utorok 4. júna 2013

Súťaž.

Heloou ženy, len taký krátky oznam píšem, moja dobrá duša Mariettočka mi povedala o jednej súťaži o najlepšiu 1D poviedku:) myslím, že je to skvelá šanca pre všetky dievčatá čo píšete, trochu presadiť svoje blogy, získať viac čitateľov, ak sa vám podarí uspieť:) 
je to konkrétne na tomto blogu, takže si to preštudujte:) a vlastne som vás týmto chcela aj poprosiť, o nomináciu, prípadne neskôr hlas, ak by sa vám chcelo pomôcť vašej good ol' Katie:D:)
takže dajte vedieť aj viacej ľuďom, a no ešte že... ľúúbim vás:)xx

2 komentáre:

  1. Rada by som, bejby, ale to by si mi najprv musela povedať, do akej kategórie by som mala zaradiť Life Goes On. :DDDDD Že či do Best FF-One Direction alebo niečo iné..? :D
    (Ak som tomu teda správne pochopila, lebo je dosť možné, že aj nie. Nenávidím takéto súťaže, lebo jej pravidlá sú pre môj kurací mozog strašne komplikované. :DDDDD )
    *Aďka* xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pochopila si:D aa, no to keby som vedela...:D ale však hej, asi tam, je to o Niallovi a aj Harrym vlastne:D a môžeš aj Let Me Love You a/alebo Never Too Late nominovať:D xoxo

      Odstrániť