streda 25. apríla 2012

Strange Way Of Life 30.

Woohoo, tridsiata kapitola! :D Inbetweeners dance, GO! :D

Inak, všimli ste si, že som úplne zabudla na Nicole? :D Teda nie že zabudla, ale ja skrátka neviem, čo k nej napísať :) Otehotnie, bude svadba a budú spolu žiť šťastne až do smrti? To je také klišé a navyše zápletka žiadna, táákže som sa rozhodla, že pre nás zostane 'tajomnou neznámou' ;) Môže to byť? :)

Muhehé, dnes je aj dlhšia sooo enjoy!♥♥

"Zlato?" oslovil ma Liam keď sme večer ležali v posteli. Prstami jemne prechádzal po mojej ruke a mne sa zježili chlpy na šiji.
"Už si premýšľala o našej svadbe?" Prsty sa mu zastavili na mojom snubnom prsteni.
"Hmm, ani nie. Máš nejaký nápad?"
"Keď nechceš, tak môžme počkať, ja ťa do ničoho nenútim."
"Nie, ja chcem. Len som mala skrátka príliš zmätené myšlienky, aby som sa nad tým pozastavovala."
Mlčal. "Tak čo by si navrhoval?" Prerušila som ticho.
"No... Moji rodičia majú také "sídlo" pri pobreží. A tak ma napadlo. Nechceš sa tam ísť pozrieť, a potom by sme sa rozhodli?"
"Znie to dobre. A kedy by sme vyrazili?"
"Rozmýšľal som, že zajtra? Iba by sme zhodnotili situáciu, vieš?"
"Tak fajn. Potom sa pobalím. Ale na dnešný večer mám lepší plán." Zvalila som sa naňho a môj pojem o čase sa vyparil.

"Elizabééth?" ozval sa Liamov hlas zdola. Vybehla som z izby, v jednej ruke som držala tenisku a v druhej pyžamové nohavice.
"Čo sa deje?" zakričala som späť.
"Nevieš, kde mám kefku? Tú svietiacu!" Objavil sa na schodoch.
"Nevravel si, že si ju stratil? Podľa mňa by bolo logické, keby je v kúpeľni."
"Vidíš, tam som nepozeral."
"A kde si pozeral?"
"No v kuchyni ani v obývačke nebola," uškrnul sa. Odbehol a o chvíľu už natešený mával kefkou. Pokrútila som hlavou. Niekedy je vážne ako dieťa.
Konečne sa mi podarilo nás zbaliť. Nakoniec sme sa rozhodli zostať tam aj dlhšie, takže som balila do kufra. Obidvoch do jedného. Ledva som do neho napchala naše veci a zapínať som ho musela tak, že som na ňom sedela. Liam ma potichu pozoroval a potom vybuchol do smiechu
"No veľmi smiešne," naoko som sa odula a stále sa pokúšala zapnúť kufor. Napokon sa nado mnou zľutoval a pomohol mi.

Vyrazili sme okolo tretej poobede, aj to len preto, že Liam tentokrát nemohol nájsť mobil. Celý dom obrátil hore nohami a išiel už aj vybaľovať kufor, keď som mu ho našla v zadnom vrecku džínsov.
Preto som bola nadšená, keď naše auto vyrazilo z príjazdovej cesty. Asi v polovici cesty nám na okno začali dopadať prvé kvapky.
Museli sme sa zastaviť aj v obchode, lebo zásobovaní sme neboli. Vonku sa zatiaľ poriadne rozpršalo.  Počúvali sme pravidelné bubnovanie dažďa, ale potom to Liama omrzelo a tak do prehrávača strčil ich album. Zvyšok cesty sme si spievali a predvádzali najčudnejšie tanečné kreácie, aké sa nám podarilo vytvoriť posediačky.
Vyšli sme do kopca, po ohromných zákrutách, až nakoniec som pod kolesami zacítila štrk. Liam vybehol do dažďa otvoriť bránu a keď sa vrátil, kvapkalo z neho. Zaparkoval pri zadnom vchode a rýchlo sme k nemu prebehli. Veci sme si nechali v aute, že sa po ne potom zájdeme.
Liam zistil, že tieto dvere sa dajú otvoriť len zvnútra, tak sme museli bežať dopredu. Dnu sme sa vovalili do nitky premočení a zároveň v záchvate smiechu. A teraz že po veci. Keďže sme už boli mokrí, nevadilo nám to, ale veci by sme neradi mali premočené.
Ja som v záchvate eufórie vybehla do dažďa. Keď som bola malá, rada som tancovala bosá v daždi, i keď som potom vždy riadne prechladla. Liam sa ku mne po chvíli pridal. Šantili sme ako malé deti, až kým sa dážď neupokojil a potom neprestal úplne. Medzitým sa zotmelo, takže som už nemala šancu zazrieť krásny výhľad. Napínala som zrak, ale nedovidela som na more. Vybrali sme veci z auta a šli sa uschnúť.
Ako prvé som zamierila do kúpeľne, ale Liam mi zahatali cestu a šibalsky sa usmial. Schmatol ma do náručia a v kúpeľni zo mňa doslova strhal šaty. Po spoločnej horúcej sprche sme sa usadili v obývačke pri telke. Nosy nám šteklila vôňa čaju s medom a spokojne sme oddychovali po náročnom dni. Celkom som ľutovala, že som nemala šancu poriadne si prezrieť dom. Zajtra sa k tomu dostanem.

7 komentárov:

  1. Krásne, ako vždy ;DD len tak ďalej a ja som už tiež zabudla na Nicole, kto nie :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vieš, že aj ja som zabudla na existenciu Nicole??? mám toho "trošku" viacej rozčítaného :) prepáááč, ale pri tomto príbehu som celú svoju pozornosť venovala Beth a tomu, či si spomenie a na čo vlastne si má spomenúť :D a už si konečne pamätá, takže je to úplne dokonalé :D P.E.R.F.E.C.T milujem tento príbeh <3


    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fantastické!!!!! :) kefkovaný Liamko joj ľubim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bože môj.. celú časť som mala úsmev na perách! mňaaaaam :) :*

    OdpovedaťOdstrániť