pondelok 30. júla 2012

Never Too Late - Prológ


Vymýšľanie názvu bolo trikrát horšie než písanie tohto :D Aj tak neviem, či sa mi páči a či to s tým vôbec súvisí :D 
Každopádne sa tu dnes zrazu objavila múza, a len čo som začala uvažovať nad názvom, prekĺzla mi pomedzi prsty :) Ak ju nájdem, dokopem ja ju tak strašne, že už sa nebude vedieť postaviť a zostane pri mne :D 
Enjoooy♥



„Nie, pusti ma!“ zúrivo som vykríkla. „Hovorím ti, že už toho mám dosť! Plné zuby faloše a predstierania!“
„Ale... čo keď...“ nemohol dokončiť a stisk na mojom zápästí pomaly opadával.
„Čo keď čo? Nezaujíma ma to! Choď si za tou svojou a nechaj ma napokoji!“
„Nechápeš...“ hovoril už zúfalo.
„Ja to ani chápať nechcem! Nič to neznamenalo!“ V okamihu, ako som to povedala, oľutovala som svoje slová. Klamem sama sebe, ale čo to na tom zmení? Pustil ma a bez slova na mňa hľadel, v očiach sa mu zaleskli slzy. Aj ja som sa musela veľmi premáhať, aby som sa nerozplakala. Odstúpila som od neho pár krokov a za sebou na vešiaku nahmatala akúsi bundu. Venovala som mu posledný pohľad, rázne sa otočila a rozbehla sa do chladného septembrového večera.


A toto som ja. Dievča stratené navonok aj vo vnútri, niežeby na tom záležalo. Moje zúfalé kroky viedli po rôznych uličkách, a nemám poňatia, kde som. Vyletela som po schodoch za nejakou budovou a ocitla sa na vrchnom poschodí strešného parkoviska. Teraz tu sedím na múriku, ľudia na mňa zdola pozerajú ako na blázna a v očiach ma štípu horké slzy. Som silná, nebudem plakať.
Viem, že Clara ma zabije, ale je mi to maximálne jedno. Cítim ako mi vibruje telefón vo vrecku, no vytrvalo ho ignorujem, zatiaľ čo mi jemné mrholenie máča vlasy. Prečo som to spravila? A prečo to vlastne on spravil? 
No, myslím že je čas začať...

Ja viem, mierne mätúce, no všetko sa vysvetlí, nebojte :D Ľúúbim vás xx

16 komentárov:

  1. Lebo je to to najdokonalejšie čo som kedy videla a ja tú poviedku milujem už teraz a som z toho mŕtva, čo ty dokážeš, ľúbim ťa !!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj, veď aj poviedka ľúbi teba :) a ty už v podstate vieš o čo sa jedná, či? :D ďakujem, ja viac!! xx

      Odstrániť
    2. Ooo to som rada :) aký slávny výrok mám :P ...viem už som vyzvedala :)) šak my tak rovnako aj hádky z lásky máme na dennom programe :D

      Odstrániť
  2. Tak otrava sa zase hlási do služby (písania komentárov pod tvoje geniálne články :D) Nikdy nie je neskoro... to premýšľanie za to stálo, darling :DD Vymeníš si na chvíľu múzy? Moja sa práve upadla do zimného spánku a neviem ako pokračovať v rozpísanej poviedke :/ Poznáš to hľadenie do steny a rozmýšľanie? Inak, neviem, či to napadlo len mne, ale to dievča bude mať modré vlasy? :DD No vieš, ja miesto toho aby som myslela na to dôležité, myslím na to úplne nepodstatné! Čo už... Krásne si to začala, darling. Máš moju plnú podporu ;)xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som ti aj dala tú moju múzu, ale keď niekam zaliezla opäť! :( poznám to veľmi dobre, a ten pocit, keď si myslíš, že už to máš a pritom nemáš. Áno, to dievča bude mať modré vlasy :DD ďakujem :)x

      Odstrániť
  3. ja si idem vykopať plytký hrob!! to je ešte len prológ a ja už som závisláá!! jááj, už teraz je to dokonalé, strašne som zvedavá na ďalšiu :) a s múzou?? zbi ju, zbi ju!! :D
    love ya :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ou.. :) Tak to si žiada čo najskôr ďalšiu časť! Vyzerá to fakt dobre :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. začína to úžasne! wáááu, teším sa na to, to bude zaujímavé, však?? :* ľúúbim ťa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru to bude zaujímavé :D ďakujem, ja viaaac! :)

      Odstrániť
  6. Pekne! :D zase ma ideš zabíjať tvojím geniálnym písaním :D začína to najsuprovejšie tak len tak ďalej :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ako tot y robíš že je to tak dokonalé? :) Teším sa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nerobím to nijak, lebo to nie je :) každopádne ďakujem x

      Odstrániť
  8. Pekné, veľmi pekné :)



    ------Dadka-------

    OdpovedaťOdstrániť