streda 23. mája 2012

Just Ordinary People 08.


 Mám taký pocit, že som sa zcvokla... Never mind.
Anyway, keď som toto písala, zježili sa mi chĺpky na rukách :D Hope you'll like it ;)




Potme som vyliezla hore schodmi skoro po štyroch. Obliekla som si Zaynovu mikinu, v posteli sa skrútila do klbôčka a až tam ma plne zasiahlo, čo sa stalo. Mamin úžasný priateľ je úžasný sviniar. Už len kvôli tomu, že mama nič ani netuší. Dúfam, že to nebude pokračovať. Bol síce opitý, no iba trošku. Ale dá sa tým zdôvodniť/ospravedlniť to, čo spravil? A prečo to vlastne spravil? Urobila som mu niečo? Alebo som mu proste iba spadla do rany, či si musel na mne vybiť nejaký komplex zo života?

„Mad?“ ozvalo sa zdola.
„Som hore.“
Počula som kroky po schodoch a po chvíli sa vo dverách zjavila silueta. Zayn prešiel k mojej posteli a sadol si na okraj. Ja som sa posadila tiež. Jeho prítomnosťou spôsobil, že som si to uvedomovala ešte viac a rozvzlykala som sa. Roztiahol ruky a ja som sa mu hodila do náručia.

„Čšš, no tak. Čo sa stalo?“
Všetko som mu rozpovedala, on sa potom natiahol a zapol nočnú lampičku.
„Preboha, ten sviniar! Ukáž!“ chytil mi hlavu a obzeral si to miesto. „Bolí ťa to?“
„Nie, neboj, to je len škrabnutie,“ povedala som. I keď sa u nás Zayn veľmi nevyznal, potiahol ma za ruku do kuchyne a tam ma posadil na stoličku. Na chodbe som sa vyhýbala pohľadu do zrkadla, lebo som vedela, že to čo tam uvidím mi veru na nálade veľmi nepridá.

Sledovala som, ako opatrne namočil uteráčik, potom prešiel ku mne a jemne mi vyčistil miesto tesne nad obočím. Nejakým spôsobom sa mu podarilo nájsť lekárničku, šikovnými pohybmi z nej vytiahol dezinfekciu.  Vedela som, čo príde, tak som silno zatla zuby a stisla mu ruku, no i tak som sa mykla, keď ma ranka zaštípala. Prelepil mi miesto leukoplastom a usmial sa na mňa. "Hotovo."
"Ďakujem," zašepkala som. Celý čas mi po tvári stekali horké slzy. Ani som vlastne nevedela, prečo plačem, ale neskutočne ma to rozcítilo. Týmto zážitkom zo mňa vyprchala aj posledná kvapka alkoholu.

Zayn ma schytil do náručia a vyniesol hore schodmi. Posadil ma na posteľ a zhasol svetlo. Pritúlila som sa k nemu, čelo si oprela o jeho hruď a silno zavrela oči. Počúvala som pravidelný tlkot jeho srdca a rovnomerný dych. Telo sa mi otriasalo jemnými vzlykmi, zatiaľ čo ma upokojujúco hladil po chrbte.
„Mad,“ oslovil ma po chvíli. „Počúvaj.“ Zdvihla som k nemu hlavu.

„Hm?“ zamrmlala som potichu. Chytil mi tvár do oboch dlaní a šepol. „Bude to v poriadku, uvidíš.“ V tej chvíli by som mu asi uverila všetko. V tme som síce nevidela, ako sa tvári, ale jeho horúci dych ma pošteklil na koži. Vedela som, čo sa chystá urobiť. V očakávaní som sa nahla bližšie. Už som cítila teplo, sálajúce z jeho pier, keď v tom nás prerušilo modrasté svetlo Zaynovho mobilu.

„Dopekla,“ zahrešil a zdvihol hovor. Ja som si od neho odsadla a zamyslene si hrýzla spodnú peru. Ten bozk sa nám asi nikdy nepodarí. Zayn zakryl mobil rukou a pozrel na mňa. „Mám zostať?“ spýtal sa. „Musíš,“ šepla som. Po chvíli to zrušil, mobil vypol a dal si ho do vrecka. Ľahla som si, on ma objal zozadu a oprel si hlavu o môj krk. Nosom mi prechádzal po chrbte a mne naskočila husia koža. Rýchlo som nás prikryla paplónom a pritisla sa k Zaynovi ešte bližšie. V jeho náručí som sa cítila bezpečne.

