piatok 27. apríla 2012

Strange Way Of Life 32.

Keď som písala že idem písať, otvorila som si to a... A NIČ! Nevyšlo zo mňa ani písmenko. Tak, že sa na to vykašlem a idem kosiť trávnik. Celkom dobre sa pri tom premýšľa, keď nemusím dávať pozor, aby som si neprešla kosačkou po nohe. No a potom som si prečítala dva MAXIMÁLNE smutné konce dvoch poviedok. A napadlo ma urobiť niečo absolútne šialené, za čo by ste ma asi zabili. Ale to iba zo zúfalosti, takže uvidím, čo s tým urobím.

Keď som sa vrátila z prechádzky, Liama som našla rozvaleného na gauči. Zaspal. A divadlo pokračuje. Oprela som sa lakťami o opierku a sledovala ho. Ani som si neuvedomila, že sa k nemu nakláňam, až kým som od neho nemala nos vzdialený asi centimeter. Zrazu otvoril oči, skríkol a tresol si hlavu o moje čelo. Žeby déja vu?
Posadil sa a predýchaval to.
"To som až taká ohavná?" zdvihla som obočie.
"Láska, nie, ale vieš čo to je, keď sa takto zobudíš?"
"Hej, viem."
Sadla som si vedľa neho.
"Tak čo budeme robiť?"
"No niečo by som vedel vymyslieť," povedal a pritiahol si ma bližšie.
"Liam, nie. Nemôžem," ospravedlňujúco som sa usmiala.
"Tak ale bozkávať ťa snáď môžem, či nie?"
Namiesto odpovede som sa vrhla na jeho pery.

Ďalšie dni sme strávili stále rovnako. Prechádzka a vylihovanie vnútri. Potrebovali sme si odpočinúť.
Doma v Londýne nás už čakali rodičia. Povedali sme im plán a naše mamky začali s prípravou. Bolo to naplánované až o mesiac, ale oni už panikárili, ako keby je to zajtra. "Lepšie mať všetko dopredu, nie čakať na poslednú chvíľu," vravela moja mama a Liamova horlivo prikyvovala.
Najhorší bol výber šiat.
"Louis, máš kľúče od auta?" kričala naňho Eleanor. Chudák musel ísť so mnou, El a Nicole vyberať šaty.
"No nie vieš čo, budem štartovať týmto!" zamával jej mrkvou, čo práve vytiahol z chladničky, pod nosom.
Louis s nami pretrpel obchádzanie všetkých svadobných salónov v Londýne. Vyskúšala som si asi milión šiat a začínala som byť zúfalá.
"Toto je posledný. Ak nič nenájdeme, vzdávam to," zahlásila som.
Tí traja sa unavene zvalili na sedačku pred kabínkou a ja som si začala prezerať šaty. Vyskúšala som štvore a žiadne z nich mi nesadli. Hľadala som niečo jedinečné a pritom by mi to malo pristať.
"A čo tamtie?" Louis ukázal na jednoduché biele šaty.
Pokrčila som plecami a šla som sa obliecť. Obzerala som sa v zrkadle zo všetkých uhlov. Odhrnula som záves. "No?" Zatočila som sa.
"Tie sú krásne," rozplývala sa Nicole.
"Aj ja si myslím, vážne nádherné," pridala sa El.
"No kto je najlepší? Predsa To-," premohlo ho mohutné zívnutie. "Tommo," dokončil.
Ešte raz som sa obzrela.
"Berieme ich," povedala som napokon.
Videla som výrazy úľavy na ich tvárach.
"My si vyberieme šaty radšej inokedy, čo povieš El?" spýtala sa Nicole. Tá iba so zatvorenými očami prikývla.

V izbe na posteli som prechádzali prstami po jemnej látke svadobných šiat. Zrazu sa do mojej izby vrútila Nicole.
"Beth! Li-Liam mal nehodu," vyhŕkla zadýchane.
Iba som na ňu nechápavo civela s vyvalenými očami.

Táto časť je taká o ničom. Nálada sa mi mení každú pol hodinu a k tomu tie pesničky, ach. No dosť mojich výlevov, iba som chcela že KOMENTUJTE :(
Ani neviete, ako ma štve, keď vidím, že si to prečíta asi 50 ľudí a komentujú 3-4 :(
Strácam potom chuť písať a ja už neviem čo. Prepáčte, mrzí ma to, ale potom tie časti aj tak vyzerajú :( Zajtra mi bude lepšie a skúsim zo seba dostať niečo zmysluplnejšie.
Ešte raz sa ospravedlňujem za moje výlevy, ľúbim vás!♥

15 komentárov:

  1. asjiovhxn jkadsj , toto nie !!!!
    On prežije , že áno ?! Neumre , ani nič že nie ?! Lebo ja ďalší smutný koniec poviedky neprežijem !!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, no však uvidím :) ale koniec to ešte nebude, neboj sa :D

      Odstrániť
  2. krásne :) teším sa na dalšiu časť :D úplne úžasne píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ty?? tiež som si dnes prečítala dva maximálne smutné konce, jeden úžasný, prečo, všetci všetkých vraždíte a ubližujete im??? práve som doplakala a už si môžem ísť po nový balíček vreckoviek!! nádherné, ale povedz mi, prečo?! ♥


    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepáč Kikuš :( skrátka mám takú náladu :( zajtra sa uvidí :) a ďakujem♥

      Odstrániť
  4. :) ..krásne ..ale čo ten koniec ?!! !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no ten koniec, to tak trošku mi preplo :D

      Odstrániť
  5. WOW!!! Za hodinku so precitala vsetky diely tej poviedky... Klobuk dole!!! Strasne sa mi to paci! Uuuuzasne... Bojim sa co sa stalo Liamovi, hadam nic zle... Uz sa tesim na pokracko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vážne? :O ďakujem, ďakujem, ďakujem!!♥♥

      Odstrániť
  6. neviem akou rýchlostou čitaš ale ja som si poplakala popri tom a prečitala som to za 3hodiny! :D a je to užasne len som nevedela že či si spomina alebo nie a tak inak to je užasne! a liam,čo je z liamom...však s nim nič zle nebude,prosiiim nerob mi to! :( a piššeš úúúúžasne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ááh, ďakujem :) neboj, nič zlé♥ xx

      Odstrániť
    2. dakujem bohu! :D že si to tak zahrala! a kedy bude dalšia časť,ešte dnes? :)

      Odstrániť
    3. hej, ešte dnes večer pridám ďalšiu :))

      Odstrániť
    4. oo dakujeeeeem :* zbožnujem ťa! inak kolko máš rokov,ked ťa napadaju take uchylky? :D

      Odstrániť
  7. to čo si urobila?? zaškrtím ťa?.. grr!! Payne musí žiť! ♥xx

    OdpovedaťOdstrániť