štvrtok 19. apríla 2012

Strange Way Of Life 27.


Kurnik, celý deň kýcham a soplím, buď mám alergiu, alebo som prechladla... Oh god, dúfam, že nebudem opäť chorá ://
Zase sa posúvame dopredu :) Pre info, ešte stále sú to Elizabethine spomienky, no o chvíľu budú končiť a potom mám pre vás prekvapko! ;) A dnes je dlhšia!! :D:) Hope you'll like it ;)♥♥



Liam si ma privinul a na pery mi vlepil veľký bozk.
"Zvládla si to!" zvolal nadšene.
Áno, zvládla som to. Úspešne som vyštudovala medicínu a stanem sa zubárkou. Bola som z toho poriadne nadšená a odniesli si to všetci v mojej blízkosti. Jedine Liamovi to nevadilo. S úsmevom pretrpel výklad o tom, ako si predstavujem moju budúcnosť a prispel aj vlastným názorom.
"Budeme bývať v krásnom domčeku, ktorý si sami zariadime a okolo nás bude pobehovať mnoho malých Liamov a Elizabeth a..." nestihol dopovedať, lebo som ho prerušila.
"Nie, mnoho nie, ja chcem len dve deti," povedala som.
"Koľko len budeš chcieť," zašepkal a odmenil ma bozkom.
_____________________________________________
"Liam?" spýtala som sa potichu, a hmatala okolo seba rukami. Bola som ani neviem kde a ani som nevedela, ako som sa tam dostala. Nicole s Eleanor ma navliekli do džínsov a blúzky, namaľovali a poslali k Louisovi do auta. Ten mi zaviazal šatkou oči, a keď som sa ho spýtala, že čo sa to deje povedal len. "Dostal som presné inštrukcie od najvyššieho a keby ich poruším, odnesú si to moje mrkvy, takže mlčím ako hrob."
Znechutilo ma to a celú cestu som sa mračila.
Tak som teda rozhadzovala rukami a zrazu nahmatala niečiu hruď.
"Liam?" spýtala som sa ešte raz neisto. Keď si ma pritiahol za ruky bližšie a pobozkal ma, nebolo pochýb, že je to on.
"Kde sme?"
Namiesto odpovede mi iba stiahol šatku a ja som sa ocitla v rozprávke. Stáli sme v nejakej záhrade, osvetlenej lampášmi, ktorý viseli na konároch mohutného dubu. Pod ním boli rozložené pohodlne vyzerajúce matrace s množstvom vankúšov. Oproti nim bolo plátno a premietačka, a na malom stolíku poukladané pomaranče, jahody v čokoláde, popkorn a zelený čaj. Tak ako to mám rada.
"Páči sa ti to?" ozval sa Liam.
"Samozrejme... len... mi to vyrazilo dych, je tu krásne."
"Najskôr som mal na pláne romantickú večeru, ale vedel som, že toto ťa poteší viac," povedal s úsmevom.
Ja som ho potiahla za ruku a spolu sme sa hodili na matrace. Zapol tam film, presne môj obľúbený, Na sv. Valentína. Počas neho sme sa kŕmili, ohadzovali sa popkornom a bozkávali sa. Keď sa objavili záverečné titulky, vypli sme to a sledovali hviezdy.
"Tamto je severka," ukazoval Liam. "A to je malý a veľký voz."
"Viac ich nepoznáš, čo?" spýtala som sa ho. Pokrútil hlavou. "Myslela som si. Aj tak ťa ľúbim."
"Aj ja teba," šepol Liam.
Potom sme v tichosti ležali, pokým sa Liam znenazdajky nepostavil. Zmätene som sa posadila a dívala sa naňho. Vzápätí si kľakol a vytiahol niečo z vačku.
Vypleštila som oči a srdce sa mi rozbúchalo ako o závod. Myslela som, že sa mi roztriešti o hrudný kôš.
"Chcel som to urobiť už dávnejšie, ale až dnes som naozaj nabral odvahu. Elizabeth Zoey McCalleeyová, milujem ťa, tak ako nikoho na svete. Prosím, staneš sa mojou ženou?" otvoril zamatovú krabičku a odhalil krásny diamantový prsteň.
Ani chvíľu som neváhala, a vykríkla som. "Áno, dopekla, samozrejme že áno!"
Hodila som sa mu okolo krku, a keď som sa odtiahla, nasadil mi prsteň. Sadol mi ako uliaty.
"Vieš, nemusíme sa brať hneď, môžme počkať, koľko budeš chcieť," povedal.
"Liam, mne stačí, že my vieme, že sme svoji," usmiala som sa.
"Milujem ťa."
"Ja viac," pobozkala som ho.


A prosím, komentujte!! :)

13 komentárov:

  1. ooooooooooooooooooooch ♥♥♥♥♥♥ topím sa.. topím sa!!! milujem ťa ;) žena, toto si krásne opísala :) naživo som si vedela predstaviť Payna, ako kľačí.. alebo ako to tam vyzerá.. alebo Tomlinsona! :) ňom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si ma dostala dievča.
    Payne , môj Payne , aaaaaach :D♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera, nádhera, NAADHERA ! <3 Tins

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné, dokonalééé <3 love ya <3 omdlievam, volaj mi sanitku =D



    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem♥ dobre, volám o chvíľu by tam mala byť :D aj ja teba♥

      Odstrániť
  5. Prosim dneska dalsiu cast!!! Prosim!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krása, čo by som dala za to keby aj moje poviedky čítalo toľko ľudí :/ kráááásne píšeš ;DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zase ich nečíta až tak veľa ľudí :) daj mi stránku, môžem sa pozrieť na tvoj blog :) a ďakujem♥

      Odstrániť
    2. niet začo, hovorím len čo si myslím :)) a tu to je http://onedirectionfanblog.blog.cz/ :D

      Odstrániť