utorok 4. júna 2013

I Found You.

Pôvodne som chcela písať časť, ale vymyslela som pokračovanie Love is overrated. :) Dúfam, že splním vaše očakávania:)

Bol som jednoducho zmätený. Posledné zvyšky alkoholu mi stále prúdili v systéme, keď som pomaly kráčal po uliciach. Prsty na nohách mi skoro odumreli od zimy, ale nešiel som domov. Nemohol som. Po a) bol som stratený v myšlienkach, a po b) aj v skutočnosti.
Zabudni na ňu. Proste na ňu zabudni.
Polovica mozgu sa rozhodovala, či počúvať tú zdravú polovicu. Ale keďže usúdila, že je vlastne príliš unavená a opitá na zdravé myšlienky, všetko, čo som mal pred očami, bola jej tvár.
Prikladal som si k perám prsty, ten bozk ma stále pálil. Cítil som ho v celom tele a premáhal nutkanie obrátiť sa späť. To dievča bude moja smrť. Prisahám.
Keď som ju stretol prvýkrát, nechala ma v rovnako biednom stave, ako teraz.
...
Pohľadom som skenoval tanečný parket. Keď som neobjavil nič nové, ani zaujímavé, pomaly som si priložil pohár k perám a odpil si z vodky. Nápoj sa mi však zadrhol v hrdle a ja som vyvalil oči.
Predierala sa cez dav ľudí. Nohy, neskutočne dlhé, až po zem, odhalené v krátkych šatách a zvýraznené vysokými podpätkami. Ladne sa uhýbala tancujúcim telám a vlasy farby mahagónu si prehadzovala z jednej strany na druhú. Drgol som lakťom do Zayna a on mal o chvíľu na tvári rovnaký výraz ako ja. Na chvíľu sa mi zahľadela priamo do očí. Ten pohľam mi rozvibroval celé telo a prisahal by som, že som v jej očiach zbadal niečo vzrušujúce. Výzvu.
„Niall!“ zakričala cez hlasnú hudbu. Spadla mi sánka. Než som sa stihol spamätať, bola natlačená v boxe vedľa nás a Niall ju objímal okolo pliec.
No nie. Žeby Horan schytal takýto úlovok?
„Chalani, toto je...“
Nestihol dopovedať a ja som mu zakryl ústa. „Nechaj ma hádať, Google? Pretože máš všetko, čo som hľadal,“ žmurkol som na ňu a ona sa sladko usmiala.
„To si nechaj,“ opätovala mi žmurknutie.
„Ach, ostrá. Také mám rád.“
„Niallova sesternica.“ Úplne ma ignorovala a namiesto toho sa predstavila. Bol som si istý, že Liam s Louisom ľutujú, že majú priateľky. Zayn sa naklonil dopredu, chytil jej ruku a priložil si ju k perám. „Veľmi ma teší, som Zayn.“
Zovrel som pery a kopol ho pod stolom do nohy. Moja. „Choď za Perrie,“ zavrčal som mu do ucha a on sa stiahol. Zasiahol som citlivé miesto. V duchu som sa uškrnul a potom sa pozrel na to dievča. Niečo povedala Niallovi a postavila sa. „Kam ide?“ spýtal som sa ho rýchlo.
„K baru,“ odpovedal a ja som sa okamžite zdvihol z miesta. Hodil som do seba zvyšok mojej vodky a pretlačil sa popri ňom von z boxu, no zachytil ma za okraj môjho tmavomodrého saka.
„Snaž sa ju neodradiť,“ zamračil sa na mňa, „nepotrebujem, aby členovia rodiny mali prehľad o idiotoch v mojej skupine.“
Vytrhol som sa mu a ponoril sa do davu. Hudba mi pulzovala celým telom, keď som od seba odstrkoval nežiaduce telá a prebudila mi všetky zmysly. Pátral som po nej. Ako lovec po svojej koristi.
Opierala sa o bar. Krátke šaty sa jej vyhrnuli ešte vyššie, ak to vôbec šlo, a ja som premohol nutkanie položiť jej ruky na zadok.
Oprel som sa vedľa nej a kývol barmanovi. „Dvakrát to, čo pije ona.“
Otočila sa ku mne a zdvihla obočie. „Už mám svoj drink, vieš?“
„Dáš si ešte jeden.“
„Chceš ma opiť?“
„Možno,“ uškrnul som sa na ňu a ona odvrátila pohľad. Do rána je moja.
Boli pred nás postavené dva Martini. To jej prvé už zmizlo. Možno teda skôr.
Prisunul som sa bližšie k nej. „Niallova sesternica, veríš v lásku na prvý pohľad, alebo by som okolo teba mal prejsť ešte raz?“ Vážne Styles? Vytiahneš na ňu toto?
Zabehlo jej. Jemne som ju pobúchal po chrbte, ale nechal ruku na jej odhalenej koži, potom som si všimol, že sa smeje. „Možno by si mal prejsť tam,“ ukázala prstom, „k východu.“
„Ale bejby, čo som ti urobil?“
Našpúlila pery. „Nie si môj typ.“
„A čo je tvoj typ?“
Pohodila hlavou dozadu a z úst jej unikol ďalší smiech. „Vy ste všetci rovnakí.“
„Ako vieš, že nie som ako tvoj svätý bratranec?“ Prstami som jej prešiel až po zátylok a odhrnul jej vlasy na pravé plece.
„Môj svätý bratanec by žiadne dievča takto nebalil.“
„Poď si aspoň zatancovať,“ zašepkal som jej do ucha. Odstrčila ma nabok.
„Ak dovolíš, rada by som použila toaletu.“ Prešla okolo mňa a dala si záležať, aby sa o mňa obtrela celým telom. S výdychom som na pult hodil bankovku a vybral sa za ňou.
Len čo sa objavila na chodbe spájajúce ženské a mužské záchody, mal som ju pritlačenú o stenu. Napriek jej podpätkom, som sa musel dívať dolu a mal som dokonalý výhľad priamo do jej výstrihu.
„Si nízka,“ povedal som len tak mimochodom a pohľad sa mi presunul do jej očí.
„Teraz si si posral aj tú šancu, ktorú si nemal.“ Snažila sa ma odtisnúť, no zápästia som jej uväznil nad hlavou a druhou rukou zablúdil na jej bok. Jej omamná vôňa sa vznášala všade okolo mňa.
„Vanilka vraj priťahuje mužov,“ zamrmlal som.
„Preto som si dnes dala repelent. Na teba budem asi potrebovať niečo silnejšie.“
„Aj tak budeš moja.“ Sklonil som sa a perami jej prešiel od ucha po sánku a na krk, kde som sa prisal na jemnú kožu. Potom jej tam silno zahryzol a počul som, ako sa trhane nadýchla.
Uškrnul som sa, ale vzápätí pocítil jej koleno. Medzi nohami. A bolelo to. Neskutočne. Zovrel som si predok nohavíc, a ona ma vtedy poľahky odtlačila nabok.
„Daj si pohov,“ nahla sa a postrapatila mi vlasy. „Maj sa, Harry,“ rozlúčila sa sladko.
 Mrcha.

12 komentárov:

  1. Mám to! Každú časť budeš končiť slovom Mrcha, že? :D Jémine to je aké bombové! Normálne som sa musela odtrhnúť od 50 Odtieňov Temnoty pretože som videla odkaz na FB...No neprečítaj si to :D Ako, tie trápne hlášky si úplne vystihla, ako ho posielala do hája aj s košíčkom na kvietočky, klobúčikom s mašľou na hlave a egom v hajzli ma totálne namotalo a...proste to ľúbim. A keď dačo ľúbim, tak to iba neľúbim ale milujem. Takže, dúfam, že budeš ešte nejaké to pokračovanie ;)Luv you xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne si ma uhádla!:D bože, tak to som poctená, od tej knihy som sa neodtrhla celý deň a pol čo som to čítala:D ty ľúbiš toto, ja zase tvoje komentáre♥ bude asi ešte jedno pokračovanie, ak teda chcete aj viacerí:) luv ya too:) xoxo

      Odstrániť
  2. „Niallova sesternica, veríš v lásku na prvý pohľad, alebo by som okolo teba mal prejsť ešte raz?“ ... Spadla som zo stoličky a to myslím vážne :DD Tu je Hazza ten správny nadržanec ako každý iný chlap pod sladučkým obalom gentlemena :) Prieskum :D
    Mrcha mi je čím ďalej tým viac sympatickejšia, pretože tie nevinné dievčatká mi už lezú krkom a toto je rapídna zmena :3
    Love it♥
    Btw. Čo sa týka toho, ehm, opitia sa, mám čas v sobotu o 21:30, soo... pricestuješ na východ? ;D xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hazza je rovnaký ako všade, ale presne preto som vytvorila mrchu:) alebo ju dám s veľkým M? už oficiálne meno:D
      ach, keby povieš skôr, oco dnes išiel do Košíc, mohla som ísť s ním:D veď sa nejak dopravím!:D xoxo

      Odstrániť
  3. akože .. áááá :3 ja som sa jak smiala pri tom že či by okolo nej nemal prejsť eššte raz :DDDDDDDD jaj .. :D inak je to neskutočne dokonalé .. :D a ta Mrcha .. :D veľmo še mi to ľubí :33 a nedáš ešte jedno pokračovanie ? O:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale samozrejme, musím to nejak ukončiť, takže ešte jedno pokračovanie bude:) som rada, že sa páči, ďakujem;))

      Odstrániť
  4. Je to neskutočné, strašne sa mi to páči, čo páči? Ja to milujem, bože neodbytný Harold sa mi moc ľúbi a Mrcha, hmm riadna ženská, ktorá len tak ľahko nepodľahne (asi si z nej budem musieť zobrať príklad ) :) dúfam, že ešte napíšeš pokračovanie, budem strašne rada a myslím si, že nie len ja ;) ale aj ostatné baby :) ach lepší večer si ani nemôžem prestaviť, prídem domov a vidím že je tu pokračovanie , ďakujééém :* ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vždy ma teší, keď viem, že niekomu zlepším deň:) a ten môj je zase ružovejší, keď čítam tieto komentáre, viete ako vás zbožňujem? strašne:) to pokračovanie rozhodne bude:-**

      Odstrániť
  5. Ani slovami sa nedá vyjadriť, ako sa teraz cítim.
    Asdfghjkl.
    Bože, toto je taká...pecka!
    Pri prečítaní vety ´Do rána je moja.´som si len s úškrnom pomyslela, ako môže byť taký naivný chuj.
    Potom, keď ju oslovil Niallova sesternica, vybuchla som do smiechu. Proste...chápeš? :DDDDD
    No a tá otrepaná, debilná a maximálne trápna fráza ´Veríš v lásku na prvý pohľad, alebo by som okolo teba mal prejsť ešte raz?´ma zložila a r*zjebala na totálne sračky. :DDDDD Prepáč za tie vulgarizmy, ale ja sa teraz tak smejem, že mi je to úplne jedno.
    Toto, ako aj každá ďalšia veta z toho ich dementného dialógu ma pomaličky (verila by si, že najskôr som to napísala ako pomalyčky?? O.o) zabíjala a teraz už asi ležím niekde medzi sklom a plastami. Alebo v tom horšom prípade v komunálnom odpade.
    Ale koho to, preboha, zaujíma.
    Podstatné je, že tú Mrchu (áno, s veľkým M) maximálne milujem (samé m) za to, ako parádne ho vždy zoserie a uzemní. A Harryho obdivujem za jeho neskonalú výdrž a retardáciu pokročilého stupňa. Lebo to, čo vypotil on (a je jedno, či slopal alebo nie), nedokáže len tak hocikto. Vlastne...okrem neho asi nikto. A byť Mrchou, neskončilo by to len kolenom medzi nohami (dobre, nepredstavujme si teraz..ehm...žiadneho nemenovaného kocúra v nemenovanej trúbe...uhm), ale prinajlepšom by som mu pridrbala nejakou extra super panvicou, najlepšie Tefal (http://im9.cz/sk/iR/importprodukt-orig/d95/d95cca41f2a2d10b14ee4036a176be31.jpg how lovely, moja nová tapeta :3 ). Odskúšané.
    Nedokážem pochopiť, o čom tu píšem, nedokážem pochopiť, o čom píšeš ty, nedokážem ani pochopiť, o čo ide tomu nadržanému debilovi (tak dobre, toto pochopiť viem aj napriek tomu, v akom štádiu debility sa nachádzam, no pre gradáciu deja urobím čokoľvek :DD), ale...ak sa mi nedostane pod nos pokračovanie, niečo ti urobím. ^.^
    Milujem to a budem si to čítať dovtedy, pokiaľ sa môj lenivý zadok neodhodlá ísť si do kuchyne pre tú sprostú panvicu.
    Ďakujem, že ťa toto napadlo a spríjemnila si mi večer, a teraz si uvedomujem, že vďaka písaniu tohoto ani-nechcem-vedieť-ako-dlhého-komentára som prepásla čas 22:22, takže dííííííííík. -.-"
    Bitch, that´s just fabulous. ♥ ♥ ♥
    TakTroškuMimo *Aďka* xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. VIEŠ ČO? VIEŠ ČO? KEBY ŤA TERAZ VIDÍM? ROZPUČÍM ŤA!! som zbadala ten sloh a ja že čo mi tu niekto do komentáru aj celú poviedku hodil? (máš neskutočnú slovnú zásobu, normálne by aj z tohto mohla byť poviedka!!:D) a ako to tak čítam, usmievam sa a usmievam sa a už nemám ani nos ani oči iba obrovský úsmev na ksichte!:D
      aj by som ti odpísala na každé jedno slovíčko z tohto komentáru, ale kvôli tomu úsmevu a že je veľa hodín už ani poriadne nevidím, no proste ty si neskutočná!! ideš na gympel? ideš?? lebo ak hej, budem každý deň nasáčková v tvojej triede a budem z teba dláviť nápady na poviedky, darling, úžasná si!!:) (ak máš stále takú fantáziu, čo si pamätám zo základnej školy, čo dúfam že hej, keďže píšeš lepšie komentáre než ja poviedky:D)
      inak panvicu dávam aj ja ako wallpaper, niečo na nej je strašne sexistické!!:D
      a spomínala som, že ťa milujem úplne najviac? bitch, you're just fabulous:)) ♥♥♥

      Odstrániť
    2. (Nasrať, keď ja neviem ovplyvniť dĺžku tých komentárov a ono to potom zakaždým vyzerá, akoby som sa pokúšala pútať na seba pozornosť, lenže v podstate z toho komentu aj tak nič s pointou nevyčítaš, ani keby si chcela. :DDDD )
      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Rozpučiť ma budeš môcť kedykoľvek budeš chcieť, pretože, áno, idem na gympel! :D
      Ten úsmev musí byť jedno veľké labužo :33, to aj ja poznám, lenže na rozdiel od teba, ja ešte k tomu vyzerám ako kobyla prejdená niečím, čo už nemalo benzín. Poor me. :(
      Uh, tak moje komentáre určite nie sú lepšie ako tvoje poviedky, to musíš byť teda fakt unavená, keď trepeš takéto hovadiny, ale zvykám si pomaly. :DDD
      JA som mala fantáziu? :DDDD Dafuq did I just read? :DDDDD Ten trápny moment, keď si ma pamätáš viac ako si ja pamätám samu seba. Bez komentára.
      Spomínala si, že ma ľúbiš, ale že ma miluješ, a ešte k tomu aj úplne najviac...oh, bože, si historicky prvý človek, čo mi toto kedy povedal! ♥ ^.^ *lesbians forever* :DDDDD
      Bitch, we´re just bitches! :DDD ♥
      TakTrochuEšteViacMimoAkoPredtým *Aďka* xx

      Odstrániť
    3. (ja to chápem, a kľudne ich píš takéto dlhé!!:D)
      jupíí, takže sa teš, nazvem ťaa... *le drums* Múza!!:D (s veľkým M, to je ako Mrcha, akurát Múza!:D)
      nebola som unavená!! (teda bola, ale ešte stále som bola schopná napísať, že píšeš lepšie komentáre!:D)
      a áno, myslím že si mala fantáziu, ale mám to také zahmlené väčšinou spomienkami na bárbije a čítanie kníh:D
      (nerob, lebo sa budem červenať, ty moja lesbian!:DDDD)
      Bitch, we're the best bitches on entire planet!:D♥
      TakTrochuÚplneNajviacMimo(ZTeba) *Kejtýý* xoxoo

      Odstrániť