„Maddie?“ oslovil ma Zayn po druhýkrát za ten večer. Otočila som sa k nemu v očakávaní. Nevidela som, čo robí, ale po chvíli sa jemnučko obtrel o moje pery. Nebol to taký 'naozajstný' bozk, ale to stačilo na to, aby v mojom tele ožil každý nerv. Myslela som, že sa na mieste roztopím. „Dobrú noc,“ šepol.
„Aj tebe.“ Hlas sa mi mierne zatriasol, no už som neplakala. Neuvedomila som si ako, a už ma myšlienky unášali do sveta fantázie, kde sa jej nekladú žiadne medze. 

Inak, do nadpisu som najskôr napísala Strange Way Of Life a uvedomila som si to, až keď som to išla publikovať :D I miss you SWOL :)

Ešte toto, ak ste nepočuli, povinne pustiť! :) Neviem, či máte radi Eda Sheerana, ale ja ho zbožňujem ;) 

13 komentárov:

  1. Edííík je moja druhá láska (uvedomujem si, ako retardovane to meno znie :D) a tú pieseň som ešte nepočula (ako je to možné?! gŕŕŕŕ) a sstááále viac a viac nenávidím toho sviniara Joshuu (tak sa to skloňuje?) a viac a viac milujem Zayna (fakt sa dá ešte viac??(a tými prblblými zátvorkami už pekne leziem na nervy aj sama sebe, takže sa im skúsim v budúcnosti vyhnúť :D(a zas drístam))) v každom prípade, prekráááásne, Zayn a Meddie sú táááák zlatí a toto je úžasné, tak dobre sa to číta :D jéééééééj ja ťa tááák zbožňujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aww, Kikááá:) zbožňujem teba a tvoje zátvorky :D aj ja som tam chcela dať najskôr že Edík, ale potom som si opäť pripomenula, že zo seba nemusím robiť ešte väčšieho cvoka :DD pokojne drístaj ďalej, dobre sa to číta :D:D áááá ďakujééém!♥ xxxx

      Odstrániť
    2. a tí Kevinovia na pozadí :) óóóó I LOVE IT ♥ AND I LOVE U ♥

      Odstrániť
  2. že čoooooooooooooooo :D
    Akože , ja ti dám že to nebola taká naozajstná pusa ! :D
    Úžasná časť , ako vždy !! :D
    A Ed Sheeran , on je BOHOVSKÝ ! :)
    Ak jej nedá takú už fakt naozajstnú pusu , tak ti fakt začnú v poviedke miznúť postavy !! :D
    Ale aj tak ťa ľúbim:)Xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preboha, naozaj sa ťa začínam báť :D
      ale však aj k tomu sa dostanú, nebuď nedočkavá :DD :-*
      ďakujem a aj ja ťa ľúbim:)xxx

      Odstrániť
  3. Áááááááá aj tak ťa milujem aj za tvoju debilitu aj za to že chudiatko dievčata su z teba nasračky lebo chudiatka nedáš im to čo chceju :D ♥ pre mňa je dokonalé všetko :) vždy od teba :) ĎAKUJEM LÁSKO :)) ♥ len v tomto pokračuj ide ti to dokonalo ♥

    Deine lieben NICOLE :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako ja zbožňujem túto tvoju úprimnosť, sweety :D ďakujeem♥
      P.S.: nenahnevala by som sa, keby aj ty mi napíšeš ďalšie - o tom piatku, spomínaš si?! :D :-*

      Odstrániť
    2. Hadam niekedy to príde :D:D

      Odstrániť
  4. Aj ja zbožňujem Eda Sheerana a túto tvoju poviedku!! Asi toho budeme mať veľa spoločného, lebo mi tiež strašne chýba SWOL. Ale JOP sa tomu určite vyrovná! ;)))x

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to vyborne a aj ta pesnicka o Eda je super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť