nedeľa 2. júna 2013

Love is overrated.

Taká kratšia jednodielovka:) Časť nebude, pokiaľ nebudú komentáre (akože pod ňou, ale môžu byť aj tu:D) ;))


Dokončil som posledné noty Kiss You, a stále som z nej neodtrhol pohľad. Prekrížila si ruky na hrudi a uškrnula sa, ja som sa otočil k publiku. Než sme sa dostali do zákulisia, bola preč.
Chrbtom ruky som si utrel pot na čele, a schmatol podávanú fľašu vody.
„Horan. Tá tvoja sesternica je strašná mrcha. To máte v rodine?“ povedal som Niallovi so zdvihnutým obočím a on prekvapene zažmurkal. Než stihol odpovedať, ozval sa za mnou medovo sladký hlas a ja som ustrnul.
„Nie, ja som adoptovaná.“
Prudko som sa otočil. Znovu sa na mňa uškrnula. Zabudol som, čo som chcel povedať. No tak, Styles, to zvládaš.
„Čo som ti urobila, že ma nazývaš mrchou?“
Zaťal som zuby. „Ty vieš. Prečo so mnou nechceš nikam ísť?“ Priblížil som sa ku nej a ona o krok ustúpila.
„Harry, zlato, nie som taký typ a...“ odmlčala sa a prezrela si ma odhora dolu, „nemysli si, že si niečo viac.“
Znovu som zostal bez slov. Chalanom hlavy lietali, akoby sledovali tenisový zápas a naše slová boli loptička.
„Niall, bol si úžasný. Vidíme sa,“ poslala mu vzdušný bozk a otočila sa na odchod. Dala si záležať, aby čo najviac krútila bokmi. Vedela, že si to všimnem. A kto by aj nie?
Zahrešil som. „Prečo to robí?“ vydýchol som a zúfalo pozrel na Nialla.
...
„Predstav si – december a vonku mínus dvadsať. Presne taká je. Si si istý, že nemá matku ľadovú kráľovnú?“ Niall sa už jednou rukou držal za hlavu a druhou zovieral pohár s drinkom.
„Dám ti jej adresu,“ zamrmlal napokon a ja som mu nadšene podal telefón. „Nemáš to odo mňa,“ varoval.
...
Zvonček sa ozval útrobami bytu a ja som vyvalil oči. Dopekla. Čo to robím? Otočil som sa a snažil sa nenápadne odkradnúť, keď sa otvorili dvere.
„Harry?“
Uh. „Áno?“
„Ty si zvonil?“
Nervózne som si prehrabol vlasy a vyčaroval nevinný úsmev. „Hej.“
„A potrebuješ niečo?“
„Ja už– uh, pôjdem.“ Kývol som smerom k výťahu a zúrivo stláčal gombík na privolávanie.
„Naozaj?“ zdvihla obočie a mne sa podlomili kolená.
„Vlastne... som sa ťa chcel, eh, niečo spýtať.“
Založila si ruky a oprela sa o zárubňu. Snažil som sa ju napodobniť a oprel sa o dvere výťahu, no práve vtedy sa ozvalo cinknutie a dvere sa otvorili. S buchotom som sa zvalil dnu a tresol si hlavu o náprotivnú stenu.
Jej hlava sa objavila nado mnou. „Si v pohode?“ Na perách jej pohrával úsmev, no snažila sa nerozosmiať.
„Au,“ povedal som potichu. Teraz jej z hrdla unikol malý chichot a ona si na ústa pritlačila ruku.
Pošúchal som si hlavu. „Aspoň jedno rande.“
Smiech ju prešiel. Vystrela sa a odkašľala si. „Harry...“ začala, no prerušil som ju.
„Prečo nie?“
„Nežeriem ti to,“ rozhodila rukami.
„Čo to?“
„Tú malú parádu, ako sa ma snažíš niekam pozvať a potom ma len využiješ.“
Ešte stále som sedel na zemi a môj mozog nespracoval, čo povedala. „Nechápem.“
Než stihla odkráčať bez odpovede, potiahol som ju za lýtko a ona dopadla na mňa. Omotal som jej ruky okolo pása a dvere do výťahu sa zatvorili.
Nadvihol som jej bradu a prešiel palcom po líci.
„Predstav si to. Romantická noc pod hviezdami. Povieme si tajomstvá. Potom sa pobozkáme. A budeme žiť šťastne až do smrti.“
„Harry, láska je preceňovaná.“
„Komplikovaná,“ namietal som.
„Pil si?“
„Trošku,“ usmial som sa na ňu, no ona sa zamračila. „Myslel som, že dievčatá majú romantiku radi?“ vyslovil som to skôr ako otázku.
„Ja nie som obyčajné dievča.“
„Takže pôjdeš?“
Ticho. Postavila sa a podala mi ruku. „Vzdaj to,“ šepla.
„Nikdy.“
Pritisol som ju o stenu a moje pery sa ocitli len kúsok od jej. Vyzeralo to, že sa konečne poddala. Zatvorila oči a ja som ju pobozkal.
Nebol to ten nesmelý, nevinný bozk. Nenásytne som jej zahryzol do spodnej pery a ona mi vtisla jazyk do úst. Ako rýchlo však začal, tak aj skončil.
Výťah cinkol.
Ani neviem ako, ocitol som sa vonku.
Dvere sa zatvorili.
Uškŕňala sa.
Buchol som päsťou do steny.
Mrcha.

