ja? Zazrela som ho stáť pri Niallovi. Vyzeral očarujúco.
Všetci si posadali a ozvala sa hudba. Otec ma chytil za ruku a jemne potiahol vpred. Neprichádzali sme uličkou, ale od domu sme prešli iba kúsok a otec ma odovzdal Liamovi. V jeho očiach som zazrela iskričky čírej radosti.
Hoci vravel, že sa stretneme pri oltári, nebol tam žiaden. Iba sme stáli oproti sebe a ja som sa usmievala ako nasprostastá.
Pani, čo viedla obrad som počúvala iba na pol ucha, celá moja pozornosť bola upriamená na Liama. V chladnom vetríku sa mi trepotal závoj i šaty a naskákala mi husia koža. No pri srdci ma však spokojne hrialo, konečne som s ním.
Chytili sme sa za ruky a povedali svoje sľuby. Hlas sa mi neskutočne triasol a keď som cítila, že prichádzajú slzy, odmlčala som sa. Zhlboka som sa nadýchla a pokračovala vo svojej časti. Napokon, keď som zazrela slzy aj v Liamových očiach, tie moje sa preliali cez okraj viečok a spustili sa dolu tvárou.
Napriek tomu som mala šťastný úsmev, takže z toho vznikla akási nepodarená grimasa. Tak veľmi ho milujem. Potrebujem ho k životu, viac ako vzduch, či vodu. Bez neho je môj svet prázdny.
Nasadili sme si prstene a nakoniec Liam odhrnul závoj. Jemne sa prisal na moje pery a ja som sa nemohla nabažiť jeho bozku. Postavili sme sa bližšie k hosťom. Moja mama sa na mňa vrhla ako prvá, jej uslzená tvár bolo prvé, čo som uvidela. A potom si ma už len podávali ostatní, išla som z jedného objatia do druhého, len matne som si uvedomovala, kto ma objíma.
Louis na nás začal sypať lístky ruží, jeden z nich mi skončil na jazyku. Snažila som sa ho vypľuť a všetci z toho mali náramnú zábavu.
Nasledovalo hádzanie kytice. Hodila som ju rovno do rúk Nicole. Jej zásnubný prsteň bol neprehliadnutelný, mohli sme hneď zosobášiť aj ju s Niallom.
Fotograf nás odfotil aj s rodinami a potom sme sa presunuli na pláž. Na šatách zo zadu som mala akýsi úchyt na ruku, aby sa mi nevláčili po zemi. Poprosila som Liama, nech mi ho podá, a on mi vyhrnul šaty až po pás. Asi päť minút sa s tým zdržoval, nakoniec som mu plesla po ruke, a našla som to sama. Mám to ale inteligentného priat... zarazila som sa uprostred myšlienky. Manžela. Sme svoji. Elizabeth Paynová. Neznie to zle.
Na mori sa vytvárali mohutné vlny, kvôli silnému vetru a mne opäť začalo byť zima. Liam si vyzliekol sako a zabalil ma doňho. Prechádzali sme sa ruka v ruke, naháňali sa a nakoniec sme sa zvalili do piesku. Liam ma bozkával, ako keby ani nikdy nechcel prestať.
Mierne sa oteplilo, tak sme sa ešte šli odfotiť do prístavu. Lode sa pohojdávali na vode, a my sme sa započúvali do škriekania čajok. Celý čas som mala na tvári úsmev, už som chytala kŕče do lícnych svalov.
Keď sme prišli do reštaurácie, rozprávali sme sa s priateľmi. Výzdobu som si všimla až po chvíli. Všade boli bola záplava bielych kvetov, ktoré sa v girlandách spúšťali zo všetkého, čo nebolo živé.
Na stolíkoch bolia zase výzdoba z malých, milých orchideí. Pomaly padal súmrak, zapálili sa sviečky a vytvorila sa tým dokonale útulná atmosféra. Na jednej zo stien bola spravená koláž našich fotiek. Prešla som k nej a prstami prechádzala po našich zachytených zážitkoch. Ako sme sa hádali, a potom zase prudko objímali, vášnivo bozkávali. Fotky z mojich promócií, spoločných výletov. Ani neviem, kedy a kto to všetko stihol pofotiť.
Začali sa prípitky. Pri mikrofóne sa postupne vystriedali naše rodiny, aj chalani a Nicole s El. Tie krásne veci, čo vraveli o mne a Liamovi a všetky poďakovania, boli neskutočné. Nakoniec sme hovorili my s Liamom. Tak som sa rozplakala, že som nemohla pokračovať, takže to Liam dokončil aj za mňa. Bola som poriadne uplakaná nevesta.
Spoločne sme rozkrojili tortu a napchali si navzájom kus do úst. Potom sme sa vybrali na tanečný parket. Pridávali sa aj ostatné páry a ja som si spokojne položila hlavu na Liamovo plece.
"Milujem ťa, pani Paynová," šepol mi do ucha.
"Aj ja teba." Nadvihol mi bradu, aby ma mohol pobozkať a foťáky cvakali ako o život.
Asi v polovičke noci ma neskutočne začali bolieť nohy. Tancovala som už asi s každým a zábava bola v plnom prúde. Alkohol tiekol potokom a mnoho hostí bolo už vo véľmi veselej nálade. Zatancovali sme si tradičné tance, vybláznila som sa s babami. Keď som sa konečne opäť dostala do Liamovho náručia, vyzeralo to, že bude pomaly svitať.
"Dnes si bola vskutku nádherná," povedal. Nemala som silu mu odporovať, tak som iba pokrčila plecami.
"Liam, budeme spolu navždy, však?" spýtala som sa a pozrela mu do očí.
"Navždy," prisľúbil a sklonil sa, aby ma mohol pobozkať.
Bol to vážny bozk- intenzívny, pomalý, ale stupňoval sa...
"Ehm," ozval sa pri nás hlas.
Ignorovala som ho a tisla sa k Liamovi ešte náruživejšie.
"Hostia by sa radi rozlúčili, ak vám to neprekáža," povedala uštipačne Eleanor. Odtrhli sme sa od seba a ja som sa rozhliadla okolo. Všetci boli zvalení na stoličkách, niektorí už aj pochrapkávali. Vedľa nás sa ešte opito tackali Nicole s Niallom.
Oslava sa pomaly rozpustila. My s Liamom sme ani nešli spať.
V izbe mi Liam rozopol šaty a prezliekla som sa do riflí a voľného trička. Vyčistila som si zuby a snažila si, za neustáleho ochkania a aukania, rozčesať vlasy. Taký príjemný pocit, keď mi konečne zvlnené padali na plecia. Posledný krát som letmým pohľadom skontrolovala izbu a išla do auta. Mali sme tam už nabalené veci. Mne ich chystala Nicole, to som teda zvedavá.
Odmietli mi povedať kam ideme. Na zadnom skle nášho čierneho mercedesu svietilo červeným rúžom napísané JUST MARRIED. Keď som zbadala vzadu priviazaných niekoľko párov lodičiek, normálne mi ich prišlo ľúto. Liam zatrúbil na rozlúčku a vyrazili sme, bohviekam.

