streda 11. júla 2012

Just Ordinary People 22.

Zajtra odchádzame do Tatier :) našťastie už mám všetko napísané, len na tom treba dorobiť menšie úpravy :) Táto časť je taká divná, ja neviem... but enjoy♥





„Ahoj,“ usmieval sa, keď k nám podišiel. Prisahala by som, že je ešte krajší ako v tej reštaurácii. Prekvapene na mňa pozrel. „My sme sa už stretli,“ ukázal zuby, „Cassie sa už určite činila a predstavila ma, no ešte raz. Som Ben,“ vystrel ku mne ruku.
„Madison,“ potriasla som ju ňou. Jeho stisk bol jemný a skoro som sa roztopila na mieste. Nedalo sa neusmievať, všetko bolo také nákazlivé. Zrazu mi úsmev zamrzol a zakázala som si takéto myšlienky. Ako Zayn, na začiatku očarujúci a potom ma podvedie s najlepšou kamarátkou.
Potichu som si sadla na svoje miesto a začala sa prehrabávať v šaláte. Len občas som sa zapojila do živej debaty, čo sa rozprúdila. Väčšinou som premýšľala nad Zaynom, bude sa mi to do smrti takto pripomínať? Mala by som sa cez to preniesť, no nie je to také jednoduché.
„Haló, zem volá Madison!“ prehovoril ku mne Jeff.
„Čo? Sorry, zamyslela som sa.“ Všetci sa zborovo zasmiali. Uf, tak človek už ani premýšľať nemôže.
„Že či sa pôjdeš poobede pozrieť na náš zápas,“ povedal Ben.
„Uhm, jasné. Myslím, že by to šlo,“ prikývla som. Pri stole sa úsmev rozšíril ešte viac, ak sa to vôbec dalo. Panebože, oni asi vážne niečo fetujú.
Zrazu sa za Benovým chrbtom objavila blondína, ktorej mejkap pridával asi päť kilov a zazubila sa vybieleným chrupom. „Benny, počula som, že dnes hráš,“ začala a prstom mu prechádzala po chrbte. Myslela som, že takéto niečo býva len vo filmoch. Asi som sa mýlila. Aha, takže obsadený. Smola.
„Hej, hrám,“ ľahostajne jej odvetil. Nezáujem? Začudovala som sa a svoju pozornosť upriamila na fľašu minerálky, ktorá bola rozhodne zaujímavejšia ako nejaká barbie.
Našťastie ma od jej blízkosti ušetrila Cassie, ktorá ma za lakeť začala ťahať k dverám.
„To je jeho frajerka?“ spýtala som sa, keď objekt, z ktorého by som sa akurát povracala, bol z dohľadu.
„Bývalá, volá sa Tiffany,“ prevrátila Cassie očami, „ale stále otravuje. Je z nej už dosť na nervy, no chudák, nenazbieral odvahu, aby jej konečne vynadal.“
Presné také typy som poznala z našej školy. Mysleli si, že môžu mať chalana, na ktorého ukážu a oni, keďže slabé pohlavie je silnejšie pohlavie z dôvodu slabosti silného pohlavia k slabému pohlaviu, sa nechali ovplyvňovať.
A potom sa snažili zúfalci zbaliť tie ostatné, no tie pomaly stratili záujem. Použitá a odhodená hračka.
Moje úvahy prerušila Cassie, keď rozhodla, že ideme na ďalšiu hodinu. Celý deň ubehol už v podstate rýchlo, ani som sa nenazdala a lúčila som sa s mojimi novými známymi. Nezabudli mi asi päťkrát pripomenúť ten zápas.
Odchádzala som s príjemným pocitom nových zážitkov. Potešilo ma, že ma tak rýchlo prijali, no zároveň mi v hlave vŕtal červíček pochybností. Ben. Ben. Ben. Nemôžem sa doňho zamilovať, veď ho ani nepoznám. Nie, ale je krásny a charizmatický. A čo Zayn? Sama som mu síce písala, že nech si nájde niekoho nového, ale bolo by to voči nemu nefér. Už som ani nevedela, nad čím uvažujem, moje posplietané myšlienky boli úplne mimo. 
Mama doma nebola, zostala po nej len stopa jemného parfumu. Už opäť pracuje naplno, no cestovať by nemala.
Mala som hroznú chuť niekomu dnešný deň zreferovať, no komu som mala zavolať? V hlave som mala stále Liz, no predsa sa s ňou nerozprávam. Alebo to predsa len skúsim? 
Čudovala som sa, že ona sa mi neozýva, no nekontaktovala môj mobil. Našla som si najmenej pätnásť správ od nej na Facebooku. Odpísala som jej. Vysvetlila som jej, kde som, ale že jej tak rýchlo neodpustím.   Potom som s pocitom zadosťučinenia zaklapla notebook, a pripravila sa.
Plávky, tieklo, kraťase a taška s vecami, viac mi netreba. Pri pomyslení na to, že uvidím Bena (akoby naňho nemyslím po celý čas) som pocítila nervozitu. Nemôžem som sa naňho namotať hneď zozačiatku, zarazila som sa.
Pred očami sa mi mihali obrazy jeho a Zaynovho úsmevu. Začalo sa ma zmocňovať zúfalstvo. Tak čo vlastne chcem?

