pondelok 26. marca 2012

Som opäť odveci ;)

Soo... konečne som videla The Hunger Games :)) Isto ste to už videli viaceré z vás, a tie čo nie - SILNO ODPORÚČAM!
Spokojne môžem prehlásiť, že je to BEST MOVIE EVER!
Zastreľte ma :D ale vážne, jeden z najlepších filmov, čo som v poslednom čase videla ;) a verte mi, tých bolo dosť :)
Zajtra asi nevstanem do školy, ale stálo to za to :)
Na konci len že O.o to už? a nič viac? :D chcem pokračko! :D
Ešte doteraz som z toho vyklepaná :D
Luv it ♥♥

4 komentáre:

  1. The Hunger Games♥♥♥♥♥ ja to proste milujem :O :D ... a ak si čítala aj knihy, tak... nemôžem si pomôcť, ale pre mňa jeden z best movies (and books) ever♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. HG - najlepsi film (a kniha) za tento rok :D uplne ho milujem :D planujem ist do kina druhy raz :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. preboha! :O je piatok /pomaly sobota/ a od pondelka si nič nepridala!! :/ :(( vieš aké to na mne zanecháva poznatky?? prosím rýchlo ďalšiu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zastrel ma! :( ale vážne :( prepáč, ja vážne nemám čas, pokúsim sa neska niečo pridať ://

      Odstrániť