streda 25. júla 2012

Just Ordinary People - Epilóg


Neviem, čo by som vám mala povedať, proste neviem. Ale aj tak, moje kecy dolu :) 
Enjooy♥



Plakala som minúty, či hodiny, všetko sa mi zlievalo do jedného. Dážď mi zmýval slzy, no tie neprestávali tiecť. Nikto si ma nevšímal, nemal dôvod zaoberať sa mnou. V hlave som mala diaľnicu, nevedela som, čoho sa zachytiť, či sa vôbec niečoho chytám, nebolo mi jasné vôbec nič. Zrazu sa vo mne čosi pohlo. Akoby ma niekto tresol zozadu do hlavy a moje videnie bolo ostré. Prebrala som sa z apatie.
Riadi všetko niekto tam hore? Alebo je to výsledkom náhody, či našich činov? Možno keby idem neskôr večer a s Benom, nič z tohto by sa nestalo. Niekde som raz čítala, že skutočná realita nastáva až vtedy, keď nás opustí ten, koho milujeme. Mohla som len súhlasiť s tými slovami. Všetka ťažoba na mňa doľahla a v duchu som nadávala Zaynovi aj sebe.
Niekedy si nahovárame, že všetko je v poriadku, a sami sa pri tom cítime ako blázni. Nemôže to byť koniec, skrátka nie. Stále som čakala, že sa Ben objaví, a uteší ma. Prečo by sa však malo stať niečo také? So Zaynom to nebolo plánované, no on to nepochopil. Ja som za to nenávidela samú seba. Niečo, čo trvalo tak dlho sa môže rozpadnúť tak rýchlo.
Ben je vzduch, pre ktorý by som zabíjala, aby som ho mohla dýchať. Teraz ma však dusila obrovská ťažoba a znemožňovala mi to.
Skrehnuté prsty sa mi triasli, od chladu a i od strachu. Stratila som ho. Po daždi vždy vyjde slnko, a tak to bolo aj v tomto prípade. Kvapky pomaly utíchli, no z mojich očí neprestávali tiecť. Pomedzi mraky sa predrali lúče a v diaľke sa začala črtať dúha.
V mojom srdci však bola tma. Vo chvíli, keď som sa chcela postaviť, dopadla mi na plecia deka. Zdvihla som hlavu a rozmazaným pohľadom tam zazrela stáť Bena. Na tvári mal kamenný výraz, žiadne známky emócií.
„Myslel som si, že tu ešte budeš,“ povedal potichu.
Bez slova som sa zdvihla a hodila sa mu do náručia. Najskôr meravo stál, ale nakoniec si ma privinul k sebe. Mlčali sme, no bolo to ticho porozumenia.
„Prosím, prepáč mi to. Ja – ja, neviem, ako sa to stalo. On ma proste chytil a - a...“  znovu som sa rozvzlykala a nebola som schopná pokračovať. „Nechcela som, prisahám. Keby som mohla vrátiť čas...Ben, želám si, aby som ti mohla objasniť, ako veľmi ťa ľúbim.“ Zdvihla som pohľad a vpila sa mu do očí. Bol ticho. Vedela som to. Deka mi spadla z pliec a ja som sa snažila vymaniť z jeho náručia. On ma však odmietol pustiť a stisol ma ešte silnejšie. Aj jemu sa v očiach zaleskli slzy, keď sa ku mne naklonil.
„Ben... neopúšťaj ma,“ šepla som.
„Niečo som ti predsa sľúbil,“ vylúdil krivý úsmev a vzal moju tvár do dlaní. Keď ma pobozkal na čelo, rozplakala som sa znovu. Pozrela som naňho. „Nechápem to. Nemal by si byť naštvaný?“
„Bol som, a poriadne. Ale uvedomil som si, že bez teba byť nemôžem. Prešľap sa stane každému.“ Prisala som sa na jeho pery. Do toho bozku som vložila všetko. Moju lásku k nemu, všetko nevypovedané. Ospravedlnenie i ľútosť, nehu i vďaku. „Prepáč mi za to, aká som bola. Ja neviem, čo sa stalo. Nemala som chuť žiť, a ty si so mnou zostal. Ďakujem ti za všetko,“ smrkala som.
A tak sme tam stáli, ja trasúca sa od zimy, pričom som ho celého zamokrila, a osvecovali nás lúče zapadajúceho slnka. Priala som si takto byť navždy, a jednu vec som pochopila. I keď sa naše životy mohli zdať akokoľvek nezvyčajné, boli spojené láskou.
We are and we’ll stay forever Just Ordinary People. 

Happyend, ste šťastné? :)) Mne sa to zdá strašne sladké, fuj, fuj, ale nevadí ;)

Stále tomu nemôžem uveriť. Naozaj som to už skončila? Zdá sa mi to len ako včera, keď ma napadla táto poviedka. A teraz si nadávam, lebo som to opäť ukončila moc rýchlo. Lenže ja to proste nedokážem, keď už viem ako pokračovať, nemôžem sa toho dočkať a rýchlo všetko preskakujem. Keď som bola malá, mamina sa ma snažila naučiť trpezlivosti, ale asi jej to veľmi nevyšlo ;) Rada skúšam nové veci, a preto ma tak baví písať jednodielovky :) Viacej ako poviedky, pretože to ma baví len na začiatku :D Ale písanie je moja vášeň, a budem sa snažiť zlepšiť to :)
Madison mala pôvodne skončiť so Zaynom, ale rozhodla som sa inak :) Raz sme kráčali s kamarátkou po našej ľúbeznej roli za dedinou a ja som sa z nej snažila vymámiť nejaké nápady na jednodielovky, a vtedy mi zrazu hovorí: "Nech neni s hentým." (akože so Zaynom) Ja pozerám, že čo? A ona: "Nemusí skončiť s ním. To je všade a keby že je s niekým iným, tak je to originálne, chápeš. 
Najskôr sa mi to veľmi nepozdávalo, pretože by ste ma za to asi väčšina chcela zabiť, ale zamyslela som sa nad tým. Prečo nie? Budem originálna a nech si každý myslí čo chce. Na začiatku, keď som vymýšľala názov som ani nevedela, že to s tým bude tak súvisieť :D
A teraz si trieskam hlavu o stôl, pretože neviem čo ďalej. Mám jeden nápad, ale neviem, či je to veľmi dobrá myšlienka, takže ak by ste mali ČOKOĽVEK, rozhodne sa mi ozvite :) Nebojte sa, nehryziem ;))  
No a proste všetkým vám STRAŠNE ďakujem, za komentáre, za podporu a za to že ste :) Dúfam, že ste si užili čítanie, tak ako ja písanie ;)
P.S.: Som si nemyslela, že sa tak rozpíšem, ĽÚBIM VÁS! xxxxxxxxxx
P.P.S.: Neplačeeem, neplačeeem, woo! :D :)

20 komentárov:

  1. nepáči sa mi ten ben proste ale... je to aj tak krásne !! :)
    Naozaj som sa bála , že ju zabiješ , alebo zavireš na psychiatriu alebo čo ale chvalabohu si to nespravila ! :D Veď by si aj skúsila.. by som si ťa našla aaa nedopadlo by to dobre ;D
    Dúfam, že toto nie je tvoja posledná poviedka ! Tak rada čítam tvoje výtvori žee.. že. Takže , nech už je ako chce ,píš !!! prosím , píííš ! Je mi jedno či psycho alebo romantické jednodielovky alebo .. proste píš , hej?
    Ako tak pozerám , to čo som napísala je totálna kravina , ale never mind.
    Love you ! :)xx
    P.s. Ak som zas prvá tak sa idem predávkovať lentilkami! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. môžeš sa ísť predávkovať, a zase napíš nejaké skvosty v poviedke, okej? :DD ešteže, lebo niekedy mám z teba vážne strach :DD ďakujem, a písať určite budem, neboj ;) love you too♥x

      Odstrániť
  2. je to možné? ja som šťastná :D som šťastná, že je s Benííkom... najskôr som si predstavovala tvoju vraždu (pod vedením mňa, smaozrejme :D) ale toto ma tak milo prekvapilo, že nemôžem..nemôžem a nemôžem ti ublížiť, lebo je to nádherné! :) a aj, ak by som ťa zabila, včetci ostatní by si už kuli pykle na môj koniec, pretože ak by si prestala písať, nie som jediná, komu by to chýbalo! len pokračuj! :) ♥ tak neskutočne ťa ľúúúbim! ♥♥ xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júú, si šťastná? to som rada :) to zase nie, ale ďakujem :) ja viaac :)xx

      Odstrániť
  3. Ehm...ja som chcela nech je so Zaynerom ale je to tvoj koniec a aj tak je to beautiful...bola to nádherná poviedka, hltala som každé jedno slovíčko:) škoda že tak skoro skončila...hlavne nikdy neprestávaj písať, pretože píšeš úplne nádherne...aj mne sa lepšie píšu jednodielky:) love ya :*
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to nádherné, krásne, skvelé, úžasné, perfektné... blá blá blá :) vravela som, že tento nebude taký dlhý, pretože.. pretože :) ♥ ♥ myseľ mám stále zahmlenú a som strašne rada, že neskončila s Malikom :) presne, je to originálne a takto sa mi to páči viac ♥ :) ľúbim ťa! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že to tak berieš, ďakujem :) aj ja ťeba x

