streda 4. apríla 2012

Strange Way Of Life 21. 1/2

Toto sú Elizabethine spomienky :) Bude ešte pár takých dielov :) Enjoy ;)♥♥
Pozerala som sa ako sa fľaša koly kotúľa k Niallovi, ktorý sedel opretý o stenu. Všetci sme boli napchatí v našej obývačke, vlastne ani neviem prečo.
Niall vzal tú fľašu do ruky, ešte viac ju zahrkal a diabolsky sa usmial.
"Horan, ani to neskúšaj!" vykríkla som. Ale už bolo neskoro. Otvoril to a kola vystrekla von. Na stenu, aj na podlahu. Myslela som, že ho zabijem. Rozbehla som sa do kuchyne pre handry a hodila ich Niallovi do ksichtu.
"To si utrieš! A stenu namaľuješ nanovo, je ti to jasné?! Bože, ani nevieš aké máš šťastie, že sa to nedotklo kníh!"
S vystrašených pohľadom prikývol a pustil sa do utierania. Ostatní sa tam zvíjali smiechom.
"Ešte tu nebývame ani rok!" soptila som.

Nakoniec som sa rozhodla vymaľovať si stenu sama, pretože on by to dokazil. Všetko musí byť dokonalé.
V obchode s farbami som strávila asi hodinu, kým som našla správny odtieň broskyňovej a kúpila si valček. Doma som sa už na obrovský hnedý fľak už ani dívať nemohla. Využila som príležitosť, že Nicole aj chalani boli v práci a pustila sa do toho. Zapla som si MTV a poodsúvala nábytok. Na zem som dala fóliu a prezliekla sa do starého trička.
Maľovala som jedna radosť a popritom som si tancovala. Všimla som si, že aj na strope je malý fľak, tak som pohľadala aj plechovku s bielou farbou a prisunula si k stene stoličku.
S vystrčeným jazykom som sa snažila presne to zamaľovať, pričom som si spievala One Thing. Zrazu som na nohe pocítila studený dotyk ruky. Vykríkla som a spadla...

6 komentárov:

  1. jaaj ja by som toho Niallera zabila. Dievča moje tak pekne píšeš, och.. ešte jedna dnes? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waw uzasna poviedka :))) prosim mozem sa spytat ci bude este dnes jedna cast?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahij, dnes jsem začala čísta myskím, že máš OBROVSKÝ talent. Jen tak dál

    OdpovedaťOdstrániť