15 komentárov:

  1. Som adoptovaná. Pil si ? Trošku. :D Božééé! Vieš čo, chcea by som ťa mať za segru! Vidieť tých chalanov, ako ich odpaľuješ pri dverách by bol raj na zemi :D Opakujem sa, ale telepatia je strašná sviňa ! Zase som akurát dneska rozmýšľala, či nebude nejaká nová jednodielka, či by som ti nejakú to maličkú prosbičku nemohla šupnuť do komentárika pod nejaký článoček a PRASK ! Ty pridáš novú časť a ja začínam so zdrobňovaním. Nepila som! Ale akože, žeriem nedostupné baby, ktoré nepodliehajú mačacím očiam, kučeravým vlasom a celému Harrymu. Ňah, ja by som to nedokázala, ale hrať formu by ma bavilo :D Znovu tuty-fruty :) Teším sa na ďalšiu ;) xxxx A hej jasne, luv ya ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A báj d véj, všimla som si popis pri tvojom profile na boku blogu. See ya in hell, bitch :D (sorry, fakt som ťa nechcela uraziť! neber si to prosím ťa, osobne) :)

      Odstrániť
    2. hej, ja ťa asi milujem:D ty si jeden dokonalý človiečik, čo píše dokonalé komentáriky a má dokonalý blog!:)) ale mám pocit, že by si ma veľa chalanov nevidela odpaľovať, keby sa mi nejaký fešák objavil pred dverami, skočím po ňom všetkými piatimi:D určite si nepila?:D ale zdrobňovanie sa mi páči!:D a báj d véj, prečo by si ma mala uraziť?:)) luuuuv ya too:)

      Odstrániť
    3. jééémine ďakovala :* zvyčajne nekomentujem komentáre ale nedalo mi neokomentovať tento komentár komentárom (takéto sprosté slovné hračky ma bavia) :D xxxx

      Odstrániť
  2. Wow, neskutočné, super to je, hltala som každé slovo, vedela by som si predstaviť, že to bude mať aj pokračovanie ;) Milujem tvoje písanie, ach ten Harold nemal chybu, ako spadol do výťahu :D :D :D Super, teším sa na ďalšiu tvorbu ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, možno by mohlo byť aj pokračovanie, keď bude čas a nápady napíšem:) ďakujem hun:))

      Odstrániť
  3. kde len začať. hum,hum,hum.
    Je to dokonalé,viac než dokonalé to je nadprirodzené!
    nemám ta rada -.-" prečo píšeš tak dokonalo? Aj keby sa začala tretia svetová ja si to nevšimnem a čítam ďalej niečo od teba.
    a teraz ku jednodielovke. Mrcha,mrcha everywhere :D niečo nenormálne,vtipné a čo ja viem čo ešte.Ja neskutočne milujem ako píšeš,aaa huh keď som nečítala tvoje príbehy aspoň tri krát tak ani raz. Pchh viem ich aj odzadu! :D Dobre,len toľko.píš ďalej a keď vydáš knihu/a keď nie aspoň mne jednu napíšeš :333/ tak budem ako prvá čo si ju kúpi. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby sa zo mňa stal druhý Hitler a začala by tá tretia svetová, aj potom by si čítala veci, ktorými by som si podmanila celý svet? (muahaha:D) to si teda dobrá keď ich vieš aj odzadu, ja si už polovicu z Life Goes On teraz nepamätám:D napíšem, aj s venovaní!:) ďakujem:))

      Odstrániť
  4. God, ja takéto jednodielovky zbožňujem! :D Na každom slovíčku som sa hrozne bavila, slečna Mrcha je zlatíčko, škoda, že takýchto dievčat nie je viac :DD Aj keď sa silno obávam, že keby som bola na jej mieste, slintám od blaha :/ To neni fér, nechcem byť taká naivka, brr, radšej by som mala popracovať na svojej príliš, príliš čistej osobnosti :D Takže, kedy sa pôjdeme opiť?
    Och, Katie, normálne ma kazíš :P
    Ale za túto dokonalosť ti to odpustím, simple perfect, darling :3xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale že aké návrhy!:D ja teba kazím? pff, pokazené už nepokazíš, ako sa hovorí;)):D tak daj termín, miesto a ideme, ja som za!:D thank you love:)xx

      Odstrániť
  5. Asdfghjkl.
    Božeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Naozaj?
    Nedýcham. Smejem sa. Nesmejem? Neviem.
    Toto bolo...oh. No aké?! Trošku mi došli slová, ale jedno viem- je to parádne! :33
    Konečne mu nejaká nedala! :DDD Konečne, konečne, konečne niečo iné oproti tomu všetkému, čo sa píše inde. (Aj keď ja na jej mieste, pretiahnem ho v tom výťahu tak, že by hneď vytriezvel.)
    A súhlasím, že by z toho bola megakrutá viacdielovka, to by som si tak vychutnala, že...ááách! :3 Porozmýšľaj o tom, lebo už len toto je dokonalé. A keby z toho bola viacdielna poviedka, tak to už si idem rovno zajednať truhlu. :3
    Proste. Wow.
    Tá mrcha nie je mrcha, je len mrcha voči tomu, kto si správanie mrchy zaslúži.
    :DDDDDDDDDDDDD
    Troška filozofie.
    Jednoducho som teraz viacmenej mimo a...tvojim jednodielkam sa proste nič nevyrovná. Niiiič. ♥
    *Aďka* xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dýchaj, nie že sa mi tu udusíš a potom nebude mať kto písať tieto úžasné komentáre, pri ktorých sa uškŕňam ako tá mačka z Alenky v ríši divov!:D asi som to začala zvažovať, napíšem pokračovanie a keby sa páčilo, možno by bolo ešte viac toho:)
      si rodený filozof, tento citát si nacapím na stenu!:D a ešte že ďakujem:))

      Odstrániť
  6. áááá :) dokonalé :DD akože.. .:D ona je neskutočná mrcha .. :DD normálne ma naštvala!! :D cíí .. :D to sa mi ešte nestalo .. :DD dokonalsoť!! :D :) užasné to je :) takže sa teším na dalšiu jednodielovku z "tvojho pera" :DDD skor z klavesnice . .D: joj to je jedno .. :DD Aleeeex

    OdpovedaťOdstrániť