pondelok 28. mája 2012

Nadpis No.3 ;)

Čaute kočeny, pochváľte sa, aký ste mali víkend? :)) 
Ja som si ho užila, až na to, že som ochorela :) Ako tak rozmýšľam, asi mi to aj udrelo do hlavy, pretože popíjam čajík a škerím sa ako nenormálna pri pozeraní teletubbies a pokémona! :D Chýbajú mi tie detské časy... 
Tá koza doktorka mi zase dala šumivé tablety! Vŕr, ako ich len neznášam! Musím prežiť... Aspoň sa konečne dostanem k Búrlivým Výšinám, až do stredy som domaa :D 
No ale to som nechcela,... :D Moja geniálna Nikolka mi poskytla dva nápady na jednodielovky, už ich len spísať... včera som sa o to pokúšala, ale skrátka som nemala takú náladu a vydala som zo seba asi dve písmenká :D No dnes sa teda do toho pustím, a večer by ste tu mali mať buď JOP alebo niečo nové!:)x


                                                                             Ňúúúú^^

No aha, nie sú chutníí? :D

Žeby som sa videla? :D

Všetky soundtracky z THG jednoducho milujem! Ešte si pustím Ollyho, napĺňa ma úžasnou energiou, hádam pri jeho hlase aj vyzdraviem :D

A práve som si spomenula, že už iba dva týždne a idem do LONDÝNA! Teda je to Londýn-Paríž, ale pre mňa je Londýn najpodstatnejší :D Aj keď silno pochybujem, že by sa mi našich boyzz podarilo stretnúť :D
No skrátka momentálne vyzerám asi takto:




                                  (bože Liam, prečo mi to robíš? tu si taký naspapanie♥)

6 komentárov:

  1. ak teraz vyzeráš takto tak ťa chcem ihneď stretnúť :) a jednodielovky, že huráááá ták sa teším :D pokémon a teletubbies - och chýbajú mi moje milované rozprávky, to bolo moje detstvo :D tak sa pekne lieč, papaj tabletky a čoskoro sa uzdrav :D a keď ich v Londýne stretneš (čo sa na stopro stane!! :D) tak mi prosííím vypýtaj podpis :) a odfoť ich... jóóóój ale ti závidím :) LOVE YA ♥ ♥ :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo sa na stopro nestane, ale vypýtam :DD love ya too:)

      Odstrániť
  2. jednodielovky su užasne :D chora som aj ja ale do zajtra sa musim zazračne vyliečit :D :D vonku teplo a ja všade vreckovky a lieky , to poteši :D :D do pariža idem aj ja,kebyže ideš zajtra tak sa možno aj stretneme :D uži si ten londyn :) a ked ich stretneš nezabudni im povedať o tomto zapadakove :D

    Niki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, vreckovky a lieky :D aj ty si to uži :) jasné, poviem, ak aj zo seba niečo vykokcem v angličtine :D :D

      Odstrániť
  3. do anglicka na školský výlet?:D :D mi tam ideme teraz na výmenný pobyt, maybe sa stretneme zlatino :* :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :D maybe, to mi pripomína - hey i just met you, and this is crazy, but here's my number, so call me maybe :DDD never mind, hádam ťa zazriem :D (aj keď neviem, ako vyzeráš :D) :-*

      Odstrániť