nedeľa 9. júna 2013

Unfaithful.

Ako som sľúbila, ďalšia, pravdepodobne posledná časť viacdielovky:) Netuším, či budem mať ďalšiu inšpiráciu, takže zatiaľ to ukončujem:) A chcem vedieť, či sa vám to páčilo!!:D 
loove ya♥


„Láska,“ zašepkal a odhrnul mi vlasy z čela. Zahryzla som si do pery. Skláňal sa nado mnou a pomaly mi z pliec sťahoval blúzku. Potriasla som hlavou, aby som z nej vytlačila tú myšlienku, ale nešlo to.

„Harry,“ vzdychla som.
„Si myslíš, že teraz ti naletím?“ zdvihol obočie a ja som k nemu pristúpila bližšie.
„Hovoriť, že na teba myslím každú noc nepomôže?“ zapriadla som a to už bol natlačený pri stene. Prebehla som si prstami po kľúčnej kosti a vzhliadla na neho hore.
V očiach mal obozretný výraz, no zároveň som tam zbadala aj čosi iné... túžbu? Usmiala som sa.
Pokrútil hlavou, zaklonil ju dozadu a zatvoril oči. Postavila som sa na špičky.
„Ja viem, že to chceš,“ šepla som mu do ucha a zahryzla mu doňho. Prešla ním triaška.
„Nechcem,“ zamrmlal potichu.
„Čo si to hovoril?“ zubami som mu prešla po odhalenom krku a rozopla mu prvý gombík na košeli.
„Neviem.“
Ruky mu stále viseli pri bokoch, tak som mu ich jemne naviedla na môj zadok. Rozopla som mu druhý gombík. Videla som, ako prudko mu pulzuje tepna na krku. Tretí gombík. Bozkami som mu zasypala celú hruď.
Zrazu akoby sa prebral.
Potisol ma smerom ku gauču a ja som spadla na chrbát.
„Naozaj to chceš?“ zavrčal. Víťazoslávne som sa usmiala. „Máš to mať.“ Sklonil sa a doslova zo mňa strhol tričko. Potom mi prudko zahryzol tam, kde mi prvýkrát spravil cucflek a pokračoval nižšie. Rukou mi zablúdil pod sukňu a mňa prehlo v chrbte.

„Harry,“ povedala som potichu. Ustrnul a odtiahol sa odo mňa. Prevalil sa na bok.
„Takže Harry?“ vypľul.
„Zlato, nie. Žiadneho Harryho nepoznám.“
Postavil sa z postele a začal si naťahovať džínsy. „Láska, milujem len teba. Dobre to vieš,“ prosila som a on na mňa pozrel s odporom a pochybnosťami.
„Prosím.“ Pozerala som na jeho tvár bez žmurknutia a oči sa mi naplnili slzami. Falošnými.
„Kto je Harry?“ precedil pomedzi zuby.
„Myslela som len na jeden seriál. Dobre vieš, ako rada to pozerám.“
„Čo máš čo teraz myslieť na jeden seriál?“
„Prepáč,“ vzlykla som a on si zahryzol do pery. Zakryla som si tvár rukami a potom som cítila, ako preliezol ku mne.
Vydýchla som si a potlačila úsmev.
„Neplač, zabudneme na to, dobre? Hlavne neplač, láska.“
Na nočnom stolíku mi zavibroval telefón.
Naše miesto, za 20 minút. Buď presná.
Rýchlo som prebehla ten text očami „Stretnem sa s babami,“ oznámila som mu.
„Budeš dlho?“
„Neviem. Dokončíme to neskôr,“ žmurkla som.
Vedela som, že to vie. Jeho zničený výraz hovoril za všetko. Ale nič nepovedal. A ja som sa tvárila, že to nevnímam. Vyhovovalo nám to.
Jeho sklamaná tvár bolo posledné, čo som videla predtým, než som zabuchla dvere.
...
Harry

Nemohol som z hlavy vytesniť tú myšlienku. Nikdy v živote som sa necítil viac podvedený. Všetko to bola len hra. Len skurvená hra.
Chytil som sa za hlavu. Celá izba sa so mnou točila a zvieralo mi hruď, akoby sa mi na nej usadil obrovský kameň. Môj organizmus stále odmietal prijať tú správu. Mal ju pritlačenú o stenu, presne ako ja. Objímala ho okolo krku a smiala sa. Nevedela o mne. Nevedela, že ju vidím.
Nebol som si istý, či chcem vysvetlenie. Možno to bolo lepšie. Možno...
Z úvah ma vytrhlo zvonenie telefónu.
S trasúcimi sa kolenami som prešiel na druhú stranu miestnosti a tresol zovretou päsťou do steny.
„Harry? Chceš prísť?“
Schmatol som mikinu z operadla sedačky a rýchlo si obul tenisky.

Moja mrcha.

11 komentárov:

  1. Dokonalosť :3 úžasné :) sice som si to musela 2krat prečítat lebo som najprv nepochopila :D ale už chápem a je to neskutočne dokonale :3 <3 zbožňujem ta ..:) pretože tak uzasne píšes že amen mi :3 teším sa na novú časť a na dalsie jednodielovky :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to dosť nezrozumiteľne napísané:D ďakujem, hun:))

      Odstrániť
  2. Siiiiiiiick cycle carousel.

    Tiež mi trvalo, pokiaľ som to pochopila (bože, už dlhšie rozmýšľam, po kom som taká sprostá), ale stálo to za to, lebo toto je... Kurva, kurva, áááááááááááááááááááááááh! :33

    „Čo si to hovoril?“ zubami som mu prešla po odhalenom krku a rozopla mu prvý gombík na košeli.
    „Neviem.“

    Ja chcem, aby táto poviedka mala ešte pokračovanie. A to pokračovanie ďalšie pokračovanie. A začínam strácať niť, ale ty chápeš, čo chcem. Z tohto by bola úžasná viacdielovka (ono je to už v podstate teraz tak, ale ja myslím ešte dlllllllllhšiu, takže čakám, pokiaľ ťa nakopne Múza -akože ja :DDD- a bude to :33 ). Takže príď, nech ťa nakopem. Alebo ti prifajčím panvicou. Tou strašne seksi vínovou. Ale tak z lásky. ♥

    Hej, tvárme sa, že viem, o čom hovorím.

    Mrcha, jeho mrcha.

    Toto si budem čítať ešte dlho. A dokola. Až pokiaľ nepríde ďalšie pokračovanie. Ach. :3

    (Vždy, keď som mimo, trepem takéto chujoviny. Ale ja som príjemne mimo, fakt.)

    A čo sa týka splnenia mojich najtajnejších fantázií so Stylesom alebo s Ironsom. Uhm. Fuck. To je strašne ťažké, ale vôbec mi nenapadlo dať trojku, nikdy. Nieeeeeeeeeeeeee. Uhm. Ehm. Kocúr 1 a kocúr 2 v trúbe 3.
    (Toto som nikdy nepovedala, neber to vážne. Ehm. Až tak vážne. Bože, fakt idem toto zverejniť? Tento odstavec pokojne preskoč. Ale to už asi hovorím príliš neskoro.)

    Milujem to, milujem teba, milujem mrchu, milujem seba. Hej hou, rodená rapperka som. Panvica. Tak sa volám odteraz.

    *TakTrochuViacMenejViacMimoZTebaAZTohtoAkoPredtýmATýmATýmKončím*
    *Aďka* xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, chápem, že chceš pokračovanie, ale však nie je múza!:D čakám na teba. A pre mňa za mňa aj tým, hlavne ma donúť písať!
      tak to už asi nebudeš čítať nič iné, ale možno... pre vás... by som niečo napísala. Hmm, také seksii erotičné? Kcetee?:D
      dobre, trojka bude, odstavec nepreskakujem, napíšem ti aj grupáč a poriadny, keby si si priala!:D len potrebujem mená vysnívaných boyfriendov:D (tvárme sa, že je úplne normálne, keď ich máš straašne veľa) (a ešte sa tvárme, že ja ich vôbec nemám asi 20:D)
      Panvica, už som ti hovorila aká som vždy hotová z týchto komentárov?:D♥ xoo

      Odstrániť
  3. Som mierne zmätená :D Prečítala som si to raz, nepochopila som a nechala to plávať. Druhý krát, už som tomu trochu porozumela ale zase sa mi to nejako nepozdávalo a neposkladalo v hlave takže mi prosím ťa po lopate vysvetlíš, čo si týmto zamýšľala ? Pretože niečo si myslím, ale to je asi absolútne ťe odveci čo si myslela ty...prosím :) Ináč, akože je to bombovo napísané..fúúú! nehnevala by som sa keby bolo pokračovanie :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže po lopate... Mrchá ma boyfrienda, s ktorým sa ide vyspať, ale pritom myslí na to, ako sa vyspala so Stylesom aa potom z Harryho pohľadu je to o trochu neskôr a ide vlastne o to, že on sa jej nevzdá, aj keď ju videl s boyfriendom:D komprende?
      thank yoou, pokračovanie sa stále premýšľa, nič nie je isté:) xx

      Odstrániť
  4. Hah, ona je fakt skazená :DD Čo bude robiť v štyridsiatke, keď si pohnevá celé mesto? Mrcha to nejak vyrieši :) Takýchto ľudí hrozne obdivujem, risk je zisk :D Nebudem vravieť, že sa mi to páči, pretože ja to zbožňujem♥
    Excelentné, Katie, good job ;)xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prosím ťa, ona si okolo prsta obmotá každého :D na Mrchu som hrdá, (asi) (myslím), keď sa vám tak páčila:D thanks daaarling;))

      Odstrániť
  5. Good job! :)
    Myslím že z tohto by si mohla spraviť skvelý príbeh! :)
    Dokonalé ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja si myslím, ale netuším, lebo teraz zo seba nevypotím ani normálnu časť:) ďakujem♥

      Odstrániť
  6. Brutálne, úžasné, nepochopím, ako to robíš? Ako môžeš písať, niečo tak dokonalé? Tomu sa hovorí talent, najprv som bola z toho kus mimo :D ale potom som to pochopila ;) Jasné, že sa mi páčila táto "jednodielovka" potešila by som sa, ak by si dostala nejakú inšpiráciu a bolo by ďalšie pokračovanie, ale to nechám/e na teba ;) Pekný víkend ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť