štvrtok 24. mája 2012

Without A Word.


Ako ste si mohli všimnúť, opäť som sa trochu pohrala so stránkou :D Len je tu jeden problémik... Chcem dať svoje príspevky do rubrík, aby ste sa tu trochu vyznali, ale ani za toho boha neviem prísť na to ako :D Pomaly si trhám vlasy z toho, takže ak by ste boli také láskavé, tie, čo sa v tom vyznáte, napíšte mi do komentáru, prosím :))

No a teraz k tomuto... Dnes som si dala mojito s rumom a potom som cmúľala ľad, aj som si ho hodila za tričko :D Takže mi primrzol mozog a výsledkom je také čudné toto :D Dúfam, že sa bude páčiť! :P

Nezamkýnajúc som vybehla z bytu, po schodoch až na ulicu. Tam som si uvedomila, že je treskúca zima a ja mám na sebe len tenučké tepláky a tričko, no nezastavovala som sa. Bežala som po známej ceste, k neďalekému bytovému komplexu a tam rozrazila vchodové dvere.
Všetci stáli v hale aj so svojimi kuframi.
„Harry, v–vy od–chádzate?“ povedala som udýchane. Pozrel cezo mňa, akoby tam ani nie som.
„Mhm,“ bola jeho jediná odpoveď.
„A to si mi kedy chcel povedať? Musím sa to dozvedať z internetu?“
„Nie je to snáď jedno?“
Prekvapene a šokovane som naňho zízala. Tak isto aj ostatní.
„Predsa spolu chodíme.“ Podišla som k nemu a snažila sa ho chytiť za ruku, no on sa odtiahol.
„Už nie,“ zamrmlal potichu. Celá som sa roztriasla, a nie len od zimy. Pozrel mi do očí a ja som cítila, ako sa mi rozbúchalo zdrvené srdce.
„Čo?“ hlesla som.
„Všetko to boli lži, Sophia,“ povedal, bez štipky citu, neústupčivo.
„Tak prečo potom...“ posledné slovo som zašepkala a nedokázala pokračovať. V hrdle sa mi vytvorila veľká hrča.
„Prečo som bol s tebou? Sám neviem! Ale mala by si vedieť, že som nebol ten čestný. Jedna veľká lož,“ zavrčal.
Na jazyk sa mi drali nadávky od výmyslu sveta, ktorými by som ho tak rada počastovala, ale nevyšlo zo mňa ani slovo. V očiach sa mi zbierali slzy, bolesti aj zúrivosti.
Harry schmatol rúčku svojho kufra a vyšiel von. Stála som na tom istom mieste, akoby mi nohy primrzli k zemi. Na pleci som pocítila niečiu ruku a pri uchu sa mi ozval hlas.
„Je mi to ľúto,“ povedal Niall. Zarazene som pokrútila hlavou, ale inak som sa ani nepohla. Prečo? Tak som ho ľúbila.
Závan vzduchu mi prezradil, že odišiel aj posledný človek a ja som si tvár zložila do dlaní. Snažila som sa zadržiavať slzy a pomaly sa pobrala domov. Začínala mi byť neskutočná zima, tričko som si stiahla nižšie a ruky si prekrížila na hrudi.
Zistila som, že dvere mám zabuchnuté a nemám kľúče. Zviezla som sa po nich dolu a objala si kolená. Cítila som sa... ponížená? Sklamaná? Veľmi. Ale najviac ma premohla zúrivosť. Po celý ten čas mi klamal, a podvádzal ma. Premýšľala som nad tým, čo budem robiť. A pomaly sa mi v hlave začal rysovať plán.