Toto je moja približná predstava šiat :)

Inak svadba je tak mierne spravená podľa svadby môjho bratranca v Austrálii, hi George :D
Dala som si s tým dosť námahy, ale stále sa mi to zdá nejaké divné :) Je to asi historicky najdlhšia časť :D Dúfam, že sa páčila♥ xx


10 komentárov:

  1. kráásna..mne sa to trošku podobalo aj na Twillight a svadbu Belly s Edwardom..ale toto bolo viac úžasnéé..čítala som to so zatajeným dychom :) som zvedavá kam pôjdu..a keď poviem, že sa teším aj na svadobnú noc isto bude vravieť za všetky tu prítomné :D BIG LIKE!!!..Janii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je dosť možné, že sa to podobá, lebo tú knihu som čítala najmenej päťkrát :D ale všetko je to len a len z mojej hlavy (a z bratrancovho dévedečka :D)
      a veľmi pekne ďakujem! :))♥

      Odstrániť
  2. oeihuafjkq , úžas !! :D Hneď ako mi nabehol net (a vypadol twitter -.-") som sem letela :D
    Ja ťa zbožnňujem :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nadherne <3 konecne svoji, jeeej uplne dokonale, aj ja chcem raz taku svadbu (najlepsie tiez s Liamom alebo niekym z 1D) dokonale <3




    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zorganizujem ti? :D len ešte toho ženícha nájdi :D
      ďakujem:) xx

      Odstrániť
  4. vieš ako veľmi som sa na túto časť tešila? a vieš, aká som rada že presiahla moje očakávania? ;) ľúbim ťa .. úplne bože mňam! :D

    OdpovedaťOdstrániť