nedeľa 14. apríla 2013

Life Goes On 09.


Did some things you can't speak of
But at night you live it all again
You wouldn't be shattered on the floor now

Will

„Chalani idú do Afriky a potom na turné, asi na rok, možno viac.“
Vyvalila som na Eleanor oči a potom neveriacky zažmurkala. Zostala som bez slov. Pomaly som si odpila z čaju a potom sa trhane nadýchla. „Prečo mi to nikto nepovedal?“
„Harry sa možno chystal, nechcel ťa znepokojovať.“
„Asi by som sa s ním mala ísť porozprávať,“ precedila som pomedzi zuby a postavila sa na odchod, no El ma chytila za zápästie.
„Počkaj, veď sú v tej nemocnici.“
„Máš pravdu.“ Sadla som si späť a zúfalo si zaborila ruky do vlasov. Čo teraz?

Všade bola tma, a ja som s kolenami pritiahnutými pod bradou sedela v obývačke. Každú chvíľu som vrhla znepokojený pohľad na telefón. Tri v noci. Žiadny telefonát. Nič.
Zrazu sa otvorili vchodové dvere, a po chvíli sa Harry zjavil vo dverách. Najskôr si ma nevšimol, no potom sa prudko strhol a spravil krok ku mne.
„Will? Myslel som, že už spíš.“
Sadol si vedľa mňa a natiahol sa, aby ma pobozkal. Uhla som a odsunula sa od neho. Do nosa mi udrel pach cigariet a alkoholu. „Pil si?“ spýtala som sa ho potichu.
„Iba trochu, bol som s chalanmi.“
„Prečo si mi nezavolal?“ Nezvyšovala som hlas, a videla som, že znervóznel.
„Úplne mi to vypadlo... prepáč.“
„Super,“ usmiala som sa naňho kyslo a postavila sa. „Dobrú noc.“ Hodila som naňho deku, do ktorej som bola zabalená, no on ma stihol chytiť za stehno.
„Hej, čo sa deje?“
„Všetko je v absolútnom poriadku. Až na to, že sa rozhodneš byť do tretej v noci v bare, neozveš sa mi, čo sa nestalo prvýkrát! A navyše si mi zabudol povedať jednu maličkosť,“ stále som bola navonok pokojná, no vo mne to vrelo.
„Čože?“ nechápavo sa zamračil.
„Možno to bude tak lepšie. Vieš, keď budeš na turné, bude ľahšie predstierať, že spolu nie sme.“
Povzdychol si. „Zlato, ja som ti to chcel povedať, naozaj. Ale potom som už ani nestíhal sledovať čo sa deje, a...“
„Ja nechcem počúvať tvoje výhovorky! Prečo si mi to jednoducho nepovedal?!“
„Bál som sa,“ povedal potichu a pozrel na mňa veľkými očami. Neveriacky som si odfrkla.
„Ale zrazu. A keď si na mňa len tak vybalil, že si ma podjebal, a to až dvakrát, nebál si sa?!“ Snažila som sa mu vytrhnúť a môj hlas bol čoraz vyšší.
„Aspoň som bol úprimný! Toto teraz nevyťahuj, myslel som, že cez to sme sa už preniesli!“
Pokrútila som hlavou. „Proste ma pusti, Harold!“
„Ja sa nechcem znovu hádať!“ skríkol.
„Na to už je neskoro!“ Jeho stisk na mojom stehne zosilnel a chytil ma za ruku.
„Viem, že to je ťažké, ale nemôžem tour kvôli tebe zrušiť!“
„O nič také ťa nežiadam! Len by som ocenila, keby sa to nedozvedám ako posledná!“
„Prepáč! Ešte koľkokrát sa ti musím ospravedlniť?!“
„Už sa ani nepokúšaj!“ Podarilo sa mi odtrhnúť sa od neho, a odpochodovala som k dverám.
„Preboha, Will, nevymýšľaj! Vráť sa!“
Počula som za sebou kroky a s rukou na kľučke som zastavila. Zrazu som sa ocitla pritlačená k dverám, s Harryho tvárou až nebezpečne blízko tej mojej. „Je mi to ľúto. Prosím, neopúšťaj ma znovu.“ Na tvári mal utrápený výraz a ja som si povzdychla.
„Aj tak by som nikam nešla,“ zamrmlala som.
„Takže sa na mňa nehneváš?“
„Hnevám. Ale čo mám robiť?“
„Dobre. Lebo som počul, že sex na udobrenie je ten najlepší.“

7 komentárov:

  1. ojojojoj :3 dokonalá časť ako vždy :3 joj ten Harold!! -_- on má "neskutočnu" logiku :DDD ale neskutočne sa teším na dalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. superrrr :) ale mohla Will ešte Harryho ponaťahovať :P že sex na udobrenie :)) on sa nezmení

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemôžem z tej poslednej vety :DD Na Harolda sa vážne, vážne hnevám -_- Ale určite si neprajem, aby sa tí dvaja rozišli, zo všetkých poviedok čo čítam sa k Harrymu Will hodí najlepšie :) Už som hovorila, že je to dokonalé? Je to dokonalé! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá posledná veta :DDD
    Ale ten Harry ma strašne nahneval -_- Len sa bojím aby sa teraz nejako nerozišli! -_-
    Ale inak skvelé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bože Harold, ty pervézne prasa ! :D tá posledná veta :D aach super časť, tak ako vždy ! teším sa na ďalšiu, je to dokonalé ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ležím na zemi (okej, na posteli) z tej poslednej vety. :DDDD Ale je to trefné, uznaj! :DD
    A, ooooh, nadávka, áno, to sa mi páči. :333
    Úžasné, však kto by už len odolal Stylesovmu šarmu, žee? ^^ Aj keď...za takéto chovanie by som mu najradšej dala päť a dvadsať na holú, a to teraz akože bez akéhokoľvek dvojzmyslu. :DD Hajzel. -.-" Ale aj tak dúfam, že sa nerozídu, je to so mnou komplikované! :D
    #willyshipper ♥ ( :DDDD pripomína mi to zachráňme Willyho, ale tak o 22:16 sa nič iné ani nedá čakať)
    Mehehehe, teším sa na ďalšiu. xx
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ano ano priznávam sa, nevšimla som si novú časť :( Včera bol šialený deň, ááá :D No nevadí, ako vždy...nie ako vždy ešte lepšie, je to skvelé ! Také,ňah ! Mierne ožratý Harold s nemravnými nápadmi sa mi páči :D Teším sa, že čo bude ďalej. Čoro moro, jak by Bobrovský povedal ? :D Love ya :) xxx

    OdpovedaťOdstrániť