streda 21. marca 2012

Strange Way Of Life 16.

Už som myslela, že nič nepridám :) Raz ma pripravia o nervy... A ja už že budem mať pokoj ://
Je to blbé, ale aspoň niečo ;) Nezabudnite na komentáár ;)♥♥♥

Beth

"Nič," odvetil a stále upieral pohľad na oblohu.
"Harold Edward Styles! Poznám ťa snáď dosť dlho na to, aby som vedela kedy sa niečo deje!"
"Tak fajn," konečne na mňa pozrel.
A došlo na pocity. Než som to z neho vytiahla, asi päťkrát zmenil tému. Nakoniec mi to povedal. A potom sa už nedal zastaviť. Rýchlo rozprával čo ku mne cíti a že sa bál, až som ho nakoniec musela prerušiť.
"Harry, ja k tebe cítim to isté."
"Ja som to vedel, že ti to nemám hovo... počkať, čože?"
Namiesto odpovede som sa iba postavila na špičky a objala ho okolo krku. On si ma pritiahol bližšie a jemne sa dotkol mojich pier. Každý nerv v mojom tele ožil a ja som sa do toho vložila, možno až priveľmi a Harry si tresol hlavu o balkónové dvere. Odtrhli sme sa od seba a ja som sa začala smiať.
"Nechceš na to ľad?"
"Nie, to je v pohode. Ale poďme už dolu."
Louis akurát vyťahoval Twistera. S diabolským úsmevom sa na nás obrátil.
"Pridáte sa?"
A tak sme hrali Twistera, až pokým sa Louisova noha záhadným spôsob nedopracovala k môjmu rozkroku. Zapišťala som, strhla sa a drgla do Zayna, ktorý sa zvalil na Harryho a pokračovalo to ako reťazová reakcia. Dolu prišli aj Niall s Nicole a samozrejme im to nedalo nesmiať sa na nás.
Potom sme to zakotvili pri X-Boxe. Porazila som Liama v tenise, ale Niall, aj s plnými ústami nado mnou vyhral v golfe.
"Ja by som už aj išla do sprchy, Harry, ideš hore?"
"Uhm, idem."
"Aj ja asi pôjdem, Louis, nástup!" zahlásila Eleanor.
"Alééé, to bude koniec zábavy?" zakňučal Zayn.
"A čo keby sme sa tu stretli asi o pol hoďku a pustili si nejaký horor?" navrhol Liam.

Zvalila som sa na Harryho posteľ. Chcel ísť ku mne, ale pokrútila som hlavou.
"Najprv sprcha, ja počkám," žmurkla som naňho.
Vyšiel, iba v teplákoch, z mokrých kučier mu kvapkalo na plecia.
Postavila som sa pred skriňu a vytiahla odtiaľ jeho tričko. Zatvorila som sa do kúpeľne a Harry za mnou ešte kričal: "A pohni si!"

Harry
Keď sa konečne otvorili dvere na kúpeľni, stratil som dych.
"Prečo mi to robíš?" zaboril som si tvár do vankúša.
"Čo?" nevinne sa usmiala.
"To, že vždy vyzeráš dokonalo a ja potom trpím."
Iba prevrátila oči a pobrala sa smerom ku dverám. Rýchlo som ju chytil za ruku a otočil ku mne. Moja ruka skĺzla na jej zadok a ona vzdychla. Vášnivo som sa pritisol na jej pery. Vyskočila na mňa, nohy si obmotala okolo môjho pása. Prešiel som jej jazykom po spodnej pere a vkĺzol do jej úst.

6 komentárov:

  1. prečo mi to robíš?! :O normálne mnou prešla vlna elektrického prúdu a následne zimomriavky :)) wáááw <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uuuuu :) pokračovanie toho bozku si kde nechala? :D chcem podrobnosti! :D :D aj tie neslušné ;) krásne krásne :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pridávam sa k Taníčke - podrobnosti! a úchylné! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. N.Á.D.H.E.R.N.É. viac sa neda povedat ... nasla som to dnes a vsetko som hned precitala :) pises krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D ten twister :D ja sa šúľam od smiechu :D ... a pripájam sa k babám :D čakáme poriadne šťavnaté detaily :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ohhh dalsiu prosim krasne pises , uzasne fakt :) dufam ze aspon na zajtra pridas pretoze to nevydrzim :)

    OdpovedaťOdstrániť