sobota 28. júla 2012

Oh shit... not again.

Hey guyzz! Umieram...


...

HA! No, just kidding :D Som ale zúfalá, asi sa utopím v našom bazéne (akoby to šlo). Ja neviem čo je s mojimi nápadmi, alebo múzou. Proste jedného dňa tu bola a zrazu puf. (dobre, zase som pozerala Harryho Pottera 6, a ČO?!) Mám rozpísané tie jednodielovky a snažím sa prísť na to, akoby mal vyzerať prológ k novej poviedke (ktorú mimochodom, ešte ani nemám premyslenú) a nič. Tretí deň hypnotizujem klávesnicu, a už to vzdávam. Príde to, keď má, aspoň v to dúfam :) 
Mamka mi kúpila obrovský lapač snov a aj mäkučký koberec, takže popoludnia trávim na zemi, upierajúc pohľad do steny a snažím sa sústrediť na knihu. Opäť som začala čítať The Hunger Games (už po tretíkrát). Väčšina ľudí sa mi čuduje, ako môžem jednu knihu čítať viackrát. A keď je to megasupernajviac kniha, tak čo si pomôžem? :D Harryho Pottera 7 som prečítala jedenásťkrát :D
Keď ste to zmákli až sem, vypočujte si túto a túto pesničku :) ľúbim ich♥


A teraz... nával obrázkov! :D














No a to je asi vše.
Och ozaj, a pointa!! :D
Sooou, neviem kedy niečo pribudne, momentálne ma bolí polovica zadku z otrasnej stoličky a tá druhá je príliš lenivá na písanie :D Ale nie, veď stratila sa mi múza. Nevideli ste ju niekto?
Ľúbim vás :)x









11 komentárov:

  1. Úžasné obrázky! Love it :* Už aby ťa tá múza kopla, potrebujem príbeh od teba :D love ya much more honey :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no však ak ma nekopne, budem musieť ja ju! :D love ya most of the woorld :):-*

      Odstrániť
  2. :'DDDDDDDDDD neviem z čoho sa smejem viac... či z tých obrázkov, alebo z toho, že som na tom rovnako... :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ♥ každopádne, good luck!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, prečo mi to tak sprosto rozkúskovalo... v žiadnom prípade nechcem pútať pozornosť! ;) :*

      Odstrániť
    2. ach, to ten bloger :DD si rovnako na tej múze, alebo skôr ne-múze? :D good luck to you, too ;)*

      Odstrániť
  3. choď ju pohľadať :) neželaj si ma, ak ju nenájdeš! :D je jedno ktorá polovica zadku ťa donúti niečo napísať, ale poponáhľaj sa :D chýba mi tvoje písanie ;)* k obrázkom: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD málo sa smejem :DDDDD :) ľúbim ťa! ♥ xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hlavu do chladničky - daj si nanuka - potom večer radlera - a ideš :D Musí to fungovať :) mne to funguje, alebo keď sadnem na koňa a vyvetrám hlavu ( čo bolo fuck off dávno) Relaxuj zlatičko a muza sa vráti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :DDD umieram :DD ja som si 7 HP prečítala 3x a znova som začala čítať HG :) mne na písanie funguje coca- cola a nutela :D tie obrázky sú parádne :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach, takže nie som jediná nenormálna? :D dobre, vyskúšam! :D

      Odstrániť