nedeľa 11. marca 2012

Strange Way Of Life 7.

Táto časť je z pohľadu Nicole a potom Nialla :) Dúfam, že sa vám bude páčiť ;) ♥

Po tom koncerte sme sa začali stretávať s chalanmi každý deň. Práca a potom sme sa bavili.
Jeden večer som s nimi nešla, lebo som chcela navštíviť Matta. Mala som kľúče od jeho bytu, tak som si odomkla, že ho prekvapím.
Nakoniec prekvapil on mňa. Opatrne som sa zakrádala do jeho izby a počula som divné zvuky. Potichu som otvorila dvere a uvidela ho tam. Nebol sám. V posteli mal nejakú blonďavú kravu.
"Matt?! Čo to má znamenať?!" zhúkla som na neho.
"Zlato, ja ti to vysvetlím!" povedal prosebným tónom.
"Ani sa o to nepokúšaj! Myslela som, že si iný, ale si rovnaký ako všetci ostatní! Je koniec! KONIEC rozumieš?!"
Z očí sa mi drali slzy, tak som rýchlo opustila jeho byt a šla domov. Čo urobím? Ako prvá ma napadla Beth, ale akosi som nemala náladu s niekým sa baviť. Celú cestu som plakala. Nechápala som to. Prečo práve Matt? A musel to urobiť mne? Nikdy som šťastie v láske nemala, iba také chvíľkové úlety. A keď som si konečne myslela, že som našla niekoho, s kým chcem stráviť zvyšok života, podvedie ma. Som naivná, hlúpa! Už nikdy sa takto nespálim.
Keď som prišla domov, namierila som si to rovno ku chladničke. Prázdna! Nič! Super, všetko asi vyžral Niall pri poslednej návšteve. Ach, v kuse hladný chlapec. S ním si rozumiem najviac. Dokonca som sa podelila o moje Oreo, a to som ešte nikdy dobrovoľne neurobila. Pri tej myšlienke som sa mimovoľne usmiala. A ozval sa môj žalúdok, tak som vyštartovala do najbližšieho Nando's.
Napadlo ma, že asi vyzerám ako príšera, tak som si aspoň vreckovkou utrela rozmazané šmuhy od špirály a už ma ovalila vôňa vysmážaného jedla.
Objednala som si a sadla ku stolu v kúte. Zrazu sa nado mnou objavila nejaká postava.
"Môžem si prisadnúť?" ozval sa známy hlas.
"Niall? Čo tu robíš?" Čudné. Myslela som naňho a on sa tu objaví. Čo mi číta myšlienky?
"Chcel som sa ísť najesť, ale všetci odmietli ísť so mnou, tak som šiel sám. A stalo sa niečo?"
"Malo by sa?"
"No tak ako vidím, neješ, iba sa v tom pipleš. A navyše máš červené oči, z čoho usudzujem že si plakala," posadil sa oproti mne. Prekvapivo mi jeho prítomnosť nevadila. A potom som sa už iba prichytila ako mu všetko rozprávam.
"Počuj Beth, kto je tamten chalan?" spýtala som sa jej keď sme sa boli pozrieť na futbal. 
"A ja viem? Však sa ho opýtaj." Typická Beth, nie aby ti pomohla. Ale aspoň sa pri nej naučím všetko po svojom. Inokedy som nemala problém, všetko som povedala narovinu, ale vtedy nie.
Každý jeden zápas, dokonca aj tréningy som sa na neho chodila pozerať. Až nakoniec som zozbierala všetku odvahu a prihovorila sa mu. 
"A odvtedy sme spolu. Všetko sme si preskákali spolu. Až doteraz," znovu som sa rozplakala a ocitla sa v Niallovom náručí. Teplo, ktoré sálalo z jeho tela mi dodávalo istotu, že všetko bude dobré.

Niall
Nechápal som to. To dievča ma totálne dostalo. Už keď som ju prvýkrát uvidel, prvýkrát sa s ňou smial, delil sa o jedlo. Bohužiaľ, či chvalabohu? Bola zadaná. A teraz som mal voľné pole. No nechcel som ju ešte viac znepokojovať, budem sa s ňou musieť porozprávať neskôr. Neviem, čo cíti ona ku mne. Asi som iba jej dobrý kamarát, nič viac...

3 komentáre:

  1. óóóóó ty ma dostávaš :D neviem prečo, ale Nicole sa mi zdá byť úplne úžasná :D a podelila sa s Niallom o Oreo :D zlaťúšikovia :D :D ...dievča váliš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujém :D mám naplánovanú ešte aj dáku zápletku s Nicole, takže ťa asi poteším :D

      Odstrániť
  2. kráááááááááááááááááááááásne !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť