pondelok 17. júna 2013

Life Goes On 28.


Louisiana

„Sme tu.“ Niall ma položil na zem a ja som sa natiahla po šatku, ktorou som mala zaviazané oči. Iné ruky ma však predbehli, chytili ma za zápästia a stiahli mi ich späť dolu.
„Ešte nie,“ šepol Niall, a vtedy som si uvedomila, ako blízko pri mne stojí. Podarilo sa mi zablokovať všetok okolitý šum a smiech, a sústrediť sa na jeho horúci dych na mojej tvári.
„Ana, dúfam, že sa ti to bude páčiť.“
„Ak nie, zbavujem ťa povinností hlavného prekvapovača,“ podarilo sa mi vytisnúť zo seba, napriek tomu, že sa mi maximálne triasol hlas.
Zasmial sa. Myslela som, že sa ma chystá pobozkať a moje telo na to príhodne odpovedalo rozbúchaným srdcom, ale on sa odtiahol a vzal ma za ruku. Potlačila som sklamaný vzdych. Bože Louisiana, čo sa to s tebou deje?
Ovládli ma všetky tie tínedžerské hormóny. Nechcela som to. A pritom som tomu nemohla zabrániť. Niall prišiel do môjho sveta náhle, zviedol ma tými jeho modrými očami a psím pohľadom a vycerenými zubami a otravným smiechom. Damn you, Horan.
„Keby ťa teraz požiadam, aby si sa vyzliekla, vyznelo by to príliš zle?“
„Vyzliekla?“ Hlas mi preskočil o dve oktávy vyššie, a odpoveďou mi bol ten otravný smiech. „Určite sa tu nebudem vyzliekať, ešte k tomu aj so zaviazanými očami,“ protestovala som.
„Ja sa na teba nejdem pozerať. Ana,“ vzdychol si, „sľúbila si mi, že mi budeš dôverovať, tak prosím ťa...“
So slovami, že to prevezme jeho kamarátka a že je o chvíľu pri mne mi Niall pustil ruku a počula som iba jeho vzďaľujúce sa kroky. Kamarátka?!
„Hej, neboj sa, je to v pohode,“ upokojoval ma dievčenský hlas a ja som na chvíľu uvoľnila napäté ramená.
S jej pomocou som si dala dolu džínsy a tričko. „Toto je také strašne divné,“ mrmlala som, keď som sa nejakým spôsobom snažila pozakrývať moje polonahé telo.
Cez hlavu mi prevliekla jemnú látku, a tá mi dopadla na úzke plecia, prekvapila ma svojou váhou. Ohmatala som si hrudník a boky, kde sa látka jemne rozširovala.
„Šaty?“ Obočie mi vystrelilo hore. Načo sú mi šaty?
Pocítila som veľké ruky na mojom páse a potom zapínanie zipsu na chrbte. „Už si to môžeš dať dole.“ Niallov hlas sa mi ozval tesne pri uchu a ja som si rýchlo strhla šatku tak, že mi visela okolo krku.
Privítalo ma matné svetlo lampy, ktorá trčala zo steny a rozhliadla som sa dookola. Nachádzali sme sa v nejakej šatni, všade boli pohádzané kusy látky a predo mnou obrovské zrkadlo.
Mala som na sebe fialové šaty, ktoré mi siahali nad členky a na nich povyšívané kvety. Niall sa postavil vedľa mňa a zazrela som aj jeho oblečenie; bielu košeľu, na nej modrú vestu, a hnedé nohavice.
Za mnou stála Popoluška. To bolo asi to dievča, čo mi pomohlo obliecť sa. Držala v rukách blond parochňu dlhých vlasov, v ktorých boli vpletené farbené kvietky.
Nie,“ vydýchla som a vzhliadla na Nialla, potrebovala som sa uistiť, že sa mi len sníva. Uškŕňal sa na mňa a mne sa do líc pomaly nahrnula farba.
„Prekvapenie.“
...
„Neviem, kedy ťa dostanem na Antarktídu, ale dnes aspoň môžeš pracovať ako Disney princezná.“ Bolo Niallove vysvetlenie.
Svoj výlet v Disneylande som si rozhodne užila. Nevedela som, ako sa Niallovi podarilo vybaviť to, a ani som sa nepýtala.
Sledovala som rozžiarené detské tváre, a sama som sa cítila, akoby som sa vrátila do obdobia detstva. Všetky rozprávkové postavy okolo mňa nabrali rozmer a ja spolu s Niallom som bola ich súčasťou. V kostýme Rapunzel som si pripadala výnimočne, bol to neskutočný zážitok.
Po náročnom dni sme sa ocitli pre zámkom, kde sa už zhromažďovali ľudia. Bol čas na záverečné ohňostroje. Niall ma odtiahol niekam na bok, a tam sme sa usadili na nízky múrik. Pritiahol si ma za plecia k nemu a venoval mi letmý bozk na spánok.
Zdvihla som oči. „Ani som ti nestihla poriadne poďakovať. Za toto všetko, bolo to úžasné,“ kývla som rukou okolo seba. „Ďakujem.“
„Bolo mi potešením, princezná,“ postavil sa, prehnane sa ukláňal a potom mi pobozkal hánky. Z úst mi unikol smiech.
„Prestaň, vieš ako ma už bolia líca?“ Pošúchala som si svaly na tvári, ale neovládla som sa a na Nialla sa zaškerila. Vrátil sa do svojej pôvodnej pozície, tentoraz však svoju ruku umiestnil na môj pás. Sedeli sme v tichu, obaja unavení po náročnom dni.
Na oblohu vyleteli prvé rakety. Doširoka som roztvorila oči, a myslím, že aj ústa. No o chvíľu mi Niall obrátil tvár k nemu. Jeho oči žiarili zhlukom emócií.
Postavil sa, a mňa zdvihol tak, aby som stála na múriku; vtedy som bola vysoká ako on.
„Ana...“ šepol. Skúmal moju tvár. Upierala som naňho ešte stále vyvalené oči, a on si oblizol pery. Ak som v tej chvíli nedostala infarkt, už ho nedostanem nikdy, srdce mi šlo vyskočiť z hrude. „Teraz ťa pobozkám,“ povedal rovnako potichu. Odhrnul mi prameň vlasov z parochne z tváre a naklonil sa bližšie.
„Nie,“ vytisla som zo seba priškrtene.

