pondelok 14. mája 2012

Just Ordinary People 04.


Och, ja viem, že by ste ma najradšej zabili, ale nebojte sa. V ďalšej už sa to dozviete, sľubujem :D :)

Vážený zákazník,.... Rýchlo som to zatvorila a otvorila druhú.
Nedalo mi opísať si číslo takej krásky. Nezájdeme niekedy na kávu? Záchranca tvojho mobilu ;)
Skoro som od šťastia explodovala. Asi päť minút som si tú esemesku čítala dookola. A potom som sa zamýšľala, čo mu odpísať. Na posteli som vystriedala všetky možné polohy, až som nakoniec visela dolu hlavou a valila sa mi do nej krv. Práve vtedy som sa konečne rozhodla.
To znie fajn. Čo takto v pondelok o tretej pri Starbuckse? M. Naťukala som trasúcimi prstami a stlačila odoslať. O chvíľu prišla odpoveď.
V pondelok o tretej pri Starbuckse. Súhlasil.
Preboha! Správam sa ako pojašená trinástka. Už len dúfať, že sa pri ňom nestrápnim.

Zostávala mi ešte celá nedeľa. Moje mozgové bunky sa varili pod vplyvom toho, ako som sa snažila vymyslieť, čo budem robiť. Nakoniec som si zobrala skicár, foťák a deku a zakotvila v parku.
Vybrala som z krabičky uhlík a moja ruka sa rozpohybovala po papieri. Základné črty tváre, obočie, nos, oči, ústa, vlasy. Do kelu. Prečo som z neho tak mimo? Papier som skrčila a položila vedľa seba.
Tentoraz som sa pokúsila nakresliť scénu pred sebou. Chodník, na ktorom stála mamička kočikujúca dieťa, stánok zo zmrzlinou, a chlapec s loptou. Za nimi pár stromov a v rohu cíp mojej deky. Keď sa chalan začal až podozrivo podobať na toho 'môjho', vzdala som to. Oprela sa chrbtom o strom a chvíľu pozorovala mraky. Preháňali sa po oblohe, pomaly a nenútene. Bol naozaj vážne krásny deň. Prstom som si kreslila po nohe špirály a uvažovala prečo sa zmrzlina volá zmrzlina. A dostala som na ňu chuť.
„Jednu veľkú čokoládovú vás poprosím,“ povedala som milo vyzerajúcemu predavačovi.
Zalizovala som sa až za ušami, keď mi po brade stekala kvapka.
Keď som dojedla, vytiahla som z tašky foťák a porozhliadla sa okolo. Spravila som pár záberov, ale nebola som s tým spokojná. Najlepšie sa mi fotí skoro ráno, alebo navečer.
Zbalila som si veci a odišla domov.
Asi hodinu som meditovala nad knihami, pokiaľ som neusúdila, že mám dosť.
Zo stola som zobrala notebook a nalogovala sa na fejsbuk a twitter. Po chvíli ma aj to omrzelo.
Znudene som si povzdychla a skúsila poslednú možnosť. Prepínanie televíznych kanálov ma, ani neviem ako, uspalo.

Ráno som - klepajúc sa - pätnásť minút postávala pred mojimi vecami. Rozhodla som sa pre jednoduchosť- džínsy, tričko a sveter. Vlasy som si nechala voľne rozpustené.
V škole som čakala, že sa celý deň bude buď strašne vliecť, alebo ubehne rýchlosťou svetla. Bola by som radšej za tú prvú možnosť, no ako na potvoru, prebleskol tak, že som sa z toho ani nespamätala a už kráčala ku Starbucksu.
Ruky sa mi začínali potiť a srdce mi búšilo na plné obrátky. Museli ho počuť aj na druhom konci mesta.
Nervózne som sa obzerala, až kým som ho nezbadala, ležérne sa opierajúc o pouličnú lampu. Aj on ma zaregistroval a široko sa usmial.
„Ahoj,“ povedal. Prešiel ku mne rýchlym krokom a jemne ma objal. Zmätene som zaklipkala očami a zdalo sa, že som primrzla ku chodníku.
„Ja som sa vlastne ani nepredstavil. Som…“

A čakám aspoň 10 komentárov, lebo uvidíte! :D Vlastne neuvidíte, lebo nič nebude! :D Ale vážne :( Som z toho smutnýýýý ^^ (psie oči, opäť :P) 
Dobre viete, že vás milujem, ale týmto ma naozaj viete naštvať :-**

16 komentárov:

  1. Ja ťa fakt zabijem !!! Týýý ! Si ma neželaj dievča !! :D
    PS. Woohoo prvý koment , som super :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aspoň vieš, aké to je, keď máš chuť niekoho zabiť :D a áno, si super! :D ;)

      Odstrániť
  2. Jedným slovom neskutočné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neeeeeeeeeeeeee!!!!!!takto skončiť???? :D ďalšiu! a už toľko nenapínaj! :D ....inak je super(ako vždy):)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože ja to už dlhšie nevydržim nenapinaj! :) inač super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jejda takto nás naťahovať!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja.. ťa.. uškrtíím!! ty kokos, dievča! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wrrr!! ty nám snáď nikdy nepovieš, o kom píšeš!! mňa z teba porazí!!! :D rýchlo ďalšiu,nech už viem,kto to je!!!
    P.S.: v priebehu tohto týždňa by mal byť epilóg SWOL?? :)
    Eli

    OdpovedaťOdstrániť
  8. áááá..nenapínej už!! :D ale jinak je to pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aaa no uz daj kto to je :D domi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jediný komentár, aký ti tu môžem zanechať, má nasledovné znenie: OKAMŽITE NAPÍŠ ĎALŠIU ČASŤ, INAK BUDEM MUSIEŤ POUŽIŤ NÁSILIE! A VER MI, EŠTE NIKDY SOM NIKOHO NEZABÍJALA, TAKŽE TVOJA SMRŤ BUDE PORIADNE BOLESTIVÁ A POMALÁ! Dúfam, že som ťa dostatočne presvedčila o tom, že moje vyhrážacie sa(a gramatické) schopnosti nie sú bohviečo, takže, úctivo ťa prosím, ďalšiu. A keď nie, tak aspoň EPILÓG! Ja len toľko..LOVE YA!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. súhlasím hore s Vé ! " OKAMŽITE NAPÍŠ ĎALŠIU ČASŤ, INAK BUDEM MUSIEŤ POUŽIŤ NÁSILIE! A VER MI, EŠTE NIKDY SOM NIKOHO NEZABÍJALA, TAKŽE TVOJA SMRŤ BUDE PORIADNE BOLESTIVÁ A POMALÁ!" chcem čítať Katie! a chcem aby to bol .. dobre to je jedno kto to bude, lebo od teba to bude perfektné, a ešte chcem aby si prestala s týmito koncami lebo zomieram, kým prečítam ďalšiu a nebudem sa nič učiť na skúšku! :D koniec, :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Asi zomrieš skoro, Katie! Pripájam sa k ostatným ;DD Ale vážne nádherne píšeš, ale tie typické konce, ako keď stopneš obľúbený film v tom najnapínavejšom :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. baby ďakujem, strašne moc! :)
    pre tie, čo si želáte moju smrť: Kto by vám to potom dopísal, há?! :D nikdy by ste sa to nedozvedeli!! :D
    epilóg je v stave - in progress - takže dnes večer ho tu máte! a JOP (páči sa mi tá skratka :D:D) bude asi až zajtra!xx

    OdpovedaťOdstrániť
  14. dokonaléééé ♥ milujem a neznášam ťa zároveň, ale to prvé viac :) :D úžasné


    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť