štvrtok 27. septembra 2012

The 30 Day Challenge.

Day 1. A photo of yourself and a description of how your day was.
Maruš mi to poslala, ja som sa chytila a rozhodla sa to skúsiť :) Trochu sa toho bojím, pretože neviem, či som až taká zhovorčivá, ale nevadí :D 

  Predstavujem vám Katarínu :)


Môj dnešný deň? Lenivý, keďže som houm aloun :) Vstala som okolo desiatej, naraňajkovala sa a zakotvila pri počítači, kde som si nachystala šálku čajíku (čerešnovo jahodového, mňám), naladila sa na zimu a napísala časť :) 
Potom sa mi znovu začala točiť hlava, tak som sa (v mojej obľúbenej veľkej mikine) snažila zaspať, ale nešlo to. Preto som sa skrútila pred telku, zapla Harryho Pottera 1 a počúvala so zatvorenými očami. Nejak sa mi podarilo aj zaspať, a niekedy okolo šiestej som dostala esemesku od Maruš, na ktorej som sa smiala ako blbá, to dievča mi vždy zdvihne náladu (okrem toho, keď sa chová ako depresívna pubertiačka) :D
A teraz celý večer sedím za notebookom, sledujem dokonalé videá na youtube od môjho Dana a preklikávam Facebook-Tumblr. :)
Musím vám sem dať jeho fotku, neskutočne je zlatý!!  :D

Toľko z môjho dňa, zajtra bude Day 2. :) sľubujem, že to bude zaujímavejšie :D

2 komentáre:

  1. Nechápem ako možeš mať taký nudný deň, keď som k vám nasťahovaná :D :D ...aj keď len duchovne :D ...niekto musí tú mučiareň podporiť návštevou :D (to akože školu, nie vášu dzedzinu :D) ...to je pekné od teba smiať sa na mne, keď ťa informujem o tom ako tvoje krsňa rasrtie :D :D ...ale nie, som len rada keď som tvoja múza, amor, špiritistka, blázon a druhá (po Nikole, nie po Tigrovi :D) največšia životná láska ;)) ...takže sa rýchlo uzdrav, nech mam kde chodiť vyrábať trapasy :)) love ya, tigriňa :* ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nezabúdaj, že pred tigrom sú ešte opičkyy! :D ale do školy sa vážne oplatí chodiť len na tvoje špiristické výkyvy a trapasy :D:D love ya too :-*

      Odstrániť