štvrtok 16. augusta 2012

My Understandings.

Názov pochádza z ďalšej pesničky, konkrétne tejto :)
↓↓↓↓


Už som sa oficiálne rozhodla :) Nie, neruším blog, ani nič podobné. Len... už len 18 dní do konca prázdnin a ja som zúfalá! Dnes k nám príde kamarátka, s ňou až do nedele :) A potom odchádzam ku babke... na týždeň, dva? No a dávam si pauzu... teda občas myslím že by malo niečo pribudnúť, ak nebudem príliš lenivá. Ale som absolútne zaseknutá v NTL :) Maruš sľúbila, že niečo skúsi napísať, a keď sa chytím, tak do tej nedele by to tu mohlo byť ;) 
Prepáčte, len čo začne školský rok opäť sa do tohto vrhnem... teda aspoň dúfam :) Určite si poviete, že máme voľno, tak prečo sa mi nechce písať? No verte mi, oveľa jednoduchšie to bolo cez školu :) 
Tak na mňa nezabudnite dievčence, sľubujem, že sa ozvem ;) 

Vaša Katiee ;)xxx


4 komentáre:

  1. budeš nám chýbať modelka! ♥ (pomenovanie vzniklo vzhľadom k tej fotke, kočka! xx) ľúbim ťa :)xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Síce Maruš napísala ale nedopadllo to veľmi dobre :D myslím, že Willine uvažovanie proste nie je v mojich silách ;D ale keď tých pár riadkov šupneme tej mojej Stelle, ktorý má myseľ blondýny, bude to fajn :D aspom na zasmiatie :D a keď sa teda pýtaš, či schvaľujem, tak áno schvaľujem, oddýchni si ;) aspoň prídeš na nové myšlienky ;D ...so sorry moja, viem, že ty mi strašne často pomáhaš ale ja ti to vynahradím skôr pri Stelle, Quinn a jednodielovkách :) =* ...musíš uznať, serióznosť neni moja silná stránka :D ...prepáč, že tu toľko kecám :) Love you <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak ja mám takú teóriu, že ta retardácia na našom gympli blahodarne pôsobí na múzu :D tam človek toľko inšpirácie načerpá ;D

      Odstrániť
  3. Mne sa tiež vôbec nechce písať.. Pri škole som totiž nemala toľko času na voľno a celý čas písala.. Teraz, prázdniny. Oj, veľmi netradičné, ale já už spiechám, tak soryyyy, darling :/ Napíšem maxi dlhý komentár ku ďalšiemu článku, ako je u mňa zvykom :) Love youuu ;)Budeš mi chýbať a zabudnúť?! Si strelená, na teba a poviedky sa nedá zabudnúť! :) NEVER! ;)xxx

    OdpovedaťOdstrániť