piatok 25. mája 2012

♥My Favorites♥

Ahojte moje mrkvičky, či lyžičky, čo len chcete :) Ako sa dnes máte? :)
Mne sa deň neskutočne vliekol, ešte poupratovať a potom už len vyčkávať :) Tento víkend máme hody, takže príde kamarátka, roztočíme to :D (Už nás poznám, nevydržíme byť hore ani do druhej rána :D)


Neviem, či sa mi podarí písať, ale skúsim z nej povyťahovať nejaké myšlienky na jednodielovky, podobné ako bola táto posledná :D 


A vlastne celý čas sa chcem dostať k tomu, prečo píšem tento článok :D Pridávam 'moje naj', blogy, ktoré preklikávam dennodenne! Tieto dievčatá píšu naozaj skvele, klobúk dole :)


One Direction Fanfix - Úžasná *Vé* a jej Love Once Again :) Príbeh o Niallovi a Hollie, asi bude najdlhší, aký som kedy čítala - má mať až okolo 100. kapitol :)  Je nenormálne talentovaná, niekedy si pripadám, ako keby čítam román! Vrelo odporúčam ;)


Story About One Direction - Nellie a Nessa - dokonalé žienky s obrovskou fantáziou :) Nie je jeden príbeh, pri ktorom by som sa neškerila ako blázon :) Neviem, kam na tie nápady chodia, ale veď sa presvedčte sami ;)


Small town girl - Jajka a jej London, či Directioner Princes - už len z tých názvov mi príde slabo :D Každou jej story ma dostáva do kolien! Na tomto blogu je tiež Kikuškina poviedka Amy, who lives next to you? s Niallerom :) Dokonalé♥


Sunny Down - kto nepozná legendárnu Di, toho osobitne nakopem! :D Ale vážne, všetkému, čo napíše patrí môj VELIKÁNSKY obdiv! Či už sú to jej More Than This, Stole My Heart, Lego House, Same Mistakes, alebo jednodielovky :)  Úplne skvelé! :))


Born To Be Me - Tanya ma doslova opantala príbehom lásky Melanie a Louího :) Ešte je len pár prvých kapitol, a už nás stihla aj vystrašiť a ponaťahovať! Ak si môžem požičať, jediné čo to vystihuje je jej obľúbené - mňaaaam!:)xx


The Right Direction - Katherine a Sue s ich You Found Me a We Found Love In One Direction sú famózne! Naozaj - zápletky, opisy, neskutočne dokonalé :) Na tomto blogu je ešte I Want a Stand up od Tanye, a Tell Me a Lie od Kath, takže šup-šup čítať!:))

13 komentárov:

  1. jéééj :) tak si uži veselý víkend kočka JUST HAVE FUN!! :D :D LOVE YA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. iba jediný blog stýchto čo si sem dala som nepoznala .:)) hned sa tam idem kuknut a s ostatnými musím súhlasit ..všetky te blogy sú krásne ..každý den preklikávam ak šibnutá a čakám či neni niečo nové ..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oooj, pusaa :* ďakujem! či už za môj blog, alebo za náš spoločný :) súhlasím s Kikuš, uži si víkend ;) a na také tvoje jednodielovky sa teším ako decko! :D xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je začo a ďakujem:) inak, vieš že aj ja sa na ne teším? :D len čo ma niečo napadne :D

      Odstrániť
  4. óóó Láska moja krásna, ďakujem :* :D ani si nevieš predstaviť ako si ma potešila (myslím, že môžem hovoriť aj za Sue :D) :) a zabudla si tam dať jeden úžasný blog, ktorý každý deň preklikávam ja :D MYLIFEISMYMESSAGEJK :D ja ťa absolútne znožňujem! :D :* tak ako všetky tvoje fanúšičky :D ... uži si krásny víkend :D aj ja sa nesmierne teším na ďalšie jednodielovky :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katieee! :D to čo vystrájaš? ani náhodou nie som úžasná, takže to prosím okamžite uprav na niečo v zmysle "priemerná *Vé* so zdĺhavým LOA" :D ďakujem ti neskutočne :* a samozrejme, tvoj blog je tiež úžasný, len akosi nemám čas ti to tu občas napísať...mala by som si z teba brať ponaučenie, keďže ty komentuješ v jednom kuse, čo ma neskutočne teší :) lova ya♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale si úžasná, ticho tam! :D to je v poho :) ďakujem:P love ya too x

      Odstrániť
  6. Katie , to čo toto ?! :D
    že aké kecy ?:D
    Moja , ale aj tak ďakujeme ! :)
    Aj v mene Nessy , milujeme ťa ! :) Xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale kde prosím ťa, však je to pravda! :P aj ja vás!!:)x

      Odstrániť
  7. ♥ moja moja moja ♥ Ďakujem.. si poklad s dokonalým talentom ♥ xxx

    OdpovedaťOdstrániť