utorok 24. júla 2012

Just Ordinary People 27.

Ženy moje zlaté... posledná časť :) Epilóg už mám, bude zajtra :) Enjoy;)
song :) Twilight, ja viem :) dostala som strašnú chuť si to pozrieť, idem :D







Dni...
Týždne...
Mesiace...
Neviem, čo som očakávala. Ako v spomalenom filme, stratená v tme vlastných nočných môr, jediná útecha bol Ben. Zmaturovala som. Nastúpila na vysokú, spolu s ním. Tie udalosti vo mne však nezanechali nič. Žiaden náznak citu. Zmenila som prostredie, ale neužívala si vysokoškolský život. Zmenila som správanie, postoje. Ben ma stále ľúbil. Potichu trpel, keď som si chcela vykričať pľúca, potom ma celé hodiny objímal a utešoval. Keď som telefonovala s mamou, snažila som sa neznieť, akoby som šialená.
Neplakala som. Skôr akoby som nežila. Nič necítila, nespomínala si. Bolo to dôsledkom otcovej smrti? Možno zozačiatku. Lenže mne sa moja apatia páčila a odmietala som sa jej vzdať. Nenosila som ružové okuliare, práve naopak, i slnečné dni som videla šedivo.
Moja izba na internáte vyzerala neobývaná. Posteľ ustlaná, len veci v skriniach a na stole malý pichľavý kaktus. Aj ja som sa tak cítila. Ako malá, pichľavá bodka niekde uprostred vesmíru, na ktorej nezáleží.
Pravidelne som sa chodievala prechádzať von. Potrebovala som aspoň nejaký dôkaz, že svet naozaj nie je vymyslený, že je to všetko pravda. Akoby medzi mnou a realitou bola sklenená stena.
Odkopávala som kamienky špičkami mojich conversiek, ruky hlboko vo vreckách veľkej univerzitnej mikiny. Míňala som praskliny v chodníku, z niektorých vytŕčali vysušené, zablúdené steblá trávy. Presne ako ja. Všade okolo mňa bolo veľa ľudí, no napriek tomu som pociťovala samotu. Prechádzala som okolo obchodov, kaviarní, do ktorých sa ľudia utekali skryť pred dažďom, lebo vyzeralo, že o chvíľu sa rozprší. Mračná v diaľke boli ťažké a čierne, pomaly sa blížili k mestu. Jedna postava oproti mne však kráčala tak isto ako ja. Odhrnula som si ofinu z očí a dych sa mi zasekol v hrdle.
„Zayn?“ vydýchla som. Pohol perami v akomsi úškrne a podišiel ku mne. Bol úplne iný. Havranie vlasy mal vyčesané dohora, aj ten posledný kúsok detskosti z jeho tváre zmizol. Črty sa prehĺbili, výrazne dospel. „Zmenil si sa.“
„Aj ty,“ povedal a na chvíľu nastalo ticho.
„Prečo si tu?“
„Máme turné,“ mykol plecom.
„Ako...,“ preglgla som, „ako si ma našiel?“
„Nebývame ďaleko... ale pýtal som sa Lisy. Dúfal som, že ťa nájdem.“
„Prepáč mi to,“ šepla som.
Pokrútil hlavou. „Nemám čo.“
„Tak v tom prípade by som mala ísť.“
„Neprejdeme sa?“ navrhol.
Pokrčila som plecami a nasledovala ho. Rozfúkal sa prudký vietor. Prechádzali sme pustými ulicami, a ja som pomaly viedla našu cestu k internátu. Veci medzi nami boli napäté, keď sa pýtal na mojich kamarátov, ja zase na tých jeho zo skupiny. Často nastalo dlhé ticho, keď sme počúvali len vlastné kroky, pretože moje odpovede neboli dostačujúce. Bola som proste iná. Nevracali sme sa k minulosti, cítila som, že veci sa len tak do normálu nevrátia. Môj Zayn bol nenávratne preč, vystriedal ho nejaký namyslený pajác s úplne inými názormi. Keď začali dopadať ťažké kvapky, boli sme už len kúsok od internátu.
„Hm... tak... ahoj,“ povedala som definitívne. Vzdialila som sa od neho na pár krokov, no on ma za zápästie pritiahol k nemu a pobozkal na pery. Prekvapene som stuhla, no nič nepocítila. Žiadna láska sa nevrátila a vnímala som iba prítomnosť, jeho drsné pery na mojich.
Keď som sa však odtiahla a prudko sa rozpršalo, začula som vzďaľujúce sa kroky. Otočila som sa a v tej v chvíli sa mi srdce rozlámalo na kúsky.
„Ben!“ kričala som za ním. „Ben počkaj, všetko ti vysvetlím!“
Zayn sa na to bez výrazu díval. „Ty si ho videl!“ obvinila som ho. „Videl si ho, a predsa si to urobil! Nenávidím ťa!“ Bezmyšlienkovite som sa rozbehla a zastala pri ceste, stratená navonok i v myšlienkach. Dážď ma ubíjal, zviezla som sa na chodník a zúfalo sa rozplakala.

