pondelok 19. marca 2012

Strange Way Of Life 15.

Už sú s chlapcami :) Ešte vás trošku ponaťahujem, ja musíím! :))
Ááá, zase sa budem opakovať, ale strašne, strašne ĎAKUJEM všetkým čo čítajú a komentujú :)) Love ya ;)♥♥♥
Beth

Nicole s Niallom sa vyparili a ja som tam zostala s chalanmi a Eleanor. Rozprávali sme sa a rozprávali. Samozrejme nezaobišlo sa to bez niektorých vtipných zážitkov. Louis býva niekedy námesačný. Akurát vtedy bol na izbe s Niallom a raz v noci Niall začul púšťanie vody v kúpeľni. Išiel sa tam pozrieť a uvidel Louisa ako sa sprchuje. V pyžame. Vybuchla som do hurónskeho rehotu, ale to nebolo nič oproti tomu, ako som sa smiala keď mi povedali ďalší zážitok. V inom hoteli sa Zayn zobudil na to, že niekto klope na dvere. Otvoril ich a na chodbe stál manažér s námesačným Louisom. "Našli sme ho prechádzať sa v záhrade," vysvetľoval manažér prekvapenému Zaynovi. Tiekli mi slzy od smiechu. Bože ja tak zbožňujem "mojich chlapcov".
Po chvíli prišlo čudné, že tam nie je Danielle a ani si s ňou Liam neesemeskuje, alebo čo oni robievajú.
"Liam? Kde máš Danielle?"
"Rozišli sme sa," pokrčil plecami.
"Čože? To mi je ľúto," pohladila som ho po ruke.
"Nemusí. Bolo to vzájomné rozhodnutie. Proste sme obaja strašne vyťažení a vôbec sme na seba nemali čas."
Ale aj tak som v jeho očiach zbadala slzy. Snažila som sa ho upokojovať najviac ako som bola schopná. Mal to ťažké a potreboval oporu. Chalani mu asi dosť pomáhali, ale ženy sú ženy. Miestnosťou sa rozľahli tiché rozhovory. Zrazu som si uvedomila, že mi tam chýba jedna veľmi dôležitá osoba.
"Kde je Harry?" obzerala som sa.
"Pred chvíľou sa postavil, zazeral na vás a potom šiel hore," povedal Zayn.
Iba som zdvihla obočie a vyšla do jeho izby. Ani som sa nenamáhala zaklopať. Stál tam, opretý o balkónové dvere a pozeral do tmy. Podišla som k nemu a pohladkala ho po chrbte.
"Harry, deje sa niečo?"

Nicole
V Niallovej izbe sme si ľahli na posteľ a chvíľu sme sa vzájomne dívali do očí. Komunikovali sme aj bez slov. Potom sa ku mne pomaly nahol a mne sa rozbúchalo srdce ako opreteky. Pobozkal ma, najprv jemnulinko, ako dotyk motýlích krídel. Potom si ma pritiahol bližšie a náruživejšie sa prisal na moje pery. Keď sme sa odtiahli usmiala som sa naňho a šepla: "Tak si mi chýbal."
"Aj ty mne, princezná."
Ležala som na jeho hrudi a počúvala pravidelný tlkot jeho srdca. Rozprával mi o turné, o Louisovej námesačnosti, o jeho pažravosti a o všetkých veciach od výmyslu sveta.
Zrazu sa ozval Niallov žalúdok.
"Mali by sme ísť dolu," zasmiala som sa.
Našli sme tých bláznov rozvalených na zemi, asi po veľmi vydarenej partii Twistera.
"Aj tak som vyhral!" kričal Louis.
"Asi ťažko ty somár, keď si nás všetkých zvalil tým, že si chcel dať nohu aj tam, kam nepatrila!" ozvala sa spod tej kopy Beth. Nechcela som si predstavovať, kam ju strkal.
"V podstate to bola tvoja vina, lebo ty si sa mykla!" zvolal víťazoslávne Louis.
"Kvôli tvojej debilnej nohe!"
"Hej ľudia, nemali by sme sa postaviť?" započula som ešte Harryho hlas vychádzať približne z tadiaľ, kde sa nachádzal Zaynov chrbát a potom ma už Niall odtiahol do kuchyne.

4 komentáre:

  1. zjavne mi to robíš naschval že?! :D grrr zabijem ťa! ale nie nezabijem, potom by toto užasne nemal kto dopísať :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šak!? really takýto koniec? nerooob! :( :) som zvedavá čo ten Harry a Beth!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale ďalšiu dievča :D šup šup ;) chcem vedieť, čo sa deje s Harrym a Beth ;) krása krása :)

    OdpovedaťOdstrániť