utorok 13. marca 2012

Strange Way Of Life 9.


Dnes je trošku kratšia, zajtra píšeme monitor a mám pocit, že o chvíľu mi praskne hlava :((
Navyše som tak unavená, že o chvíľu asi zaspím na klávesnici :((
Ak sa mi zajtra podarí, napíšem ďalšiu, ale nič nesľubujem :)♥♥

„K nám, aspoň sa doma nemusíš nudiť.“
„Ale veď vy musíte ešte byť doobeda v štúdiu, či nie?“

„Hej, ale poobede sme doma, aspoň nemusíme pre teba chodiť, budeš s nami.“
„No dobre,“ rezignovala som.
Vysadil ma pri ich dome a hodil mi kľúče. Rozlúčila som sa a vošla dnu.
Hodila som sa na gauč a potom som si uvedomila, že tu nemám nič na prezlečenie. No čo už, budem si musieť niečo požičať. 
Šla som do Harryho izby a vytiahla som z jeho skrine tepláky. Bolo mi tak jedno, že sú veľké. Schmatla som ešte jeho paplón, aby mi nebolo zima a išla do obývačky.

Z pohľadu Harryho
Konečne sme došli domov. Zamieril som si do rovno do obývačky, odkiaľ sa ozývali naše hlasy. Beth ležala iba v podprsenke a mojich teplákoch na koberci a spala. Na obrazovke bol akurát náš Video Diary 4, mali sme totiž väčšinu našich videí na DVD. Zdvihol som Beth a opatrne ju položil na gauč. Spala tak sladko, ako princezná.
Harold Styles, nad čím to rozmýšlaš? Už ti to totálne preskakuje? Však je to tvoja najlepšia kamarátka, ty trúba! Ježiši kriste, zase vedieš monológ sám so sebou? Mal by si navštíviť cvokára. Alebo počkať... Ešte je tu jedna možnosť... LIAM!
Vydupal som po schodoch do jeho izby. 
„Ahoj, neruším?“ spýtal som sa a sadol si na jeho posteľ. Práve odpisoval fanúšikom na Twitteri. 
„Nie, to je v pohode. Čo sa deje Hazza?“ 
Obdivoval som jeho schopnosť vytušiť, či sa niečo nestalo. Alebo, žeby to bolo tým, že za ním tak často nechodím? No nič.

„Liam počúvaj. Ja... nie som si istý,... myslím,... žesomsazamilovaldoBeth.
„Čože? Ešte raz a pomalšie.“
„Myslím, že som sa zamiloval do Beth.“

On iba zdvihol obočie: „A čo s tým urobíš?“
„Ja neviem.. práve preto som tu.“
„No tak v prvom rade by si sa s ňou mal porozprávať. Poznáte sa predsa už dlho, a ona to určite pochopí.“
„Ale keď ja sa bojím, že ma odmietne, že to naruší naše kamarátstvo.

„Za vyskúšanie nič nedáš. Možno budeš prekvapený výsledkom.“ 
„Tak fajn.“

2 komentáre:

  1. nerob mi toooo!!!! :(( úžasné, napíš zajtra ďalšiu prosííím! :-* a držím palce zajtra <3

    OdpovedaťOdstrániť