nedeľa 25. marca 2012

Strange Way Of Life 17.

Prepáčte, že som nič nepridala, ale mala som tu kamarátku. Navyše nedostatok spánku spôsobil výpadok v mojej fantázii a veľmi sa za to ospravedlňujem.
P.S.: Tento diel by som chcela venovať mojej živej Nicole :) :-* Dúfam, že ti to takto stačí ;D
P.P.S.: ZASE neskutočne ďakujem za vaše komentáre :) Na Beth a Harryho úchylné podrobnosti si ešte počkáte, ale máme tu Nicole a Nialla :D Síce nič moc, ale to vám musí stačiť :D Totiž tieto podrobnosti mi moc nejdú :D Taký dlhší diel, aby som vám to vynahradila ;)♥♥♥ ešte raz ĎAKUJEM všetkým, čo si nájdu čas a prečítajú si to ;))

Zrazu nám do izby vtrhol Louis.
"Hééj ľudia, pohnite-éé..." zakričal a vyvalil oči. Vystrelil z izby a počuli sme dupot po schodoch a potom tresk. Rýchlo sme vybehli na chodbu a uvideli Louisa, ako sa zviecha zo zeme. Pravdepodobne hodil držku.
"Ja som vám to vravel! Viete čo robili? Chystali sa robiť mrkvy! Zayn navaľ prachy!"
"Aké prachy?" opýtal som sa ho.
"Stavili sme sa. Ja som vravel, že sa dáte dokopy hneď ako prídeme a Zayn, že až neskôr," s víťazoslávnym úsmevom sa na nás pozrel Louis.
S Beth sme si spravili pohodlie na gauči a niekto zapol domáce kino. Beth nie je ako normálne baby, že by si počas celého hororu zakrývala oči a vrieskala. Asi v polovičke filmu sa začala smiať.
"Čo sa smeješ?" šepol som.
"Veď sa na to pozri, je to úplne absurdné," a znovu vyprskla pri scéne. Kto je tam? Halóo. "Ako keby ti ten vrah odpovie."
Potom čo mi to povedala som sa musel smiať aj ja.
Nakoniec nás Niall vyhodil. So smiechom sme sa hodili na moju posteľ.
"Mne sa ešte nechce spááť. Pustíme si niečo?" pozrela na mňa Beth psími očami.
"Ták trebárs Friends With Benefits?"
"Môže byť," spokojne sa usalašila na mojej hrudi. Pobozkal som ju na temeno hlavy. V tej chvíli som bol šťastný, že ju mám.

Nicole
Raz večer sme sedeli s Niallom v ich obývačke. Bola som zabratá do telky, ani som si nevšimla, že sa ma Niall niečo pýta.
"Láska, počúvaš ma vôbec?"
"Prepáč, čo?" zobrala som si zo stolíka vodu.
"Pýtal som sa, že čo by si povedala na to, keby ťa predstavím rodičom."
Zabehlo mi a Niall mi tresol po chrbte.
"A to ako kedy?" spýtala som sa ešte stále s vyvalenými očami.
"No rozmýšľal som, že zajtra. Dnes je štvrtok, zajtra by si ešte šla do školy a prišli by sme tam neskôr."
Párkrát som zažmurkala, aby som sa spamätala. Asi spoznám Niallových rodičov.
"A čo ak sa im nebudem páčiť?" pípla som.
"Neboj sa, určite budeš. Rodičia by ťa brali aj keby máš tri oči, alebo plutvy, hlavne že som šťastný."

Niall zajednal letenku, o pol piatej sme mal byť v Írsku. Na letisku nás čakal jeho brat Greg.
"Niall, krpec, chýbal si mi!" Objali sa.
"Greg, toto je moja priateľka Nicole."
"Hm, máš vkus brácho," Greg sa na mňa zoširoka usmial a ja som sa začervenala.
Na prvý pohľad mi neprišiel nejak sympatický, ale bol milý.
Prišli sme k útulnému domčeku. Zo záhrady stúpal dym a šírila sa odtiaľ príjemná vôňa mäsa. Vošli sme dnu a tam už bola aj Niallova mamka.
"Zlatíčko, už si doma!" poriadne ho vystískala a videla som, ako sa jej do očí tlačia slzy. "A toto je tá krásna slečna, o ktorej si nám hovoril? Vitaj u nás Nicole, cíť sa ako doma," milo sa usmievala a aj mňa jemne objala. Cítila som, ako zase červeniem.
"Rada vás spoznávam, pani Horanová."
"Ale prosím ťa, volaj ma Maura."
Podala som ruku aj s jeho otcom a s Niallom sme si zaniesli tašky do jeho izby. Obyčajná chlapčenská izba, polepená plagátmi, drevený nábytok a v kúte trónila ešte jeho stará gitara.
Niall sa ani nevybaloval, šli sme sa rovno najesť.
"Bolo to výborné Maura, ďakujem," chválila som ju, keď som jej pomáhala s riadom.
"S tým si nerob starosti, choďte si užiť," zobrala mi z ruky utierku.
Niall vybral zo skrine nejakú deku a ťahal ma za ruku do ich záhrady. Zistila som, že na konci bola nejaká bránička a za ňou les.
Obklopovalo nás ticho, sem-tam narušené šuchotom lístia v korunách stromov. Prišli sme k nejakému jazeru. Niall sa aj s dekou vyškriabal na obrovský balvan a pomohol aj mne.
Opierala som sa o jeho plece a sledovala, ako sa posledné lúče slnka odrážajú na chladnej vode. Jemný vetrík čeril hladinu a ja som pocítila Niallov dych pri mojom uchu.
"Ľúbim ťa, Nicole, tak ako ešte nikoho a nikdy ťa nechcem stratiť," zašepkal. Prebehli mnou zimomriavky.
"Aj ja ťa ľúbim Niall."
Náš jemný bozk sa prehĺbil do vášnivejšieho a Niall zašiel rukou pod moje tričko.
"Nepôjdeme dnu?" spýtal sa s nezbednými iskričkami v očiach.
"A čo tvoji rodičia?"
"Vraveli, že pôjdu na návštevu, aby sme mali súkromie."
Celú cestu naspäť sme sa s Niallom striedavo bozkávali alebo šteklili. Pre istotu zamkol jeho izbu a mne sa rozbúchalo srdce.
Bozkával ma na krku a o chvíľu mi vyzliekol tričko. Trasúcimi sa rukami som mu rozopínala košeľu, zatiaľ čo mi bozkami zasypával brucho. Odleteli aj naše nohavice a spodné prádlo. Vedela som, že to bude najkrajšia noc v mojom živote. Mohli sme sa oddávať svojej vášni, ničím nerušení. Zarývala som Niallovi nechty do chrbta, on mi zase zaboril ruku do vlasov a druhou mi prechádzal po stavcoch. Počula som jeho zrýchlený dych a cítila divý tlkot môjho srdca.
Zvalili sme sa vedľa seba, úplne vyčerpaní.
"Milujem ťa," povedali sme obaja naraz a ja som zaspala na jeho hrudi.

6 komentárov:

  1. och dankešn my darling ♥ táto časť je dokonalá :) ako všetky ostatné veľmi sa ma potešila muhahaaa :D :-* ani som ti nepomohjla tento víkend ale veď veiš že ja som neni tak nadaNá AKO TY :) toto by som nikdy nezvládla je to krásne :P :) a prasačinky muhahaaa ty môj krpatý uchyl :P :D :-* miluji te tvoja Nicol :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej a ja že som úchyl! :D inak ďakujem a aj ja ťa milujem ♥

      Odstrániť
  2. ou ou ou ou ou.. nebudeme si klamať- po tejto časti som sa do teba už fatálne zamilovala :D nádherné to je.. ty že nevieš opísať detaily? vieš :) a ten koniec.. oooch! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. červenám sa :) jak nejdú detaily!? idúa veľmi dobre ♥ ♥ ♥krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja žasnem :D ... wuah... počkám si na Harryho a Beth :D ... a tento môj párik "Nicole & Niall" ♥♥♥ ... nádhera♥

    OdpovedaťOdstrániť