streda 4. júla 2012

Ehm... Nadpis No.8 :D

Ja vám proste musím napísať tento článok :D Inak mala by som prestať dávať nadpisy v štýle názov no. , pretože je to nuda :D ale keď nikdy sa mi nechce vymýšlať nič zmysluplnejšie ako bodka :D
Teraz spátky k pointe :D



Ako neberte ma zle, našich chlapcov mám rada, no v poslednej dobe sa mi akosi zmenil hudobný vkus :D Samozrejme, Eda alebo Ollyho si rada vypočujem, no je to iné :)

Keď mi kamarátka v zime pustila toto alebo toto, pozerala som na ňu, že či je v poriadku, také húkanice :D No a teraz tak na mňa pozerá väčšina ľudí, ktorým to pustím :D





Ale keď Been a Olii sú takíí, ach♥




↑Asking Alexandria a Bring Me the Horizon


Samozrejme, nepočúvam len ich, ale to by sme tu boli do rána, keby sem dávam obrázky všetkých tých kapiel :D No oni sú z nich najviac :)

Dobre, viem, už to nikoho nezaujíma, no chcem sa vás niečo spýtať a bola by som rada, keby ste mi aj odpovedali!

No takže ehm... Kto je taký váš obľúbenec z 1D? :D (áno, silná otázka :D) a VŠETCI sa nepovažujú za odpoveď, musí tam byť niekto vášmu ♥ najbližší :)
A ešte jedna otázka, chceli by ste potom nejakú jednodielovku s ním? :)

P.S.: inak som úplne normálna, to len občas takáto divná :D (jasné, čo si tu nahováram, jasné že som divná stále :D)  Ale určite nemám na svoju BFFF, keď sleduje svoje brucho, ako sa hýbe do rytmu srdca :DDD a hokejisti, černoši a akty :D ty vieš :-*
Viete čo by bol fakt trapas? Keby mi tu nikto nič nenapíše :D Takže psie očkáá hádžem kočky!:) (teda vlastne len jedno oko, druhé ma bolí (prievan))


Sooo mind blowing :D

Kiežby to tak fungovalo ;))

Vidíte, a toto sa mi práve stalo :D To nie ja, to moja Schauma :D


No na dnes hádam stačilo (písala som to ešte včera :D), ľúúbim vás! :)



13 komentárov:

  1. take ja moc nepočuvam,nie žeby som mala niečo proti ale ,,, no proste neviem :D :D ja skôr GnR,Aerosmith,Van Halen ,... a samozrejme 1D :D a ten oblubenec -- Zayn ♥
    chcela by som aby si konečne našiel normalnu babu,ktora na sebe nema 5ton make upu,kyslý usmev,pretvarka,faloš..tak na mňa pôsobi Perrie,prepačte ak ste tu nejake jej fanšičky/obdivovatelky ale je mi hrozne nesympaticka :P,napriklad Dan & El mam strašne rada :) toť vše ,idem spať ( teda pokušať sa spať lebo ma boli cela huba od strojčeka ) tak dobru noc (ked už nespiš) :D
    Niki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. síce ju vôbec nepoznáme a nemali by sme odsudzovať, aj mne taká Perrie pripadá :) aj ty nosíš strojček? :D našťastie som sa ho už zbavila, ale mám ešte platničku na noc, bleh :D

      Odstrániť
  2. Liam ♥ :) a jednodielovku chcem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obľúbenec Hazza :D aj keď ma občas naštve, tak mi je nejako najbližší... :)) A to poznám, na takých "húkačkách" som tiež dlhšiu dobu fučala, ale to už je za mnou a teraz ma bavia pomalšie romantické skladby typu Birdy ;) ja mimozemsky rýchlo mením vkus, ale Ed Sheeran a 1D sú stále také topky :D

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež rýchlo mením vkus, ale na tomto by som mohla zotrvať :D Birdy zbožňujem, aj Eda a 1D si vždy rada vypočujem :)

      Odstrániť
  4. Máš dokonalý vkus dievča čo ti poviem :D


    *Tvoje milované hovno :D * :-**

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja také jak ty hovoríš húkačky nepočúvam :D A oblúbenec ? ZAYN :) a jednodeilovka? keď sa ty bude chcež tak môžeš napísať :D -Peťa-

    OdpovedaťOdstrániť
  6. minule som si pustila tých Asking Alexandria a tak som sa vyľakala že som skoro pekne povedané spadla zo stoličky... a potom som si to pustila o5 a je to celkom v pohode :D väčšinou počúvam skupiny ako HCR, Paramore, Linkin Park, Green day(jednu dobu aj Good Charlotte) takže nechápem ako ja počúvam One direction :D... inak neviem či ti mám ešte písať toho obľúbenca keďže si toto pridala pred niekoľkými dňami (a ja som samozrejme nebola na compe..) ale keby áno, tak to je Niall ;) -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? :D no pekne :D okej, Niall - píšem si :D :))

      Odstrániť
  7. jednodielovkýýý!!! píš, píš, píš!!! véééľa :) to chcem čítať, od teba budú super :) obľúbenec z 1D??? úúúf, ťažké to je, ani nie, že si neviem vybrať, ale ostatní sa budú hnevať na mňa... :/ prepáčte chlapci, ale... LOUIS jednoznačne :) moja pásikavá mrkvička, najúžasnejšia, najvtipnejšia... ♥ ale pomaly a isto mám stále radšej a radšej Nialla (čím to bude?? žeby príbehom o ňom??) ale na BooBeara nemá, sorry Nialler :( a nie si jediná, kto počúva "škriekanice", aj keď ja ich už nepočúvam (cca 5 hodín a ono to zas príde, dávam tomu čas do večera) xxx ľúúúbim ťa ♥ oveľa, oveľa viac :*

    OdpovedaťOdstrániť