streda 4. júla 2012

Just Ordinary People 18.


Už som sa rozhodla, ako to urobím :) Trochu sme sa posunuli, toto je taká odveci časť, no v ďalšej sa všetko dozviete ;) A nezabudnite minimálne 5-6 komentárov, lebo to ani nepridám!! ;)x





Predierala som sa uličkou v lietadle a hľadala svoje miesto. Veľká taška mi zozadu udierala do nohy, popravila som si ju na pleci a pokračovala. Zbadala som, ako mama sedí skoro vzadu, na sedačke pri uličke. Bez slova som prešla k oknu, tašku zhodila pod nohy, usadila sa a kolená si pritiahla k brade. Tvár som si zaborila do Zaynovej veľkej mikiny, čo som mala na sebe a vdychovala jeho vôňu.
Sľúbila som si, že tento let bude posledný krát, keď preňho vyroním slzu. Tak naposledy. Trasľavo som sa nadýchla a siahla do tašky, odkiaľ som vylovila pokrčený list. Bol to najlepší koncept mojich slov naškriabaný narýchlo. Slová boli preškrtané a nečitateľné, ale poznala som ho už naspamäť.

Zayn,
Toto je ťažšie, než som si myslela. Tento list som začala písať asi tisíckrát so slovami Ahoj, Drahý, Milý, no ani jedno neznelo dobre. Vlastne ani nemám potuchy, ako to chcem urobiť.
Vieš, že sa sťahujem, a asi sa pýtaš, prečo sa nelúčim osobne. Dôvodov nemám veľa, ani jeden z nich nie je rozumný, no skrátka som na to nenabrala dostatok odvahy. Ver, že prebdených nocí kvôli tomu nebolo málo.
Mala som dosť príležitostí povedať ti to vtedy, keď som ušla, ale potom prišla mama a všetko mi vysvetlila. Tá vec s Joshuom je uzavretá, myslím, že skôr uteká sama pred sebou, ako pred ním. Navyše, mala pocit, že je voči mne nefér, keď bývala často preč, tak vzala prácu v Kalifornii, odkiaľ už cestovať nebude musieť.
Prepáč, že som ti to nepovedala skôr, nemohla som. Odpusť mi aj to, že som odišla bez rozlúčky, ale nemyslím si, že by som to zvládla, milujem ťa. Keď mi mama vtedy oznámila, že sa sťahujeme, jediné na čo som mohla myslieť bolo, že ako ti to poviem. Vidíš, a nakoniec som nevymyslela lepšiu alternatívu ako ťa na to predpripraviť a potom ti zanechať list.
Tie tri mesiace čo sme spolu strávili stačilo na to, aby si navždy zostal v mojej mysli. No rozhodla som sa zanechať všetko za sebou, pretože by som nemohla žiť s takými myšlienkami v hlave, ktoré by mi pripomínali teba. Je to jediná možnosť, opustiť ťa a zabudnúť.
Milujem ťa Zayn, a vždy bude vo mne časť, ktorá bude stále. Nikdy sa cez teba neprenesiem, no pokúsiť sa o to môžem. Kútik srdca bude vždy určený len tebe, mojej prvej veľkej láske a nikdy nezabudnem na momenty, čo sme strávili spolu. Prosím, nepokúšaj sa ma nájsť. Keď budem pripravená, vyhľadám ťa sama. Nikdy na teba nezabudnem Malik, a ak ma naozaj miluješ, posunieš sa ďalej a nájdeš si niekoho, kto je oveľa lepší než ja.
S láskou, Madison.

Práve keď som list definitívne pokrčila v ruke, dopadla mi na ňu slza. Zavrtela som hlavou a rukou si prehrabla vlasy.
Oprela som sa o sedačku a zatvorila oči. Nový život, nový ľudia. To je môj cieľ do budúcnosti, bola posledná myšlienka, čo mi prebleskla hlavou.

18 komentárov:

  1. No, no, no! Viem, že všade musí byť nejaká zápletka, aby to bolo zaujímavejšie, ale tí dvaja ostanú spolu, však? :)) Krásne a čo najrýchlejšie ďalšiu časť, please (;

    Tvoja obdivovateľka

    nižšie...

    ...

    *Evush* :DDxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som vám vravela, že sa vám to páčiť nebude :D uvidííš :) ďakujem :)♥

      Odstrániť
  2. Niéééé!!! Katie, toto mi nerob!! Panebože!! oni musia byť spolúú!! ale je to nádherné, úžasné a skveléé...teším sa na ďalšiu :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemusia, čo by museli :D nechaj sa prekvapiť :) ďakujem:)x

      Odstrániť
  3. Dufam že sa vrati:( inač totalne dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvěla povidka :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wot d fak? Girl, are you kidding me?!! Povedz (hovoriť nemusíš, stačí keď napíšeš), že si robíš srandu, a hento bol iba zlý sen ktorý sa jej sníval! Och, mám chuť, chuť, chuť ....zabiť ťa! :DD rýchlo ďalšiu! nádhernááá :) ..láf yúú xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, nie, sen to nie je :D a nezabííjaj maaa! :D všetko sa vyrieši.. len nepoviem (nenapíšem) ako :D láf jú tú :)xx

      Odstrániť
  7. Čo čo čooo ? Prosiim daj ich dokopy (psie očká) ... som zvedavá ako to všetko ďalej vymyslíš, naozaj veľmi veľmi zvedavá ;) -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už to mám vymyslené, soo... :) dám niečo dokopy, ale či to bude Zayn a Mad :D ;)

      Odstrániť
  8. čo to do.. preboha , čo to má byť?!?!:D :D
    Ano , chápem , zápletka musí byť ale.. Wrrr ,štveš ma ! mala si ma na to vopred pripraviť :D Teraz tu normálne šoky chytám ! :D
    Ach , hrozné s tebou :D
    Ale ľúbim ťa ! ;Dxx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Katie!!! si mŕtva, ak ich nedáš dokopy, vlastnoručne ťa prídem uškrtiť lásko, toto nerob!! You're fucking kidding me?!?!?!?!?!?! nemôže sa toto stať, oni musia byť spolu.. a ten song... ako dokopy trošku moc, nemyslíš?? ľúúúúbim ťa sweetie, najviac na svete, prekrásne píšeš, ale... ale... ale.... TAKTO TO BYŤ NEMôŽE!!! prosííím, vyrieš to!! xx♥



    tvoja mŕtva (kôli tebe!!) Kika ♥ :*

    OdpovedaťOdstrániť