piatok 1. júna 2012

Nadpis No.4

Zdravíím! :P Žienky moje, dnes už nič nepridám :)
Celý deň sa mi nič nechce, a ako keby to vie aj môj mozog, som OUT OF IDEAS :D Teda, nápady by boli, ale chuť nie je... a keď nie je chuť, no, tak to aj tak dopadá... Bolo by to zbytočne o ničom a nudné:) No ď
akujem Edíkovi za inšpiráciu - mám v hlave nápad na jednodielovku :) Myslím, že opäť uroníte slzu, keď spravím záver, aký plánujem :D Uvidím ;)


Ehm... niééé, to určite nie som ja :D


Všetku moju kreativitu (ako keby nejakú mám) som vložila do tohto:


Ejnštajn pre moje zlatíčko do školy :)

A tohto:
Asi by ste ich nespoznali, keby to tam nenapíšem, či? :)

Vidíte ma? :D Tuším som aj vás nakreslila.. alebo sa mi to len zdá? :D
(hej, tamto presne vyzerá ako naša Zem - skôr nejaké mimozemské teleso by som povedala :D)

No a tak som si čarbala, ešte mám aj zopár "podarených" prác :) 

Pevne verím, že do nedele budem fit, pretože pondelok-utorok ideme na výlet :) 
Táákže, zajtra JOP, v nedeľu probably jednodielovka? We'll see :)
P.S.: Budete pozerať Hortona? Videla som to už asi miliónkrát, ale nikdy ma to neomrzí :D
P.P.S.: Práve som si uvedomila, že toto ňuňavé žlté zlato sa volá Katie! :D Celkom sa podobáme (jasnééé) :D


Skoro by som zabudla videli ste? :D Neskutočne som sa rehotala, je to dokonalé :D Ten človek, čo to spravil je génius :D MILUJEM TO! :D



6 komentárov:

  1. videla, videla, LOVE IT!!! najúžasnejší animák aký som kedy videla :) úplne úchvatné, geniálny toto človek čo to vymyslel a tie tvoje kresby že ÓÓÓÓÓÓ otvorená papuľa a čumím, že wáááááu to je tak krásne :) neuveriteľne kreslíš :D existuje niečo čo ty nedokážeš?? kreslíš úžasne, píšeš úžasne... TALENT kočka, SOOOO MUCH ťa obdivujem :) (inak musím uznať, že na tej poslednej kresbe kde som aj ja si ma úplne vystihla, taká podoba, úplne ako fotka (a čudujem sa?? (a zase moje zátvorky :D(nezabi ma ma prosím za ne(a teraz koľko tých koncov???hádam trafím))))) LOVE YA


    tvoja zátvorka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zátvorečka moja, daj sa liečiť, trepeš a preháňaš! :DD naozaj, keby ma poznáš, zistíš, že nie som až taká úžasná, však by ti porozprávali :D každý máme svoje (a ja obzvlášť) chyby! ale ďakujem, veľmi, darling!:))
      prosím ťa, ešte koľkokrát ti budem hovoriť, že tie zátvorky mi nevadia? :D a myslím, že mám novú závislosť - som čiarkofil :DDD
      LOVE YA TOO:)xxx

      Odstrániť
  2. preboha ten animák je úžasnýý :DDDD skoro som sa zadusila od smiechu ;)) a náhodou úžasne kreslíš, si úžaná, Harton je úžasný, milujem tento svet!! ;DDD

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :D aj ja milujem tento svet :DD a ďakujem!:)

      Odstrániť
  3. akurát včera som ten animák videla :D :D smiala som sa ako šialená :D :D :D to by mali púšťať namiesto nedeľných rozprávok :D :D :D .... Katie! ty si sa nepochválila, že tak nádherne maľuješ! :D :D tie oči sú absolútne úžasné...a ten Albie! wou! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru mali!! :DD a čo sa budem chváliť, keď neviem? :D:D ale ďakujem! :)x

      Odstrániť