streda 27. júna 2012

Just Ordinary People 15.


Dnes len taká kratšia, čo som stihla v škole načarbať, prišla som totiž až o piatej, teplo je, bazén máme, no tak nevyuži to :D :)


Mamu prepustili z nemocnice na konci týždňa. Prebiehala medzi nami tichá domácnosť. Všetko sa úplne od základov začalo meniť, keď spoznala Joshuu. Nikdy by sa ku mne takto nezachovala, cítila som, že on ju mení na niečo čo nie je. Nejaký chladný, bezcitný stroj, ktorého slnkom je len a len Joshua. Nechápala som to. Nikdy nebola ten typ ženy, ktorá by sa dala ľahko ovplyvniť. Bola zvyknutá byť bez mužov, postarať sa o seba, respektíve o nás, sama. Naozaj netuším, čo má on, že ju dokáže takto spracovať.
Najväčšie prekvapenie pre mňa bolo však, keď som sa raz vrátila domov, šťastná, že do konca roka zostáva už len týždeň. Široký úsmev na tvári vystriedal výraz zhrozenia hneď, ako som vstúpila do predsiene.
Bola zaprataná kuframi a pár krabicami. Zostala som stáť s otvorenými ústami. Žartuje? Odmietavo som krútila hlavou a nakukla do obývačky, kde si Joshua vykladal svoje knihy. Preboha. Skoro som explodovala od zlosti. Prudko som napochodovala do kuchyne za mamou, kde práve niečo miešala v hrnci.
„Tak on tu akože bude bývať?“ sykla som na ňu.
Pozrela na mňa kútikom oka a nahodila výraz typu –nevidíš?–
Otvorila som ústa, že jej niečo odseknem, ale následne ich zase zavrela a bez slova zavrtela hlavou. Zovrela som pery a radšej vydupala do svojej izby, kde som za sebou zatresla dvere a zamkla.
Hodila som sa na posteľ, tvár si zaborila do vankúša. A s tamtým mám žiť? Celkom som sa tešila na koniec roka a prázdniny, no keď som si predstavila, koľko času s ním budem musieť stráviť, až ma striaslo.
Otvorila som si notebook a nalogovala sa na Facebook. Zayn bol našťastie online, takže som sa mu okamžite zverila so svojimi starosťami.
Pomaly som chytala nervy, keď mi neodpisoval asi pol hodinu, a úplne ma dorazilo, keď začal o niečom inom.
„Naši aj so sestrami idú cez víkend k starkým,“  blikalo mi okienko v chate.
„A čo ja s stým?“ podráždene som mu odpísala. Mala som pocit, že rozmlátim klávesnicu. Tak ja mu píšem hotové slohy a má ma zaujímať, že čo robia cez víkend? Zatvorila som oči a zhlboka sa nadýchla. Na chvíľu som zadržala dych a potom prudko vydýchla, práve keď sa ozvala nová správa.
„Napadlo ma, že by si mohla prísť.“
„To ako vážne?“
tep sa mi okamžite upokojil a prekvapene som zízala na tých pár slov.
„Vážne :) Keď vravíš to s tým Joshuom, tak aspoň na chvíľu by si s nebola s ním, ale so mnou.“
„Veľmi rada prídem,“ naťukala som mu s trasúcimi sa prstami.
Pekný víkend... so Zaynom. Pekný víkend so Zaynom.
Tieto slová som si opakovala v hlave, keď som schádzala dolu schodmi a dívala sa na Joshuov škodoradostný ksicht. 

A teraz všetci POVINNE prečítať a okomentovať Prológ z našej poviedky s Maruš :) Dúfam, že v nej budeme pokračovať, lebo práve mi napísala, že so mnou skončila :D Ale keď chudiatko, ja ju vždy tak odfajčím :D Nemá byť netrpezlivá! :D Máme už niečo napísané však, len ešte neviem, kedy to sem dám :)

Stella:
Málaga mi chýbala. Prežila som tam krásnych i menej pekných 17 rokov svojho života. S ľuďmi, mne podobnému charakteru. A teraz odchádzam, ďaleko, a Málaga nebude moja prítomnosť, ale spomienka. Kus života som tam nechala, to áno. Upršaný Londýn s povrchnými idiotmi ma čakal. No za Málagou robím čiaru, prišla som tam o niekoho . Dôležitého, životu nevyhnutnému. A teraz od toho s celou rodinou utekáme. A to podľa mňa nie je správne.

