utorok 19. júna 2012

London - Paris :)

Hlásim šťastlivý návrat z výletu :) Pochodili sme, pokukali sme, pofotili sme (ako čínsky turisti, mám okolo 700 fotiek :D) Teraz dobiehať školu, napísať pár písomiek a potom konečne prázdniny :)

A vy ste na tom ako, čo vysvedčko? Pochváľte sa :)

Tak hádžem pár fotiek :)


Disneyland so spolužiakmi :) (áno, tá najmenšia som ja, ako vždy :D)

Versailles :)

Trafalgar Square :)

London Eye :)

Starbuucks!♥ mňaaam :)

Katedrála v Salisbury :)
(aj s mojím tričkom - Good girls go to heaven, bad girls go to London :D ľubim ho♥)

Stonehenge :)

Madame Tussauds - Dejvid Bekhem :D:)

A Majkl Džeksn :D

Eiffelovka :)



So spolužiakom :) (Yes, I'm stupid :D)

 Tuilerieské záhrady :)

 Louvre :)

A videli sme kráľovnú! :D Teda, aspoň si myslíme, že to bola ona :D Iba z autobusu, ale bolo tam ľudí ako nasratých, takže z toho to usudzujeme :D 
No a to nasratie mi pripomína - holuby v Greenwichskom parku serú na ľudí, a to doslova :D Moja biela mikina je celá posiata fliačikmi :D ako diky Broňá :D

Inak ďakujem za komentáre k Nadpisu, milujem vás! :)) 
No a na záver vás chcem poprosiť - pozreli by ste si kamarátkin blog? :) Tiež píše o One Direction, takže ak by ste mali čas, určite ho navštívte ;)

Ozaj a ešte - komentáre na blogy vám napíšem, ak sa k tomu dostanem, lebo momentálne ako som už vravela, mám toho dosť :)xx

14 komentárov:

  1. krásne fotočky, riadne ste toho pochodili (že sa vám chcelo :D) aká si pekná, závidím :) aká som rada, že si späť :D a budeš nám písať všáák??? ten nápis na tom tričku je super, I like it :* čítam, že si sa aj s Kevinom stretla, a 1D nie??? počkaj, veď ja im pri najbližšej príležitosti vynadám :D LOVE YAA :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcelo-nechcelo, museli sme :D nemáš čo závidieť, ja sa neznášam :D fúú, ešte tento týždeň nebudem písať, ale nabudúci už začnem ;) tomu ver, ten Kevin asi nie je vycvičený :D love ya too :-*

      Odstrániť
  2. Úžasné fotečky :) Zavidím ti v dobrom :) len dúfam že aj ja sa tam raz pôjdem pozieť :) :D Veľa ste toho pochodili že sa ti aj chcelo :D Inač vďaka že si mi povedala ten vek ja mám len 12 takže :D -Peťa-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite pôjdeš, potom sa hádam aj niekedy stretneme :D ďakujem :) no to tá sprievodkyňa, aby sme pochodili toho čo najviac, tak nás ťahala všade možne :D

      Odstrániť
    2. Hej možno sa aj stretneme :D A to máte dobre že vás aj tak všade tachala aspon máte zážitky :) :D -Peťa-

      Odstrániť
  3. Fíha :) super typ na blog !! ;)) kamoška je šikovná ! :) btw. Fotky sú super !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D áno, kamoška je veru šikovná :DDD

      Odstrániť
    2. :DDDDDDD taký talent sa často nevidí :DDDDDDD

      Odstrániť
  4. Aj ja chcéém!! fotečky krásnéé :) óóó..ten Starbucks...máš perfektné tričko :D :D ten kamoškin blog je super :) Dúfam že budeš čoskoro pridávať new diely :) :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zendaya 123 ...ďakujem za pochvalu blogu ;D práve som pridala nejaké nové veci tak sa môžeš pozrieť ak chceš ;))
      "Marianna Estrella"

      Odstrániť
    2. už čoskoro :) ďakujem!:)xx

      Odstrániť
  5. To je fáájn, že si už zase v tom našom Slovensku :)) závidím Londýn a Paríž- dve najúžasnejšie mestá v Európe ;) a všade si krásna, inak je super, že si sem pridala fotky, už si nám chýbala :DDxx
    P.S. kamoškin blog krásny, už sa aj dám do čítania :)

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ako sa páčia moje blogy ?? :)

      Odstrániť
    2. ďakujeem! :) však aj vy ste mi chýbali :Dx

      Odstrániť