piatok 13. apríla 2012

Stole My Heart 2.

Tak na dnes ešte jedna :) Až tri za deň, to je môj rekord :D V ankete vyhral Louis, takže to bude hlavná postava v tejto poviedke :) Pridám ešte pár dielov a potom to ukončím :) Ale nebojte sa, ešte budú ďalšie kratšie poviedky, v ktorých si možno nájdete svojho obľúbenca ;) V nedeľu teda ďalšia :) Enjoy ;)♥♥

Hlasná hudba prehlušila Monicine slová, tak som s k nej úplne naklonila aby som ju počula.
"Že či si ideme niekde sadnúť!"
Prikývla som a začali sme sa predierať davom. Sam  prudko gestikulovala a navigovala nás k voľnému stolu. S výdychom sme si posadali a prišla dilema. Kto pôjde pre nápoje.
"No mne už je to jedno, dohodnite sa. Ja idem tancovať," vstala som. "A... prineste mi vodku s brusnicovým džúsom, okej?" žmurkla som na ne a už ma nebolo.
Vlnila som sa v rytme hudby a doslova cítila ako vo mne ožíva každý nerv. Dnes večer som tu slobodná. Pocítila som na krku niekoho horúci dych a tak som sa otočila. Bola som len pár centimetrov od tváre nejakého chalana. Spýtavo som zdvihla obočie.
"Ako to, že je taká krásna mladá slečna sama?"
"Pretože nechce aby ju niekto ďalší otravoval?" prešla som do "protiútoku".
Iba sa na mňa usmial ešte širšie, ak sa to dalo a vystrel ruku. "Som Louis."Chvíľu som váhala, ale napokon som mu ju stisla. "Christie."
"Tak Christie, čo keby som ťa pozval na drink?"
"Prepáč, ale čakajú ma kamarátky."
"To nevadí, aj mňa kamoši. Môžte sa k nám pridať."
Louis nám predstavil svojich kamošov a dozvedeli sme sa, že hrajú v nejakej kapele. Nič som o nich nevedela, ale Sasha zjavne áno, lebo poznala všetkých po mene. Potom, čo som si dala asi piatu vodku s džúsom som všetko začala vnímať v akomsi opare. Tancovala som, bavila sa a užívala si pocit byť konečne vonku. Na niektorých veciach som sa začala nekontrolovateľne smiať. Rozlúčili sme sa so všetkými a snažili sa nejak dostať domov. V polovici cesty som začala hysterčiť, že som stratila kabelku, ale našťastie nás dobehli chalani a priniesli mi ju. Zdá sa mi, že na mňa niekto niečo kričal, ale nevnímala som. Potom si už len pamätám, ako som sa snažila strčiť kľúčik do dierky a nemohla som sa trafiť, lebo sa mi triasla ruka. Schytala som ďalší záchvat smiechu.

Louis
Pod vplyvom alkoholu som si ledva všimol malú kabelku zavesenú na operadle.
"Christie, Christie!" Rozbehol som sa ako taký blázon a chalani za mnou. Našťastie neboli ďaleko, tak som jej ju stihol dať. Potom som si všimol, že jej niečo vypadlo.
"Hej Christie! Niečo ti tu vypadlo!" kričal som za ňou, ale už ma asi nevnímala. Zohol som sa a na zemi zbadal malú bielu vizitku. Snažil som sa rozlúštiť, čo tam je napísané, ale písmenká mi poletovali pred očami ako divé. Strčil som si ju do bundy s tým, že si ju prečítam neskôr.

A nezabudnite na komentáár! :))♥

7 komentárov:

  1. nezabudnem, neboj sa =D čím ďalej, tým zaujímavejšie... som rada, že to vyhral Louis je to perfektné, teším sa na ďalšiu =D




    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Kikuš ;)♥ môžem ťa tak volať, či? :D

      Odstrániť
  2. Aaach ,môj mrkvičiak ♥
    Teším sa na ďalšiu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty ale šup šup ďalšiu! :D hneď! som nedočkavá :D a je to naozaj skvelé.. pri prvej časti som sa nemýlila ;)

    OdpovedaťOdstrániť