piatok 29. marca 2013

Life Goes On 03.


I'm sorry, tieto prvé časti sú o ničom, hlavne táto, ktorú som písala asi hodinu a je bez pointy, ale ono sa to rozbehne, sľubujem :)


You would not believe your eyes
If ten million fireflies
Lit up the world as I fell asleep

„Hej!“ vykríkla som a vzápätí bola odsotená do strany. Zapotácala som sa a chytila sa steny, potom sa so zamračeným výrazom pozrela na dvoch vysmiatych chalanov, čo stáli pri strýkovej posteli a prekrikovali sa. S odfrknutím som si sadla na stoličku v rohu a prekrížila si ruky na hrudi.
O chvíľu som sa ocitla tvárou v tvár jednému z nich. Mal kučeravé vlasy a drzo sa na mňa uškŕňal. „Môžem si to zobrať?“ ukázal na stoličku.
„Ehm, nie?“
„Veď ju aj tak nepotrebuješ.“
„Sedím na nej, ak si si nevšimol.“
„Aj ja by som si rád sadol, ak by...“ nestihol dopovedať, lebo ho prerušil známy hlas. Pohľad mi zaletel k dverám a stretla som sa s párom modrých očí.
„Harry, prečo si normálne nesadneš k Louisovi?“
„A ty Ana, prečo normálne neprivítaš svojho obľúbeného člena rodiny?“ Ozvalo sa z postele.
„Nemala som šancu,“ s úsmevom som sa postavila a drzý chalan s menom Harry zaujal moje miesto. „Ako sa máš, Paul?“ spýtala som sa, zatiaľ čo som ho jemne objala, kvôli všetkým prístrojom a hadičkám zapojeným k nemu.
„Hneď lepšie. Ani som ťa nezoznámil, toto sú Louis, Harry a Niall, zo skupiny. Chlapci, moja neter, Louisiana.“
Preto mi boli takí známi. Paul o nich často rozprával, no nikdy som tomu nevenovala veľkú pozornosť. Zamávala som im a potom sa postavila ku dverám, ignorujúc konverzáciu medzi nimi. Niall ničím nedal najavo, že sme sa už stretli a ja som nasledovala jeho príklad. Neviem, prečo ma neregistroval, veď bol taký priateľský. Keď sa konečne vytratili z miestnosti, sadla som si na okraj Paulovej postele a zamračila sa.
„Tí sú fakt milí,“ poznamenala som.
„Prepáč mi to, neviem čo do nich dnes vošlo.“
„To je aj tak jedno. Nechcel si sa so mnou o niečom rozprávať?“
„Nastali komplikácie, kvôli tomuto všetkému,“ ukázal na svoju sadru na nohe a ostatné zranenia. „Chalani majú naplánované ísť do Afriky, a ja s nimi určite ísť nemôžem. Preto som chcel, aby si zaujala moje miesto.“
„Žartuješ.“
„Ani v najmenšom.“
„Prečo?“ Bolo jediné, čo som zvládla spýtať sa.
„Dobre viem, ako rada cestuješ, a Afrika bola tvoj sen, nepopieraj to. A navyše, bola si na turné s The Wanted.“
„Ale to je iné, bol tam otec.“
„Vážne by si odmietla takúto príležitosť, Ana? Poznám ťa dosť na to aby som vedel, že by si tam ísť chcela.“
„Ja neviem...“
„Pozri, nič nemôžeš stratiť, iba získať. Chcem, aby si vypadla, nemyslela na to, čím si si prešla. Nebudeš tam sama, tak o tom popremýšľaj, dobre?“
„Dobre,“ súhlasila som.
„Teraz, povieš mi prečo si bola taká vysmiata, keď si sem prišla?“
S Paulom som si bola vždy blízka, už odmalička. Kým nebol taký vyťažený, vždy so mnou trávil veľa času, viac ako otec, ktorý bol stále na cestách. Neobviňovala som ho, musel nás nejako uživiť, no mne s bratom veľmi chýbala mama. Zomrela, keď som mala asi päť rokov, príliš som si ju nepamätala. Ale občas som vážne pociťovala tú stratu.
„To nie je dôležité,“ vzdychla som.

8 komentárov:

  1. Takže taktoooo! :D No konečne máme odhalenú identitu Lujizijany. Pekne, pekne, toto by mi v živote nenapadlo. Ale veď čo iné som aj od teba čakala, že? :D
    Je to úžasné, a Hazza tu je fakt...hm..."zdvorilý džentlmen". :D :D
    Milujem to, a vôbec mi nevadí, že to ešte nie je "rozbehnuté". ♥
    A áno, asi som sa stala "úvodzovkofilom".
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je také dzivééééééé :)) a že bez pointy? -_- jasné že tam tá pointa je .. :D konečne vieme koho alebo čoho rodina je :DD je to úúžasné ! :) dokonalé! super! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaaaach uz to chapem....jedine čo ma trapi je Niallovo spravanie..... Kazdopadne mne sa to paci a vobec to nie je o ničom :-) len tak ďalej
    Kikka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože, veď je to úplne úžasné! :) Ty si vážne šikovná, Katie :D Napriek tomu, že tvoje poviedky čítam už dlho, stále ma prekvapuješ :)) Pamätáš sa na leto, keď som ti chce dohodiť svojho brata a ty si povedala, že je na teba príliš mladý? :D Sooo.. hrdo ti oznamujem, že je už o celý rok starší! Má jedenásť, čo na to hovoríš? :DD
    Trošku od témy, ale ja som si nemohla pomôcť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aďka, a ja zase iba pozerám ako krásne si vyslovila Lujizijanino meno, aj keď iba v komentári :D
    ďakujem dievčence :)
    a Evush, noo, to už je iná reč, hádam by som ho už aj brala :DD ale jedine ak mi na prvé rande prinesie oreo! :DD
    laaf you guys, xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne :-) rýchlo ďalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikdy by ma nenapadlo, že Paul a Ana sú rodina, šikovná :) ach ja by som hneď brala takú ponuku, akú dostala Ana... len nech tam pekne pôjde a tam sa dá dokopy s Niallom, to by bolo super! Katie, teším sa na pokračovanie a prajem Tebe a všetkým babám, čo sem chodia Veselú Veľkú Noc ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Si šikovná! :3
    Paul a Ana sú rodina? Really? o.O
    Tak toto by ma nikdy nenapadlo...
    Super! :D

    OdpovedaťOdstrániť