      Odstrániť
  5. Krásne to je! :) ÚPLNE neviem čo mám ďalej povedať :O jednoducho nádherne píšeš a veľmi sa teším na hociaké ďalšie príspevky od teba! :) či už jednodielky alebo poviedky :) perfektne píšeš a mňa to dostáva do kolien dievča! :* a áno je to originálne a som si istá, že s Benom bude šťastnejšia (aj keď je to len fikcia :D) geniálne <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och Katie moja... asi (určite) by som teraz plakala, keby som sa nebola práve vrátila z nesmierne únavnej dovolenky...ale never mind! neverím, že JOP už skončila...bola som na ňu tak psychicky naviazaná...ale vieš čo? určite neľutujem(a dúfam že ani ty nikdy nebudeš), že neskončila so Zaynom...stal sa zvrat,ktorý všetko zmenil, a už vtedy, keď stretla svojho otca som dúfala a verila, že bude s Benom...proste Malik nie... nejde ani tak o tú originalitu ako o to, aký vzťah mala k Benovi, a aký k Zaynovi... nechcem preháňať, tak to napíšem úplne úprimne... Katie, prekonala si sa, je to A-MA-ZING! :) ďakujem, že si pre nás obetovala toľko času, aj keď si nemusela, a myslím si, že tvoje FFs alebo jednodielovky nikto neprekoná. Proste majú dušu, a to je to, na čo ostatní veľa ráz zabúdajú. Ľúbime ťa, Kat♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja to neľutujem, presne takto som to plánovala :) snažím sa to písať srdcom, nie prstami (chápeš ma :D) a niekedy mám sama zo seba nervy, ale väčšinou sa snažím prekonať :) ďakujem!! ♥♥♥

      Odstrániť
  7. Prepáč, že mi to toľko trvalo, sama nechápem, ako som bez toho tie dni prežila uvedomujú si, že to tu je, každý si to môže prečítať, len ja nie. Ale som aj rada, teraz som si to dokonalo vychutnala, prekrásny záver dokonalého príbehu. Bude mi to neuveriteľne chýbať, ľúbim Madison, ľúbim Bena (aj toho idiota Zayna ľúbim!) a teba zo všetkých najviac. Ďakujem za túto dokonalú poviedku, na ktorú som sa vždy tak veľmi tešila a nikdy na ňu nezabudnem. Práve som si spomenula na tie začiatky, keď si nám tááák dlho neprezradila, kto je ten fešák v hlavnej úlohe. A v mojom prípade bol Zayn posledný, koho som očakávala. Ani neviem, prečo. Ale akosi sa neviem zmieriť s tým, že to už skončilo, ešte dlho budem čakať, že tu naskočí Just Ordinary People. MUSÍŠ ešte niečo napísať, honey, sľúb mi to! Ja POTREBUJEM ďalší dokonalý príbeh od teba, rozumieš? Ja inak neprežijem. Ľúúúúbim ťa najviac na svete a milujem, ako všetko, čo napíšeš :* xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM! :) sľubujem, budem sa snažiť niečo napísať :) a moja lááska je veľká ako Louisov zadok a Niallov apetít, nezabúdaj!! ♥x

      Odstrániť
    2. to je moja! tvoja ako Liamove srdce a Harryho ruky :P

      Odstrániť
  8. Začnem od toho najpodstatnejšieho... tvojich prstov, mozgu, nápadov, citov a tých nekončiacich myšlienok :) To všetko totiž sformovalo tvoje neskutočne krásne nadanie na písanie :D Podľa mňa si pomohla mnohým dievčatám, ktoré si pri čítaní Just Ordinary People začali viac vážiť čo majú, teda rodinu, priateľov a zabudli na hlúpe nepodstatné veci ako sú plazma, značkové šminky atď. Kľudne ma pokladajte za blázna, že tu píšem na prvý pohľad úplne kravino somariny, ale moja veľká hlava ma k tomu donútila ;) Drahá Zlatá Krásna Talentovaná Milá Katuška, (:DD prepááč za prezývku, ale je to prvá zdrobnenina mena, ktorá ma napadla ) nepoznám ťa, ale v tvojich príbehoch je stále aj kúsok tvojho srdca a tvojho šialene citovo založeného já, takže sa cítim, akoby som ťa poznala celý život...

    Love youu, dúfam, že ti tento komentár ochutení štipkou marišky :DD nevadí xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    P.S. len tak nakoniec chcem vysvetliť, prečo som nepridávala komentáre- Na desať dní sme s famíliou odfrčali do Turecka.

    Oficiálne (a konečne sa lúčim), číže Bye, bye do ďalšej dokonalej poviedky, kde ťa budem bohužiaľ :D zase otravovať ;)xxxxxxxxxxxxx

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. marišky? :DDD Evuuuush moja, ďakujem ti za týchto pár slov, vážne ma zahrali pri srdci :) a otravuj kľudne koľko chceš, aj na e-mail alebo kde mi napíš, určite sa poteším ;)xxxxxx

      Odstrániť
  9. Krasny Pribeh! <3 Rozplakala si ma, Nekolko krat.. :/ Bolo too nieco neopisatelne citat :) Naozaj uzasna poviedka! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasné pane bože nemám slov máš to dokonalé :) nechápu kde tyhle nápady bereš ale zase bulím... :')

    OdpovedaťOdstrániť