18 komentárov:

  1. Naberá to napätie :D akoby predtým nenaberalo x) si úžasnááá (: ...btw, na ten blog by si aj tak neprišla, keby som sa nepomýlila! :P :D ...láf jú xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale rozhodne úžasná nie som :D tých zlých vlastností mám kopec :D a ako to myslíš? nechápem :D láf jú tú xx

      Odstrániť
    2. ále, budem ja už radšej ticho :D lebo sa rozkecám a potom sa to bude zase kompenzovať niekde inde ;D a verím, že o ďalšie také sny už nestojíš :D ...si úžasná a basta-figuli-motyka! xx

      Odstrániť
    3. neštvi ma!! :D ale náhodou, to bol celkom v pohode sen :D nie som! :D x

      Odstrániť
  2. óóóóó mňam, bože slintám.. prahnem po tom slnku tam.. mňam!

    Katie ty si v Tatrách kde? fb - Jaja Bačová - píš mi dáme kávu alebo čo!? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chceš podbradníček? :D :)) no už nie som Jajuš, nešiel nám net, tak som sa ani nemala ako skontaktovať :/

      Odstrániť
  3. Skveléé!! mňamíí!! :) teším sa na ďalšiu :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jééééj!!! úžasné to je :) krásne píšeš, zasa raz si ma dorazila, prekrásna časť :* dokonalo píšeš, ľúúúúúbim ťa najviac :* ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ty ma raz dorazíš tými tvojimi komentármi! :) ďakujem, ale ja viac než najviaaac! :-* ♥♥♥♥♥♥

      Odstrániť
  5. och Katie moja drahá, čo to trepeš? je to úžasná časť, a ver mi, že ja som k tebe vždy úprimná! prepáč, že už zase neodpisujem na fb, ale dnes som mala krátky dník s mojou BFF, takže som akosi nemala čas...a terax idem písať WYSBHT, konečné! :) takže, ty píš ďalšiu časť, lebo som neskutočne zvedavá, a ja pridám prvú časť z WYSBHT-ky, rozumieme sa? :) love you! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ako ja by som to sem aj dala, keby nám ide internet :D to nevadí, veď si ma varovala :D ďakujem, love you too! ♥

      Odstrániť
  6. uf, prepááč, ale prázdninovala som na niekoľko dní u babky a tá nemá internet, číže teraz všetko dobieham :D Je to fakt bomba a skús to aspoň do 24.,25. časti, prosíím, psie očká :) Ty to zvládneš, baby a uži si to v Tatrách! ;)xx

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mierne som pozabudla čítať a komentovať.. bola som zamestnaná kamarátkou, prepáč :) ♥♥ Katie, nádherné! ako vždy.. ja som z teba a tvojich poviedok mimo.. ;)) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nevadí, hlavne že si si spomenula :) ďakujem xxx

      Odstrániť
  8. Ja som ťa len teraz objavila! :D hanbím sa. :) máš ďalšú veľkú fanúšičku! Časť úžasná! :) krásne píšeš :) uži si Tatry <3

    OdpovedaťOdstrániť