sobota 1. septembra 2012

The Sky Under The Sea.

Som domaaa a už natrvalo hádam! :)



Napriek tomu som aj zostala celkom nešťastná, pretože sesternice odchádzajú naspäť do Česka. Hoci na začiatku mi liezli mierne na nervy a trávenie času u babky ma zabíjalo, posledné tri (?) dni som si užila :) Viete aký je to skvelý pocit, keď zistíte, že sa na vás pýtal devätnásť ročný chalan, s ktorým ste strávili asi tak pol hodinu kecaním? :D A potom ten zlý pocit, pretože sa s ním už neuvidíte, asi až o rok :( :D No dobre, stačí mojich výlevov, ja som len rada, že som bola po nociach vonku a celý čas sa smiala na debilite niektorých ľudí :D Tento posledný týždeň by som celkovo mohla označiť za najlepší z celých prázdnin :)
Dnes som vypila dva a pol energeťáku a chce sa mi spať, chápete to? -.- :D
Ozaj a toto. Že v pondelok už škola! Najskôr som sa tvárila asi ako:

Ale teraz už v podstate len:

A ešte som cez tieto prázdniny zistila, že títo štyria chalani sú úžasní! :D

NTL sa budem snažiť písať zajtra, keď sa posledný deň prázdnin vyspím do dvanástej a potom vytriedim školské veci, pretože cez tie dva mesiace som na to bola príliš lenivá :D 
Ľúúbim vás xx



6 komentárov:

  1. zajtrajší deň si asi odpísala z môjho diára, inak ma tvoj "výlev" fakt potešil :) strašne sa teším, že sa tešíš! Neviem, či je toto normálne, ale fajn -_- teším sa na NTL, za dnešok som na tvoj blog klikla asi 10 krát! :) a tak...drž sa!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katarína, chýbala si mi :D :D ...ten devetnásť ročný, čo ste s ním kecali pod lampou ? ^_^ Káča, ja nie som len tvoja múza :D ja som aj tvoj amor ! :DDD ...a keď sa zahtra dovalíš na fb, prosím napíš, operácia ... sa pohla :P :D už nie som ochotná písať ti smsky :DD a ešte, že vidíme sa v pondelok !! :D na tej našej inštitúcií :DD ...a ešte niečo mám na srdci ale to potom buď tie naše inteligentné chaty alebo škola :DD och, teším sa, že si speť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pod lampou? :D to som ti hovorila? :D nie, to bol iný, ten mal len sedemnásť :D však som ti ako napísala no :D vidíme sa teda a som zvedavá, čo máš na srdci, vybaľ to na mňa :D :)

      Odstrániť
  3. Tie ksichtíky na mňa absolútne sedia :D vieš ako si mi/nám chýbala?? nevieš :) Veľmi a neskutočne absurdne sa teším na NTL!! ;) Som rada, že si si užila práve tento posledný týždeň, lebo so mnou to je opačne :/ Asi som mala depku, že prázky už sú pomaly za nami, summer is gone a bla bla bla :D Ja som sa zobudila o deviatej a neveriacko zízala do kalendára, či si zo mňa niekto robí srandu :D Ja som v mojom svete totiž bola ešte len v polovičke prázdnin a keď sa ti sníva rekapitulácia dovči v Turecku, kde ťa skoro zbalil a predal rodičom za ťavy sexi turek,no *_*... a potom budík do septembra :/ Ach jóó, tak nám len všetkým prajem aby sme sa naladili na školský režim- hoci ja prvú hodinu aj tak zaspím, alebo nebudem vnímať :)

    P.S. u mňa máš už konečne spísanú jednodielovku s Louím ;))xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaaaw honey, neboj :) rok zase ubehne rýchlo a potom ďalšie prázdniny a tak, poznáš to :)
      viem a som veľmi happy xxxx

      Odstrániť