sobota 15. septembra 2012

Never Too Late 17.


A zase je tu jeden z dní keď sa cítim ako.. no vyjadrím to radšej v angličtine, lebo to znie lepšie. Piece of shit. Worthless. Ugly. Tired. Angry... list goes on. Najradšej by som sa skrútila do klbka a pomaly umrela. A ešte vyžrala polovicu chladničky. Ale keďže vás tak milujem, písala som. Nemyslím si, že je to dobré a vymazala by som to, ale potom by som to ľutovala. Takže nech sa páči♥ 

(takto momentálne vyzerám)




Posledný krát som si napravil vlasy a vošiel do chodby. Vyzul som si topánky a bundu zavesil na vešiak. Keď som sa obrátil, predo mnou stála mama a na ruky mala prekrížené na prsiach.
„Kde si bol?“ spýtala sa pokojne. „Skúšala som ti volať, ale nezdvíhal si mi to, vieš ako sme sa s Will báli?“
„Prepáč, ja–ja... bol som u Jeremyho a nejako...“ vtedy som zmĺkol, pretože za mamou stál Jeremy a divo krútil hlavou.
„No to je zaujímavé, že keď som zavolala jemu, povedal, že si sa tam ani neukázal.“
Shit. Po maminej pravici sa objavila Will a spýtavo na mňa pozrela. Znervóznel som. Upierali sa na mňa tri páry očí a ja som horúčkovite premýšľal. „Kúpil som koláčiky, ako prekvapenie,“ snažil som sa usmiať, ale svaly na tvári som mal stuhnuté. Srdce sa mi divoko rozbúchalo, cítil som sa ako malý školák, čo porušil pravidlá. Will zdvihla obočie. „A kde ich máš?“
Potriasol som hlavou a pretlačil sa popri nich, bežal som do mojej izby. Zamkol som a oprel sa o dvere; neuvedomil som si, že zadržiavam dych. Vydýchol som a znovu sa prudko nadýchol. Idiot. Idiot. Na čo som vôbec myslel?
Ozvalo sa klopanie. „Harry? Harry, čo sa deje?“ Začul som Will, a vtedy ma to zasiahlo ešte viac. Neuvažoval som nad takýmito dôsledkami. „Nič. Choď preč.“ Povzdychla si a počul som, ako sa oprela o dvere. „Otvor. Prosím.“
Akoby mi niekto do srdca opakovane niečím bodal. Ako som jej to mohol urobiť? Vystrašený svojimi citmi som spravil jedinú vec, čo som vedel naozaj dobre. Ubližovať ľuďom.
Zatvoril som oči, krútil sa mi celý svet. Výčitky svedomia sa do mňa neúprosne zahrýzali. Ako sa jej po tomto budem vôbec môcť pozrieť do očí?
Vedený neznámou silou som odomkol zámku, ale rázne prešiel k posteli a zaboril si hlavu do vankúša. Will si sadla pri mňa a cítil som, ako mi prechádza po vlasoch. „Nech ťa trápi čokoľvek Harry, bude to v poriadku.“
„Will ty utešuješ mňa?! Nič nebude v poriadku, hlavne nie po tom, čo som urobil!“ Prudko som sa posadil a pozrel sa na ňu. „Ja neviem prečo... som neskutočný idiot!“ kričal som.
„Čo sa stalo?“
„Ne–ja... spravil som to najhoršie, čo som mohol a teraz robím ešte väčšiu chybu, lebo ti to hovorím, ale horšie by bolo keby ti to nepoviem a...“ položila mi ruku na ústa a pozrela mi do očí.
„Spomaľ. O čom hovoríš?“
„Bol som... teda... vyspal som sa s mojou bývalou,“ šepol som skoro nepočuteľne a sklopil pohľad. „Myslel som na teba a na tento náš vzťah a niečo ma na tom strašne vydesilo, pretože som si uvedomil, že ja... ja ťa...“ Nedokázal som to vysloviť, ale zdvihol som pohľad práve vtedy, keď sa Will bez slova zdvihla a strnulo prešla ku dverám. Ani sa na mňa nepozrela, zatvorila za sebou a ja som sa iba vyvaleným pohľadom díval na miesto, kde ešte pred chvíľou bola. Gratulujem Styles, to sa ti podarilo.


P.S.: Čo hovoríte na nový vzhľad?

10 komentárov:

  1. :O Ďalšiu časť...nezaspím... :/ dokonalé ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OMG... úžasné to je :) chúďa Will...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ??? to už? podľa epilógu som tušila čo sa asi stane...ale úprimne, čakala som to omnoho neskôr! och...no fajn :) musím sa zmieriť s tým, že od teraz sa začína v tvojej poviedke kolízia... vzhľad je pekný, najprv som len pozerala že what? to na akú stránku som došla? a potom pri nadpise mi došlo, že nejde o preklep pri vypisovaní adresy :) neumieraj Katie! Stojíš za to, nič sa neboj! :) strašne sa teším na pokračovanie! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. daisisisisisisisisisisjklfaôlkjgbaôkjfhaklôfjahskjbadskljfaskdjfhasklfjha KATIE! infarktové stavy prežívam.. bože.. ako toto dopadne ... o.O

    vzhľad -> BOHOVskýý ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ty pana je to uzasne som zvedava ako to fopadne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jojojooj! Harry je prasa, chudáčik Will, niee! :O Musí niekto napísať poviedku kde je Hazza verný superhrdina a bude mi lepšie.. Fúú, napíšem ju rovno ja! :D Tiež mám nanič deň, keď si predstavím to učenie, škola, budíík!! Ach jaj :/

    Vzhľad je krásny, pozerala som, kde to som! :DD♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prosím prečítajte si tento článok, prípadne nechajte komentár :) Ďakujem!
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/1209/kto-vlastne-som-a-moj-pohlad-na-zivot

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ooo! Všetko super , vzhľad sa mi fest páči..:) aj poviedka. Len som to čakala neskorej..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čo žééé?! Moja, robíš si zo mňa srandu?? to vážne? prosíím, oni sa nesmú pohádať, oni sú dokonalí, mne je ich tak ľúto :/ taká prekrásna časť, dokonalá, úplne najkrajšia, skvelo píšeš, naozaj ťa obdivujem :) ani nech ťa nenapadne mazať!! vidíš, o čo úžasné by sme prišli?! ĺúúúbim ťa :*

    OdpovedaťOdstrániť