utorok 6. marca 2012

Vitaj? ;)

Takže ...kde sa piesok lial a voda sypala, za siedmimi horami, za siedmimi dolami... no dobre už ste asi všetci prestali čítať, dostanem sa k pointe :D

Tuto môj jediný spoločník v posledných dňoch (mozgovitý útvar v mojej hlave, aj keď občas pochybujem, že ho tam mám) za mňa rozhodol, že si založím blog :)

Pravdepodobne to bude divné, lenže taký je už celý môj život :)
Začnem pridávať poviedky o One Direction :)
Už existuje veľa takých stránok, no ja dúfam, že práve tá moja sa Ti bude páčiť, neznámy prišelec :)

Kecy, kecy, blá, blá, to poznáme všetci, ale ešte by som chcela poznamenať, že určite by ma potešil sem-tam ňáky komentík, aby som vedela či to má vôbec zmysel :)

                                                                                                                                ...Vaša Katie ♥

1 komentár:

  1. Ešte som len uvítaní, a je to dokonalé :) to sa teda teším na kapitoly ♥

    OdpovedaťOdstrániť