piatok 9. marca 2012

Strange Way Of Life 5.

Ďalšia časť, trochu dlhšia ;) Dúfam, že sa vám bude páčiť a nezabudnite na koment :) ♥
"Harry! Čo tu robíš? Nemal si ísť náhodou von s chalanmi?"
"No mal, ale zrušilo sa to. Tak som si povedal, že prídem po teba a zoznámim ťa s nimi."
"Teraz hneď?"
"A prečo nie?"
"Tak fajn," súhlasila som a napísala ešte Nicole esemesku, že prídem neskôr. Aspoň sa môžem porozprávať s Harrym. Jeho Range Rover bol zaparkovaný kúsok od kníhkupectva. Tak sme začali našu debatu. O minulosti, budúcnosti... Dorazili sme k obrovskej vile.
"Páni. Tu bývate?"
"Tak ako sa to vezme. Veľa cestujeme, tak tu často nebývame, ale je to náš dom."
Zaviedol ma dnu.
"Chalanííí sme túúúú!" zahučal Harry na celý dom.
Zrazu sa na mňa vyrútili dve čudá s lyžiarskymi čapicami na hlave, kde mali vystrihnuté otvory na oči. A potom som už len cítila ako po mne stekajú prúdy ľadovej vody, pretože na mňa vychrstli celý kýbel. Stála som tam so zatvorenými očami. Beth len pokojne. Rátaj do desať a hlavne nezačni kričať. A keďže ja sprostá som mala ešte stále zatvorené oči, nemohla som zabrániť tomu, aby si ma niekto prehodil cez plece a začal som mnou utekať bohviekam.
"Ááá, čo to robíš? Okamžite ma pusti dolu!" búchala som tomu neznámemu do chrbta. "Harrýý! Povedz mu nech ma pustí!"
"Prepáč Beth, ja som im vravel nech to nerobia, ale myslíš, že ma počúvajú?" kričal za mnou Harry.
No a nakoniec, ako keby to nebolo dosť, ten neznámy sa so mnou hodil do bazéna.
"Čo to doriti..." vynorila som sa prskajúc vodu. Zazrela som na môjho "únoscu". Iskričky v očiach prezrádzali, že si to náramne užíva.
"Mimochodom, ja som Louis," žiarivo sa na mňa usmial. Ešte raz som naňho zagánila a doplávala k okraju. Vo dverách na terasu stál Harry a ďalší traja chalani, od smiechu prehnutí v páse.
Harry ma potiahol za ruku: "Poď, dám ti niečo na prezlečenie."
Nevedela som, či sa mám smiať, alebo čo robiť. Pochopila som z toho, že to bol akýsi "privítací rituál". A Harry mi to potvrdil.
"Vieš, každého tak vítajú do directionerskej rodiny. Nehnevaj sa na nich."
"Ale však to je v pohode. Akurát, že je to po druhýkrát s tebou čo som zmoknutá jak kura."
Prišli sme do jeho izby. Môj zrak okamžite upútala obrovská posteľ. Harry vytiahol zo skrine jeho veľké tričko a trenky a hodil to po mne. Chvíľu sme tam stáli bez pohnutia.
"Tak odídeš, či mám ísť do kúpeľne?"
"Ale Beth, veď koľkokrát som ťa už videl sa prezliekať?"
"Ehm, ehm."
"Veď dobre, kúpeľna," ukázal rukou na jedny z dverí.
"Ďakujem."
Zatvorila som sa tam a rýchlo zo seba zhodila mokré veci. Navliekla som sa do jeho vecí. Skvelé, vyzerám jak člupko. (ak to niektorí nepoznáte, to je že jej to bolo strašne veľké, ale však to vám asi došlo, tak neviem prečo zo seba zase robím debila :DD)
S Harrym sme zišli do obývačky, kde už boli rozvalení všetci chalani a predstavil mi ich.
"Ten blonďavý, čo vyžiera popkorn je Niall- z Írska, ďalej Zayn- hlavne mu neber z kúpeľne laky na vlasy, lebo spanikári, tamto je náš "otecko" Liam a Louisa už poznáš.
"Tak čo keby si nám o sebe niečo povedala, Beth?" uškŕňal sa Louis.
"Nemusí, veď Harold o nej..." Niall zastavil uprostred vety, keď zachytil Harryho vražedný pohľad.
"A čo také by ste chceli počuť?" posadila som sa na gauč vedľa Nialla.
"Napríklad nejaké historky z detstva? Hazza o tom nikdy nerozpráva." nahodil Liam s diabolským úsmevom.
"Ó môj bože, hlavne to nie!" zaskučal Harry.
"Ale áno!" aj ja som sa diabolsky usmiala.
A tak som im rozprávala. Ako sa malý Harry bál vody z hadice, pretože si myslel, že je to ozajstný had. No a samozrejme šikovná Beth ho s ňou naháňala po celej záhrade, až kým ju na kolenách neprosil, aby prestala. Chalani mali mierne záchvaty. Harry na oplátku porozprával príbeh o tom, ako keď sme u seba spávali, vždy som musela mať zažnutú lampičku, lebo som sa bála, že ma niečo zožerie.
A potom nasledoval príbeh o tom, ako sme sa s Harrym hrali na schovku. Tesne pred tým som, ako som im to povedala vybuchla do takého rehotu, že som nemohla prestať, ale nakoniec som to zo seba nejako dostala... Ja som sa skrývala a on ma hľadal. A keď už bol blízko pri mne vyskočila som naňho. Chudák Harry sa tak naplašil až sa pocikal. Veľká škvrna vpredu na jeho nohaviciach bola neprehliadnuteľná. Chalani sa od smiechu zvíjali na zemi.
A ešte story o tom ako sa malá Beth, keď chýbal Harry v škôlke nudila, tak si zmyslela, že pôjde domov. Učiteľka totálny ignor, no takže prišla až domov, pešo, sama.
No nebola som inteligentná, dokonca som trafila.
Keď sme si poutierali slzy smiechu, Harry niečo vytiahol z vrecka...


8 komentárov:

  1. Och! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Tak si ma rozosmiala! :D:D:D:D:D:D:D Dokonalé! :* <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A prepáč, neviem prečo mi tam jebe také medzery ://

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné, jedna z mojich najobľubenejších :D pozreš moju? vdaka :)
    http://iwish-stories.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jančeková!!! ja sa z teba prisam bohu doserem! to čo mám za najlepšiu kamošku? ja mám uplne najlepšiu kamošku najlepšiu? :D Kokos uplne najlepšie to píšeš :) poserem sa z toho :) inak krásne ma opisuješ uplne dokonalo :-* však to už ťahame nejakých tých 8 rokov! teším sa ako pojdem k vám a bdueme to spolu vymýšlať och ♥ uplne krásne dokonalé to je :) ja som vedela že si talent ale že si až takýto talent to som fakt netušila! Kokos ty si založ knihu a predavaj aspoň si na ten byt konečne zarobíme! :D a môžme ísť bývať aj za tými tvojími 1D myslím že to prežijem :) :-* s tebou aj na kraj sveta ty moj kočkoš :-* som tak na teba pyšná :) ani nevieš ako :) NIkto nemá lepšiu najlepšiu kamarátku ako ja :) ♥ ano si dokonalá ja veim nemusím ti to hovoriť ty to vieš :D na čo to pripomínať? :) :-* nech už som s tebou sedieť na sedačke žreť popkorn a kukať HP ako vždy :) ♥ naše spoločné večery su najvaic :) ale vráťme sa spátky k tomuto je to uplne dokonalé a nesprav zo mňa dáku zakernú sviňu :D len tak ďalej a nejaká rowlingová ti pošle mail že jej máš napísať knihu (ja viem rowlingová neni producent takže si ťa všimnuť nemôže a valstne yb si ťa ani nevšimla ona nevei po slovensky) :D ale aj to sa cení to si zapamätaj! :D milujem ťa :)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krištofová! :D ani nevieš jak si ma potešila, keď som sem došla kukám že to čo je za sloh? :D celý ten čas sa priblblo usmievam na obrazovku :D však jako by to bolo, keby som ťa do toho nezapojila? :) a joooooo Londýýýýn! :D tak keď budem mať na staré kolená čas, možno aj vydám knihu, nikdy nevieš :D alebo budeme jak tie dve, vieš čo napísali Nádherné Tvory :D ale keby to prepíšem dakedy do angličtiny a pošlem to Rowlingovej (hej, snívajme ďalej) :DDD a ty si zase za uši zapíš, že ja ťa milujem najviac! :-** ♥

      Odstrániť
    2. Sloh? a ja som čakala že mi vynadáš že som malo napísala :D fuu som si odfukla :D tak som rada že sa ti lúbi :-* áááno .. Rowlingovej :D:D:D presne tak to napíšeme a budeme slavné krásne spisovatelky muhahaháá :-* nie ja viac ;) :-*

      Odstrániť
  5. ani nevieš ako som sa zasmiala :D tak dobre mi to padlo po prebdenej noci ;) ooch ten Harold :D taký nezbedník.. to s tým pocikaním.. skoro som si sama cvrkla od smiechu :D úžas ;)

    OdpovedaťOdstrániť