Lujzijena, wot d fak ar ju dujin?
Ehm... v ďalšej časti sa hopefully dozvieme:D taže, komentujte, som zvedavá na vaše názory:)
A ešte, opičila som sa trošku po všetkých tých anglických poviedkach a vyrobila trailer k Let Me Love You:D také začiatočnícke, ale stačí to:) 
looove ya♥

12 komentárov:

  1. parada! riadi moj kurz, vzdy dviha moj pulz ked je vo dveraaaach nahodenaaaaa. toto pesnicka mi isla v hlave :D nastastie si neopisovala stastne deticky v Disneyland, ako sa s nimi fotili haha
    Harlow

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som ani nechcela, neviem, pripadalo mi to prehnané :D prečo práve tá pesnička?:D vďaka:)

      Odstrániť
  2. Strašne ma dostal ten trailer by si mala spravit ku každej :O a poviedka tiež úžasná :))) píš píš píš :) ved nemáš moc toho na robote ty ::

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď už sa chystám, ale nemám na to nervy :D ďakujem, nemenovaná K.Z.:))

      Odstrániť
  3. áááááááá :OOO :) konečne !! :) konečne!! :) a prečo nie ! aké nie ? -_- to akože jooooj -_- kurnik tu aj s tebou .. :DDD dokonalé to je :) ale joooj.. :) a aj ten trailer :33 veľmo še mi ľubi :)) šupitko dalšiu takuto dokonalu čwasť:) a ešte po takomto ukončeni si ju prosím čím skor :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no proste nie, Ana sa zatla! :D budem sa snažiť napísať ďalej, ďakujeeem:)

      Odstrániť
  4. I hate you right now, ty osobo jedna! Byť pri tebe tak z teba asi vytrasiem dušu ale na druhej strane, ten bozk by bola si tak romantický ako môj vzťah s posteľou takže no thanks! Tešíme sa z toho, že mu v tom zabránila. Huráá!:D Ináč, super časť. Že ona bola Rapunzel ? :D Júúú nemala by som trpezlivosť vláčiť za sebou tie vlasy, aj keby boli spletené do vrkoča. Teraz som odbočila od témy, ALE! Trailer je hezký, i keď mi tam nejako nešteľuje tá pesnička. Možno by tam išiel viac originál ale je to tvoja voľba takže len vyjadrujem názor :)Tešííím sa na ďalšiu, chcelo by to Louisov zápot ;)Lóve! xxx
    P.S. Neviem čím to je, ale furt som neskutočne vzrušená keď čakám na to, ako mi odpíšeš :D
    P.S.2 chcela som sa ťa opýtať, či čítaš Dark :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže ten bozk by bol až nesmierne romantický alebo vôbec, lebo vieš, určitý typ ľudí má veľmi rád svoju posteľ!:D si asi prvá čo sa z toho teší, ďalší screen five!:D
      pesničku som hodila len tak narýchlo, možno by to aj šlo upraviť, ale originál tam nechcem:)
      však? aj mne tam ten Louíí chýba, ale tak nesypem jeho zápoty z rukávu:D
      P.S. a ja som vždy vzrušená keď čakám na tvoj komentár! (ehm ale nie v tom zmysle, v tom druhom zmysle, nie zmysle, chápeš!:DD)
      P.S.2 ako tú anglickú Dark? ktorú všetci tak ospevujú?:D

      Odstrániť
    2. No jedno dievča to prekladá do slovenčiny ale hej, tú anglickú poviedku myslím :D

      Odstrániť
    3. práve som si ju našla v originály, prečítam a uvidím:D ale ževraj je dobrá, tak som zvedavá:D:)

      Odstrániť
  5. Hej, dievča, prečo ma počúvaš? Hovorila som ti, aby si ma ani náhodou nepočúvala! :D Veď Nialler sa tak snažil *_*
    Zasa si neviem predstaviť, čo sa odohrá v budúcej kapitole a hrozne ma to irituje :D Ja, tak prehnane domýšľavý človek, nemám slov :) Či je to zlé alebo dobré? I don´t know :D
    Ale určite je to výnimočná poviedka, ako tá od Kristin Cashore, čo mi leží na poličke :3
    Super duper ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmm, tak nevyšlo, vidíš, už mi radšej ani nehovor, že čo nemám počúvať!:D všetko sa dozvieš:)
      len čítaj radšej Kristin Cashore a nie tieto moje debiliny:D ďakujem:)xx

      Odstrániť