nedeľa 3. júna 2012

Nadpis No.5

Ajaj, miláášikovia, zase sa idem ospravedlňovať... Viem, viem, robím to často, ale keď... skúste to pochopiť :) Chcem pridávať časť každý deň, no to proste nejde... Vždy mi do toho niečo skočí, alebo som unavená, alebo podobne... Tie, čo píšu mi dajú za pravdu, skrátka, nie je to veľmi jednoduché :( Navyše, keď ma štve škola (v ktorej som nebola už týždeň, a mám čo doháňať... samozrejme, ja si to nechám na poslednú chvíľu), rodičia a vlastne celý tento (prepáčte za výraz) sk*rvený život...
A dostávame sa k pointe PREČO dnes nič nebude... Boli sme v Trenčíne, hlava mi ide vybuchnúť, nohy ma bolia a achjo, zajtra ideme na ten dvojdňový výlet a ešte nie som ani pobalená... Rýchlo všetko nastrkať do tašky, sprcha a zaľahnúť... aký vzrušujúci program, čo poviete?
No povedzte mi, aký ste mali víkend vy? Rozveseľte ma nejakými príhodami, prosíím! :) 



Uff, teda ďalšia časť asi až v stredu/štvrtok, okej? Neviem, kvôli tej škole. Hneváte sa na mňa? :(


Pár citátov na záver...:)





Ľúbim vás!♥

5 komentárov:

  1. pusa, držím palce pri doberaní školy.. poznám to a mám to o to ťažšie, že som na anglickej škole :D takže toľko.. pekne sa vyspi, snívaj sladko a predstavuj si, že na dvojdňovom výlete stretneš tých piatich, ktorých fotky máš naboku ;) (potom mi vypýtaj podpis a čísla :D ďakujem) víkend bol (aspoň u mňa) skvelý, poväčšine na osem centimetrových opätkoch som behala po reštaurácii ako debilko :D a prepchávala sa jahodami.. okay, končím už s týmto :) maj sa len krásne! :-* a viem, že je ťažké pridvať každý deň.. píš, keď budeš mať chuť :) ľuff yu xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si bola v Trenčíne a si ma neprišla pozreť?
    Och darling , som sklamaná ! :(
    Ale , odpúšťam ti , len pre tentokrát !! :D
    Takže už lenn..
    Sladké sny a uži si výlet ! :)xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja ťa ľúbim a ako :) a úprimne ťa obdivujem, časť denne, povedz, koľko pridávam ja?? dve do týždňa?? áno, hanbím sa za to ale nezvládam viac, aj keby som chcela (chcem, vážne, len...) a výletík si uži, just have fun!! :) veľmi ti závidím, ja idem do školy, nič neviem... (zas trepem (a zátvorkujem)) sooo, chceš niečo zaujímavé z víkendu?? ja som mala u seba tri kamošky (directioners, aj keď si to nepriznajú :D) a veľmi zaujímavé bolo, keď prišli a päť minút vyvalovali oči na moju stenu (plagáty, fotky, nápisy... ešte nie je hotová, raz bude celá):D tie pohľady, no ujebávala som sa na nich statočne :D a dnes nedobrovolne som sledovala futbal (začalo pršať a tak sme sa s kamoškou schovali na tribúnu) hrali fialoví proti zelono bielim a ujo so svietiacimi zelenými teniskami(také chcééém) stále simuloval :) toľko som si z toho odniesla, po dvoch hodinách po nás prišla moja sestra s dáždnikmi :) ja som veľký futbalový fanúšik, pokiaľ ide o zápasy medzi dedinami tuná, ja pozerávam len keď hrá Messi (no nie je na spapanie?? krásny chlapec a fajne hrá) ale samozrejme na našich chlapcov nemá :) LOVE YA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. óóóóch, ja som vedela, že som na niečo zabudla :) tými citátikmi si ma dostala, ja som taká citátová (a zátvorková samozrejme) a tie to sú tak nádherné :) ja by som mohla citátiky čítať stáále, od rána do večeraa rozplívať sa nad nimi :D a tie čo si sem vybrala sú také prekrásne :D

      Odstrániť
  4. Ahoj, prosim ta nezvrrejnila by si moju stranku? AK ani, tak to strasne dakujem :) www.storycreatedbyus.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť