nedeľa 18. marca 2012

Strange Way Of Life 14.

Moje drahé čitateľky, dnes len táto kratšia, naozaj nestíham :)
Viem, že už som vás nudila a chýbali vám tam naši chlapci, tak dúfam, že vás poteším :)
Len toľko, že z každých vašich komentárov sa teším ako malé decko a z tých štatistík mi idú oči vyliezť z jamôk :) Strašne ĎAKUJEM!! :)) Zbožňujem váás ;))♥♥♥♥♥


Nicole

Zaparkovala som pred domom a vystúpila.
"Som domáá!" skríkla som na celý dom a tašku nechala ležať v predsieni. Samozrejme, žiadna odpoveď.
"Mami, oci?" Nič. Nikto nebol doma. To ma nemohli čakať, dobre vedeli, že prídem. Prešla som do jedálne, kde ma na stole čakal koláč aj s odkazom.
Zlatíčko, ak si už náhodou doma, sme u Melanie. Príď tam, máme prekvapenie. M&O
Pff, no tak dcéra, s ktorou sú každý deň je im prednejšia než ja. Ale aspoň, že nezabudli na koláč. Hneď som si kúsok odkrojila a napchala si ho do úst. Pritom som rozmýšľala čo za prekvapenie.
Tak som šla k sestre, do domu, kde bývala s manželom Trevorom. Všetci sedeli na gauči v obývačke. Keď ma zbadali, Mel sa postavila a zoširoka sa na mňa usmiala. Ja som iba vyvalila oči a pozerala na ňu s otvorenými ústami. Skĺzla som po nej pohľadom od hlavy po päty ešte raz, či ma náhodou neklame zrak. Moja vždy šialená sestrička mala teraz vlasy normálnej hnedej farby, splývajúce v jemných vlnkách okolo tváre. Neskutočná zmena oproti jej žuvačkovo ružovým, alebo červeným vyžehleným vlasom. A bola oblečená slušne. Navyše, zdá sa mi to, alebo pribrala? Keď videla ako sa na ňu pozerám iba pokrčila plecami a pohladkala si brucho. Neveriacky som krútila hlavou a keď som pochopila s výkrikom som sa na ňu vrhla.
"Gratulujem sestrička!" huhňala som jej do ramena.
Takže takéto prekvapenie. Mama ma tiež objala a oco mi dal frčku do nosa, do čela a buchnát do ramena, až potom ma stlačil tak, že som sa skoro zadusila. Hej, toto na ňom vážne milujem.
Zvyšok víkendu ubehol rýchlo, ani som sa nenazdala a už som čakala na Beth a vrátili sme sa späť do Londýna.
Chalani mali prísť v piatok večer. S Beth sme sa rozhodli ísť až k nim domov, letiskové šialenstvo sme fakt zažívať nemuseli. Mala som strašne stiahnutý žalúdok, tak som sa tešila na Nialla. Keď som si spomenula na našu rozlúčku, obliala ma horúčosť. Moje malé írske zlatíčko.
V 1D dome bolo nezvyčajné ticho. V obývačke na gauči mal Harry so zatvorenými očami položenú hlavu na Louisovom pleci a ten mal prepletené prsty s jeho Eleanor. V kresle sedel Liam a Zayn sa opieral o jeho nohy.  Zrazu vyšiel z kuchyne Niall a so šťastným výkrikom nás objal. Harry sa strhol a už mu išiel vynadať, ale keď si všimol, kto u nich je aj ten nás objal. Vlastne, vrhli sa na nás všetci.
"Ne... dých... am," vysúkala zo seba Beth. Ja som sa nemohla ani natoľko vynoriť aby som to povedala. Konečne sme sa pustili, Niall ma schmatol za ruku a už aj ma ťahal do jeho izby...

3 komentáre:

  1. ale dievča! toto čo je? okamžite ďalšiu kapitolu! :D teda nie že by som ťa nútila, ale... nútim :D :D Nicole & Niall♥ páriček :D wuah!....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďalšiu hneď prosííííííííím!!!! :D Harry&Beth a Nicole&Niall! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna časť ... ale prosíím ..snaž sa načmárať ešte aspoň jednu :))

    OdpovedaťOdstrániť