Po pár milých slovách recepčnej som sa viezla vo výťahu na poschodie. Ešte stále som predsa známa ako priateľka Harryho Stylesa, uchechtla som sa v duchu. Ešte stále nezverejnil, že už nie sme spolu.
Nepreniesla som sa cez to ľahko, práve naopak. Mala som pocit, že som sa zbláznila. To, čo som išla urobiť bolo absolútne šialené, neprípustné. Ale rozhodla som sa tak, a už som to meniť nechcela. Adrenalín v krvi sa mi zvýšil, keď som pootvorila dvere na Harryho izbe.
Bol v posteli s nejakou šľapkou. Zatla som zuby a zovrela päste.
„Zmizni!“ sykla som na ňu. Pod mojím pohľadom sa radšej rýchlo obliekla a vybehla z izby.
„Ale, ale, ale...“ ozval sa Harry. „Prišla si sa doplaziť po kolenách naspäť?“ prehodil uštipačne.
„Zabudni Styles,“ odsekla som a na nič viac nečakala. Pomaly som prišla až k posteli a na jeho vyzývavý pohľad zdvihla obočie. Nebadane som siahla do tašky s úmyslom vytiahnuť pištoľ. Nasadila som na ňu tlmič a pousmiala sa nad Harryho šokovaným výrazom.
Mali by si svoje superhviezdičky lepšie chrániť. Z hrdla sa mu dral výkrik, ale než stihol čokoľvek urobiť, vystrelila som.

Z pohľadu tretej osoby
Deň na to Sophia stála na balkóne a dívala sa na mesto. Jej pohľad často pútala socha Ježiša Krista na neďalekom kopci. Rio de Janeiro. Tu sa skrývala, aj keď si nemyslela, že by ju niekto upodozrieval. No možné je všetko.
Keď sa začali správy, vstúpila zo sparnej horúčavy dovnútra a so spokojným výrazom pozrela na televíziu.
„Včera v noci našli na izbe mŕtveho speváka skupiny One Direction, Harryho Stylesa. Okolnosti jeho smrti...“
Ďalej už nepočúvala, zo stolíka vzala zbraň a priložila si ju k spánku. „Ľúbila som ťa, ty idiot!“ 

18 komentárov:

  1. Ty nie si normálna dievča !!!
    Akože , ja sa tu zložím za chvíľu !!
    Toto čo ťa napadlo pre boha ?! :D Je to úžasné ale.. moc smrti tam je !! :D
    Arghhh , raz ma zabiješ dievča ! :D
    Ale zbožňujem ťa!:Dx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo sa tebe musím stále ospravedlňovať? :D:D prepáááč :-* aj ja ťa zbožňujem:)x

      Odstrániť
  2. síce drobátko divné, ale páči sa mi to :D je to také že čooooo? :P páči sa mi hlavne tá posledná veta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kratke ale nenormalne dobre :D ... maš talent,je to dokonale :)

    Niki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som náhodou tou smrťou nadšená! som normálna, naozaj, ale toto sa mi páči! zo žiarlivosti.. grr.. mňam :D úškrn na perách a v mysli slová: tak ti treba, ty idiot! :D úplne skvelé :D taký adrenalín v srdci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ešte nikdy nenapísala nič tragické, tak sa mi to zdalo ako dobrý nápad :D ďakujem :D

      Odstrániť
  5. Najlepšia si! velmi to je dobre čítam to dookola a stále je to tak isto doré :)) viac takýchto častí ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wou! neviem čo by som viac k tomu dodala...absolútne, že wou! najlepšia je tá veta na koniec - „Ľúbila som ťa, ty idiot!“ - páčia sa mi takéto tragické lásky.... vážne je to úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejak ma to chytilo, asi takých bude aj viacej :D ďakujem;)xx

      Odstrániť
  7. môžem na takéto ničo povedať, že krásne?? ak áno, tak krásne, ak nie... aj tak krásne :) super sa to číta :D za to by som ho aj ja zastrelila :) hnusný, ako to mohol Sofii urobiť?? neuveriteľne si to nappísala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľa smrti, ale keď myslíš, že je to krásne :D ďakujem!!:)xxxxx

      Odstrániť
  8. Bože, dokonalé ;)) Je to niečo iné a preto sa mi to tak páči :D

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No to snad ne !! O.o to je ... nemám to správné slovo ... O.o ale moc se ti to povedlo !!!

    OdpovedaťOdstrániť