sobota 29. júna 2013

Zoznam na Jún.

Pred týždňom... "konečne prázdniny, už sa teším"
Prvý prázdninový deň... "a teraz čo?"
Well... včera sa behalo po vonku, dnes dospávalo a zatiaľ som v tom, že v pondelok idem do školy. Ale čaká ma ešte brigáda, možno kúpaliská a výlety, dovolenka a neskutočne dúfam, že nie nuda:) Pravdepodobne bude čas na písanie, ale momentálne nie je chuť, tak len tak narýchlo Zoznam na Jún:)


Kniha:


Kam zmizla Aljaška od Johna Greena. Iba druhá od neho preložená do slovenčiny, čo je veľká škoda, dúfam, že sa dočkáme aj iných. Je to kniha, ktorá vo vás niečo zanechá, proste keď ju odložíte, donúti vás nad ňou premýšľať. Mňa osobne úplne odzbrojila, zbavila slov. Neviem, čo vám k nej mám povedať, prečítajte si ju, to je rozkaz!!:)

Film:


Animovaná rozprávka z prostredia Škótskej vysočiny. Nie je to Disney klasika ako známy Mickey Mouse, a Merida nie je typická princezná, ktorej život by bol sústreďovaný okolo princa. Film ma chytil za srdce, parádne som sa vyrevala, vysmrkala asi dvadsať vreckoviek a navyše vo mne zanechal príjemný pocit:)

Album:


Album minulého leta a teraz sa k nemu vraciam, spomínam. Veľa ľudí hovorí, že Lana je "zaspatá" speváčka, ale mne sa páči, pretože je odlišná, má svoj vlastný štýl. Pesničky sú také oddychové (a mne osobne sa pri nich dobre upratuje:D) 

Song:

Animal  - Neon Trees. Ani neviem, ako som sa k tejto pesničke dostala, ale tá melódia ma okamžite chytila. Teraz som tak trochu... závislá:D Lyrics nemá nejaký prevratný význam alebo niečo (teda možno má, ale bližšie som to neskúmala:D). Hravá, chytľavá, rozhodne si ju vypočujte, stojí za to:)

Herec a herečka:


Robert Downey Jr. - pán herec. Ani neviem, čo by som o ňom povedala, myslím, že ho pozná každý z jeho úlohy Sherlocka Holmesa alebo Iron Mana. Má neskutočnú charizmu a platí pre neho, že čím je starší, tým je krajší:)


Jennifer Lawrence. Taká nekonvenčná kráska. Obdivujem ju za to, že ju sláva príliš nezmenila, chová sa prirodzene, je normálny človek:) Z tých pár interview, čo som videla ju nemôžem súdiť, ale pripadá mi tak. Jen je známa hlavne z The Hunger Games a jej najnovšieho filmu Silver Linings Playbook (Terapia láskou).

Citát:


You can at least pretend you are happy, and then maybe you will convince yourself you really are.:)

Na dnes všetko, ešte ďakujem za komentáre k časti, nechce sa mi na ne odpisovať:D aa ďalšia pribudne niekedy cez týždeň, hádam to vydržíte:) loove ya♥

5 komentárov:

  1. *Maruška ma donútila, kúpiť jej na narodeninky knižku Kam zmizla Aljaška od Johna Greena a ja som ju prečítala ešte v ten večer pred tým ako som jej ju dala, takže tejto mojej skvelej kamarátke vďačím za objavenie dokonalej knihy. Mám ju strašne rada.

    ...si chcela povedať, nie? :D a čo to je za rozpravku? nezobrazuje sa obrazok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nije nechcela, okrem toho že ju mám rada, lebo to som zabudla!:D:)) rozprávka Rebelka/Brave:)

      Odstrániť
  2. Fajn výber, Jennifer je tiež moja najobľúbenejšia herečka :) A Lanu počúvam výlučne vo chvíľach, keď mám depku, takže dobrý tip zapnúť si pri upratovaní jej CD :D
    Tú rozprávočku zbožňujem, si môj človek♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videla som s ňou síce len tri filmy, ale podľa mňa je úžasná a som si istá, že o nej ešte budeme počuť:) upratovanie=depkovanie, síce to nie je príliš povzbudzujúce ale aspoň sa sústredím na jej hlas a nie umývanie dlážok:D♥

      Odstrániť
  3. Oh bože. Milujem ťa za toho Roberta Downey Jr.;-) Nemohli nájsť lepšiu osobnosť na Sherlocka a Tonyho Starka. Je úplne geniálny svojím štýlom rozprávania a dokonalou mimikou.:-D A je to pravda, že čím starší,tým krajší. A viac sexy. :-) A je pravda, že na Lanu treba tú správnu náladu. Je zvláštna ale dobrá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť