pondelok 1. apríla 2013

Je trištvrte na dve v noci a ja som práve dospela k rozhodnutiu.
Ja už jednoducho nevládzem...
Je toho priveľa...
Končím s poviedkami.
Blog zostáva, môžete sa hocikedy vrátiť, prečítať si veci čo sú publikované.
Nemám pocit že teraz vám toho zvládnem napísať viac, ale večer by mala pribudnúť poriadna rozlúčka. Viem, že je to príliš narýchlo, lenže tieto nočné zistenia je najlepšie spracovať hneď, kým nie je neskoro.
Každopádne, povedzte pápá Katie.
Ľúbim vás

P.S.: Čo sa týka poviedky, tiež sa dozviete neskôr ;)

8 komentárov:

  1. a teraz povedz že je to prvý apríl inak sa prebodnem mečom O.o.
    TY! TY chceš skončiť z poviedkami??!! TO nemôžeš! ZAKAZUJEM!
    A NEVERÍM! HAHAHAHA no.
    prvý apríl :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s komentárom nado mnou! Musí to byť prvý apríl, pretože... Nemôžeš to všetko len tak zahodiť, Katie :(( Je tu kopu dievčat, ktoré by pre tvoje poviedky zabíjali a to myslím smrteľne vážne. Keď máš na to párny dôvod, ok, všetko rešpektujem, len prosím ťa neprestaň písať! Daj si kľudne aj trojmesačnú prestávku, oddýchni si, nenechávaj však tento blog napospas osudu.
    To je odo mňa všetko...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosím povedz že je to len 1.apríl! :/
    Toto mi nerob! ... Ja som na tomto blogu závislá!
    Ak chceš daj si malú pauzu, oddýchni si ale čo najskôr sa vráť!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaka si trápna :D pá pá Katie? :D pfuj, najneoriginalnejší 1. apríl ever :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :-D to je vtip ne,??? ale musím uznat- moje první reakce coooooooooooooooše???????

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Áno, pápá, toto sa ti fakt nepodarilo. :D :D
    Ale ak to nie je vtip (čoho pravdepodobnosť je tak 0,0001%) , zabijem ťa! :D
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť