sobota 9. júna 2012

Nadpis No.6

Ahojte :) Prihováram sa vám posledný krát (nebojte sa, nie navždy) - iba do konca školského roku :)
Nie, neprestávam s písaním, stalo sa to akousi súčasťou môjho života a nemienim sa tak ľahko vzdať, ale dávam si pauzu :) 



Tento pondelok odchádzame do toho Londýna a Paríža - fuh, už teraz mám stresy :D Zajtra by som písať nemohla, pretože príde krstná z Austrálie a chcem sa jej venovať :) No a práve kvôli tomu sa balím už dnes, jooj, je to vyčerpávajúce :D 
No a to som chcela, že keď nám skončí toto obdobie v škole, zapadnú za mnou dvere a vydám sa v ústrety letným prázdninám (ktorých sa síce desím už teraz) nakliknem si zložku s týmto príbehom vo Worde a opäť sa pustím do písania! :) 
Medzitým sa vám určite ozvem, možno hodím nejaké fotky a podobne, možno spíšem bezodkladné jednodielovky - všetko je to vo HVIEZDACH. :)


Tak vás prosím, aby ste na mňa po ten čas nezabudli :) Môžete si napríklad znovu prečítať SWOL (ha-ha, to určite :D) a nechať mi komentár pri poslednej časti :)) Ja by som ich čítala od rána do večera :)


ĽÚBIM VÁS, ŽENY!! :))xxx


Napíšem vám sem niečo o sebe, ak by vás to zaujímalo, prečítajte si :))



Meno: Katarína (nenávidím za to moju sestru :D) a priezvisko radšej nepíšem :D
Prezývka: Kačena, Kač, (obluda od mojej sestry :D) tu na blogu Katie :)
Narodeniny: 20. januára
Znamenie zverokruhu: Kozorožec :)
Miesto narodenia: Topoľčany (taký západákov :D)
Krajina: Slovensko
Best friend: moja Nikolka♥

Farba vlasov: hnedé :) (kedysi červené :D)
Dĺžka vlasov: také polodlhé? :D
Farba očí: ehm... myslím že hnedo-zelená :D
Výška: cca 160 cm? :D ja viem, maličký človiečik :D ale malé to, milé to, nie? :P
Pravák/ľavák: som praváčka

Obľúbený film: no to by sme tu boli dozajtra :D také sfilmované knihy - ako HP, THG aj od Nicholasa Sparksa :) a ešte The Vow a Já, padouch :D Doba Ľadová, Madagaskar, maybe? :)
Obľúbená farba: asi všetky :D nemám vyhradenú konkrétnu :)
Obľúbená skupina: tých je veľa :) 1D, Asking Alexandria, The Script, The Fray, Hot Chelle Rae, Coldplay (áno, ja viem, skáčem od jedného štýlu k druhému, ale páčia sa mi všetky :D)
Obľúbený spevák/speváčka: Ed Sheeran, Olly Murs, Taylor Swift, Birdy :)
Obľúbená pieseň: momentálne asi Paperweight :) alebo Princess Of China :) To sa mení, stále iná :D
Obľúbený šport: gaučing :D a možno hokej :D:)
Obľúbené jedlo: všetko cestovinového tvaru je moje! :D:)
Obľúbená kniha: čítam už od malička, pomaly ich nie je kam dávať :D dám sem tie najdôležitejšie - HP, THG, Twilight sága, Eragon, Percy Jackson, Padlí Anjeli,... :)
Hobby: čítanie, písanie, kreslenie :)




No a vlastne, že tamto v zelenej bunde je tá osôbka, ktorú milujem najviac na svete :) Moja Nikolka, u ktorej čerpám inšpiráciu, vždy keď príde ku nám a spolu čumíme do blba, aby nás niečo napadlo :D S ktorou sa smejem na úplných hovadinách, vrieskam, pozerám Harryho Pottera, a v noci vyžieram ich chladničku :) Ktorej nadávam do kráv, debilov, niekedy aj horšie, ale viem, že si to neberie osobne :) 
Nikdy by som ju za nič nevymenila!:)

6 komentárov:

  1. óóóóóóóóóch... jéééj, ja ťa chcem stretnúť!!! (asi máš strach zo mňa, čo?? oprávnene) ale vážne to myslím, aj keď to vyznie asi divne :D never mind, budeš mi chýbať za tú dobu, čo odídeš, ale budem denne sledovať, či si späť, takže žiadne také, že neprídeš!!! závisí od toho moja existencia!! :D a výlet do Londýnu/Londýna (???) (a Paríža) ale hlavne LONDON ti závidím, však aj ja raz pôjdem (ha, snívaj ďalej!) si to uži a pofoť, maj sa tam dobre :D a tie jednodielovky rozhodne napíš, o čomkoľvek (veď si už písala a Louím, ktorý vyrástol z mrkvy a bolo to super :D), a SWOL si rozhodne prečítam, ako aj všetko čo tu je (a budem študovať tvoje komentáre, čo si mi ponechávala, už som ti povedala, ako ťa za ne moc ľúúúúúúbim??? veľmi, viac sa nedá, vždy to čítam dookola s blaženým úsmevom) si úžasná, prekrásne píšeš, LOVE YAAA budeš mi veľmi chýbať, tvoje úžasné nápady a dokonalé príbehy ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :* :* :* :*

    (už teraz mi chýbaš :D)

    tvoja zátvorkofilka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sme menovkyne zlatíčko :D (nečakané, však? :D) :D bude debilné ak napíšem, že ťa chcem niekedy sretnúť? :D no a čo :D chcem... milujem tvoje poviedky :* :) žeriem ťa! a z Paríža a Londýna pekne veľa fotiek! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. OCh uži si Paríž a Londýn dúfam že sa ta, aj ja raz pozrem dobre toto bolo tak od veci :D budú mi chybať za ten čas tvoje nápady a možno si prečítam aj swol jak si už hovorila všetko je vo hviezdach :D A ináč nenapísala si tam že koľko máš rokov :D tak koľko máš teda rokov? :D viem som zvedavá ale aj taký ľudia musia byť :D ok tak ja sa tu nebudem už ďalej vykecávať lebo ten môj koment ta omrzí hneď na začiatku a ani si ho nedočítaš :D ok tak jak som uťž hovorila už si Londýn a Paríž :D Bye :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ako to čítam iba sa usmievam :) polovicku co si povedala plati aj pre mna - meno, narodky - som iba o 7 dni neskor, vyska... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jaaaaaj no co uz :D :D si moj clovek v tom citani... :D Padli anjeli su super :D :D a citala som vsetko co si tam napisala :D :D no joooo.. tesim sa na dalsiu cast :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) :D to mesto sa mi páči :D ja som od Partizánskeho :)) :D

    OdpovedaťOdstrániť