Quinn:
Keď som spoznala Stellu, cudzinku s mnohými tvárami, bola som úplne iný človek, ako teraz. Hoci naše názory na život boli odlišné, rozumeli sme si. Často sme sa hádali o úplných maličkostiach, ale vždy sa zase udobrili. Ona bola drzá, nehanbila sa presadiť vlastný názor a zastupovala úlohu blázna na každé počasie. Predsa len, temperament mala v krvi. Ja som bola práveže ten typ človeka, čo sa za každú cenu snaží pomôcť, no pritom som bola kus šarmantná a každého omámila už len jednou vetou.
Každá sme mali svoju minulosť... a práve to nás spájalo.

Stella a Quin:
Nenávideli sme počasie v Londýne. Hľadali sme mesto s eleganciou, nám rovnou. A tak sme po dvoch rokoch spoločného života v Londýne, spravili čiaru aj za tým. Kúpili si lístky na trajekt a začali budovať nové životy. Také, ktoré si mal každý pametať už len tým aké výnimočné boli. A tak sa začal môj tretí, francúzsky život, v ktorom som bola odhodlaná zotrvať, aj keď to bolo niekedy ťažké.

12 komentárov:

  1. TY mňa odfajčuješ ?? :D :D no hahahaha ! :D aby ste vedeli...ONA ma len využiva na písanie našej knihy :D ...pekný prolog som napísala :D :D končím s TEBOU...nie s našou poviedkou :D :D
    (dobre, dobre aj ty si priložila prsty k dielu) :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznámka:...robím si srandu nie som taký sebec ;)) každopádne som hrdá na náš prológ aj na to čo sme zatiaľ stvorili :)) pól na pól :))

      Odstrániť
    2. Zifa, tak ťa nakopem do toho tvojho pozadia! :D nevyužívam ťa, píšem pekne s tebou!! :D tyy sebec! :D :) ale nie :-*

      Odstrániť
  2. takže najprv k Just Ordinary People - Katie, honey, dokonalé ako vždy, nejdem ti tu vypisovať, čo s Joshuom, to už vieš, len ešte uskutočniť :D a na konci, keď píše Zaynovi a on že ide s rodinou preč, to som aj ja nervy chytala, že aký odjeb, že toto čo :) ako dobre, že si to poriešila (ešte Joshuu si neporiešila, stále čakám!) úúúžasné, perfektne píšeš, tak ti závidím, obdivujem ťa :* (a ľúúúúbim ťa! rozhodne viac!)
    k tomu novému - úžasný začiatok, som naozaj zvedavá, čo z toho vznikne, krásne, nápad skvelý, veľmi sa na to teším :) myslím, že ste sa vy dve našli, skvelá kombinácia na toto, prekrásne LOVE YA BOTH :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme sa našli a teraz sa furt hádame ;D <3 presne ako Stella a Quinn :) ;) Káča ja ťa lúbim ale ty mi furt robíš zle :* <3 :D Kikuš ďakujeme strááášne moc, na mojom blogu nikto nič nekomentuje ! :D ts !! :D...možno ťa bude zaujímať, že tam už je prvá časť :)) Lúúúbim Ťa aj keď mi je jasné, že tuto na Katie nemam ;) <3

      Odstrániť
    2. och, love ya too :) budem komentovať aj tvoj blog, I promiss, od dnes tam idem pravidelne chodiť :) veľmi sa na toto tu teším :)

      Odstrániť
    3. ja viem presne čo s Joshuom, nebooj :D ďakujeem :) a už sa so mnou nehádaj, ja ťa ľúúbim viac! :)xx
      veru sme sa našli, je to krava, ako ja :DD ale nie, však my sa máme v podstate radi, keď sa nehádame (to sa tak často nestáva :D) :)
      ďakujeme strašne moc :)

      Odstrániť
  3. Katie, taká krátka?! nervík? :D joj krásne.. :) love you xx :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oou, I'm soo sorry :) ďakujem :) love ya too:)xxx

      Odstrániť
  4. Úžasné ! Krásne !! :)
    Teším sa na novú poviedku jak malé decko na darčeky od ježiška !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jak sa ja teším z týchto komentárov ženské moje :) :D ďakujeme !! =***

    OdpovedaťOdstrániť