Ľúbim vás! x

15 komentárov:

  1. to ľúbim vás ti nepomôže !!
    Pre kristove rany , ja odpadnem z teba. Je to tak dokonalo napísané a je to tak hrozné , že sa mi chce plakať. Ale nie hrozné , ako hrozné , ale hrozné. Dúfam , že ma chápeš...
    Ale , aj tak sa mi to páči.!:)
    Len prosím ťa, nie že v tom epilógu ju zabiješ , lebo to by som asi nepredýchala. Ak to máš v pláne , daj vedieť skôr prosím :D
    Ale , keď už sme pri tom,
    aj ja ťa ľúbim honey :)x
    P.s. Fakt mám prvý koment?!:D Och božeak áno , lajknite mi ho ! lajknite mi ho !! :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lajkujem!! :D soou sorry :) niee, nezabijem ju, buď pokojná :D ďakujem, ja viaac :)xx

      Odstrániť
  2. no tým ľúbim vás si to nevyžehlíš!! ach, to je tak brutálne napísané, revem tu, ten song k tomu...dúfam že epilóg bude aký taký veselý...och, prosím prosím, nezabíjaj ju!! zo začiatku táto poviedka vyzerala ako nejaký veselý príbeh ale zmenilo sa to skorej na drámu...ale aj pre ten katastrofálny koniec ťa ľúbim :)) <3
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebude veselý, ale nezabijem ju :D calm down, všetko bude okej :) ale keď mne sa to lepšie píše, také drámy :DD ďakujem, ja viac!♥

      Odstrániť
  3. bolo to nádherné.. mám slzy v očiach.. ja som ťa ale neposlúchla a pustila som si k tomu toto : http://www.youtube.com/watch?v=E0wW9RwpG7M.. vieš čo mi k tomuto jedine napadá ? že chlapi sú svine.. myslím tým na toho Zayna.. inak chcem sa ti ospravedlniť za moje ne-komentovanie, ale proste som nevedela čo napísať a nechcem ťa nudiť mojimi stále sa opakujúcimi komentármi.. -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú pesničku milujem :) ja viem, no našťastie nemám skúsenosti s takým niečím, takžee :D prosím ťa, aj keby mi píšeš do každého komentáru že drfctgvzhb alebo niečo podobné, potešíš ma, lebo by som vedela, že to čítaš! :)

      Odstrániť
  4. ty si sa načisto pomiatla! keď som si to nemyslela už pri tom "mojom/tvojom" twitcame, tak teraz si to už rozhodne myslím! :D si normálna? zbláznila si sa? je tu niekde skrytá kamera? :D pretože toto nie je vtip! možno hej... ale zlý! veľmi...veľmi...VEĽMI zlý vtip! keď som čítala začiatok, očami som prebehla celú kapitolu, len aby som tam to meno uvidela (som mrcha, že? :D), a keď ho vidím, začnem skákať ako zmyslov zbavená...no potom, poctivo sa k tomu dostanem a ty spravíš hento?! dievča, si normálna? :D no nič, musím dúfať, že Epilóg bude normálny :) aj keď, slovo normálny v súvislosti s tebou je asi relatívny pojem, že? :D nejak som sa rozpísala (počkaj si, čo budem robiť pri Epilógu (muhahahááá (:D))) ale stále som nenapísala to jedno slovo, ktoré túto časť vytihuje... moje obľúbené...bubny poprosím (áno, som trápna)...DOKONALÉ! ♥♥♥
    P.S.: Myslím, že odo mňa máš ešte jeden neprečítaný koment pri epilógu k SWOL :D
    láááf júú d moust :DD ♥♥ xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do rrit! :D nečakala som, že to bude také dlhé :D

      Odstrániť
    2. komentár k SWOL prečítaný :) ale potešila si ma týmto tvojim slohom, pusa :))
      nie je to vtip, ale asi budem toto robiť častejšie, keď mi budeš písať takéto komentáre :DD ale nie, veď mne stačí pár slov :)
      hej, no pojem normálny sa v mojom slovníku nevyskytuje :D
      každopádne ĎAKUJEM! :)
      lááf júú moust of d wrrrld♥♥♥

      Odstrániť
    3. k SWOL, aj ja som rada že chodím na tvoj blog :)
      toto sa nedá opísať pár slovami ;) :)
      ...tak si tam ten pojem zapíš! :D
      eN Zét :) nou! láááf júúúú mór! xx

      Odstrániť
  5. toto čoooo... ani si nevieš predstaviť (sama sebe nechápem) ako som rada, že neskončila s Malikom.. ale.. Katie..! je to úplne dokonalé! teraz sa nahbím za všetko, čo som kedy napísala (či už poviedky alebo komentáre) pretože táto poviedka je jednoducho.. opakujem sa, ale dokonalá! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    nechcem konieeeeeec.. fuck! zajtra k epilógu nepredpokladám taký dlhý komentár (ak bude tento dlhý) ale .. uvidíme čo zo seba vypotím.. teda zajtra asi nie.. tak pozajtra..
    všímaš si, ako trepem? to kvôli tebe! (ale v dobrom samozrejme ;))
    uff uff, dýcham.. ♥ končím.. ♥ ľúbim ťa! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aspoň keby si nehovorila kraviny! :) ale ďakujem :) aj ja ťa ľúúbim xxx

      Odstrániť
  6. no ty kokos! Katie, ty si tomu dala... dokonalé to je, beriem späť všetko čo som si myslela (možno aj napísala, neviem) už nechcem, aby sa Zayn tam objavil :/ je to tak nádherne napísané, je mi jej tak ľúto, och bože, to za čo? prečo to Zayn urobil?? hnusný je, už ho nemám rada! (fajn, priznávam, milujem ho, ale tu je hnusný!!) ale zaujímavo si to poriešila, prekrásne to je, milujem tento príbeh :) najkrajšie si ho napísala :* ľúúúúúúúúúbim ťááá :* :* :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, chcela si Zayna, máš ho tam :DD ďakujem, kráska, ale ja ťa aj tak ľúúúúúúúbim viaaaac!!! ♥♥♥♥

      Odstrániť