sobota 15. júna 2013

Life Goes On 27.

Viete čím by ste mi strašne pomohli? A za čo by som vás strašne milovala? (teda, milujem vás už aj teraz, ale to by som ešte viac:P) Tuto zahlasujte za Let Me Love You, som nominovaná:) (keby ste niekto nevedel, tesne nad komentármi sú tri poviedky vypísané a tam jednoducho kliknete na LMLY) jedno kliknutie vás naozaj nezabije:) 
a teraz k časti, len taká doplňujúca, nabudúce bude lepšia, sľubujem:) enjoy♥


Louisiana

„Ešte raz do mňa šťuchneš, zabijem ťa,“ zamumlala som a ľavou rukou nahmatala tvár narušiteľa môjho spánku.
„Louisianaa, vstávaj.“ Debilný leprechaun.
Pomaly som sa otočila a nadvihla hlavu. Posadila som sa a dala dolu nohy, aby to vyzeralo, že sa chystám vstať, ale namiesto toho som schmatla Nialla a hodila ho na môj matrac. Pritom si buchol hlavu o hornú posteľ, ale bolo mi to úplne jedno.
„Neznášam ťa, Horan,“ zavrčala som a začala ho šťuchať tak isto, ako on mňa. Nedomyslela som to. Niall bol silnejší, prevrhol ma a obkročmo si na mňa sadol.
„Odvolaj to.“
„Nikdy!“ Šibalsky sa zaškeril, a ani som sa nenazdala, zrazu mal ruky na mojich bokoch. „Prečo ma vždy šteklíš?“ vykríkla som so smiechom, a lapala som po dychu.
„Odvolaj späť, že ma neznášaš.“
„Nie,“ vydýchla som a Niall prudko odhodil paplón na zem. Potom mi vyhrnul tričko a sklonil sa k môjmu odhalenému bruchu. S úškrnom na mňa pozrel, priložil pery na moju kožu a fúkol. Kričala som. Z očí sa mi valili slzy smiechu, a snažila som sa ho od seba odtisnúť. Zaplietla som si ruky do jeho vlasov a potiahla, no nezdalo sa, že by sa chystal tak skoro prestať.
„Vždy to vyzerá, akoby ju znásilňuješ. Tak to buď sprav, alebo už kašli na to,“ počula som hundrať Louisa a to vyvolalo ešte silnejší záchvat smiechu.
„Odvolávam!“ bola som nútená skríknuť nakoniec, a Niall zdvihol svoje telo vyššie. Teraz na mne kompletne ležala a tvár mal blízko. Príliš blízko.
„Fajn. Mám pre teba prekvapenie,“ usmial sa.
„Aké?“
„Lebo ti ho teraz hneď poviem. Prečo sa to asi volá prekvapenie? Hm, zamyslíme sa,“ brnkol mi prstom po nose a ja som zovrela pery.
„Pozor na jazyk. Byť sarkastická je moja úloha.“
„Prepáč,“ vyplazil na mňa jazyk a nadvihol sa. Potom akoby si to ešte rozmyslel a znovu sa sklonil. „Buď nachystaná, za pätnásť minút odchádzame.“ Zahryzla som si do pery. Spomenula si na včerajší večer, keď sme pri sebe ležali a do líc sa mi nahrnula krv. Niall mi venoval rýchly bozk na kútik úst a potom sa bez slova zdvihol. Môj žalúdok začal robiť akrobatické kúsky a srdce išlo preraziť hrudný kôš. Stále ho neznášam.
Lenivo som sa seba v kúpeľni natiahla džínsy a tričko, na hlavu si narazila čiapku a na oči dala jemnú vrstvu špirály. Keď som sa objavila v kuchynke, Liam na mňa zdvihol obočie a ja som dosadla vedľa neho za stôl.
„Už ste v pohode?“ spýtal sa ma potichu, zatiaľ čo ja som sledovala, ako Niall šťuchá do Louisa.
Mykla som plecom a začala sa venovať mojim raňajkám. Pomaly som si odpila z kávy a natrela si toast. Po prvom hryze som sa otočila k Liamovi. „Asi hej. Neviem.“
Naširoko sa usmial. „Po dnešnom dni budeš vedieť určite.“
Spozornela som a zvedavo naklonila hlavu. „Čo ty o tom vieš?“
Naznačil, že si zamyká ústa kľúčom a hádže ho za seba. Prevrátila som očami, potom sa vedľa mňa objavil Niall a položil mi ruku okolo pliec. Liam na mňa hodil veľavýznamný pohľad, a práve vtedy mi môj toast zmizol z ruky.
„Hej!“
Niall sa na mňa zaškeril a to už ho mal celý napchatý v ústach. Pokrčila som nosom. „Nemáme čas,“ zamumlal a potiahol ma za ruku.
Keď dožul, odniekiaľ vytiahol čiernu šatku a zamával mi ňou pred očami. „Ak ti zaviažem oči, budeš mi dôverovať?“
Prikývla som, a nechala ho, nech mi šatku pevne uviaže okolo hlavy. Navigoval ma von z autobusu do chladného ranného vzduchu, a zrazu som bola vo vzduchu, prevesená jemu cez plece.
„Toto nebolo v zmluve!“ protestovala som a búchala mu päsťami do zadku. Pocítila som, ako sa otriasa smiechom.
„Škoda, že si nemôžeš užiť ten výhľad,“ vyhlásil napokon a za to si vyslúžil ďalšiu ranu.
Niall stále vytrvalo kráčal dopredu a ja mne sa pomaly valila do hlavy krv. „Niaaall,“ zakňučala som, „vieš, všetku krv z tela mám už v hlave, a asi mi bude zle.“
Prudko zastavil a postavil ma na nohy. Potom mi podrazil kolená, vyhodil si ma do náručia a mne nezostávalo nič iné len omotať mu ruky okolo krku.
„To si týmto chceš niečo dokázať, Horan?“ zahundrala som.
„Nie, ale dnes sa s tebou bude zaobchádzať ako s princeznou.“ Normálne som mohla počuť ten úškrn v jeho slovách.
„V tom prípade chcem naspäť svoje raňajky.“
„Aj to bude.“
„Len dúfam, že to bude stáť za to,“ vzdychla som napokon.

10 komentárov:

  1. "Vždy to vyzerá, akoby ju znásilňuješ. Tak to buď sprav, alebo už kašli na to."
    :DDDDDDDDDDDDDD Dobre im dal.
    Som zvedavá, kam ju ten akože strašne cute princ dovlečie. :D Nemám chuť na romantiku (a znásilniť ho konečne by nebolo odveci!), ale som si istá, že to, čo sa s ňou chystá spraviť (a moje predstavy sa asi nestanú skutočnosťou, fňuk), sa mi bude páčiť. :3
    Tak to nepokaz (čo nepokazíš; ha, milujem zátvorky) a pridaj to čo najskôr. :33
    Panvičičičičika. ♥
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pfú, neviem či tamto ďalej sa bude dať považovať za romantiku, veď uvidíš :D ale dávam ti nádej do ďalších častí, alebo možno napíšem špeci pre teba jednodielovku, aby sa tvoje predstavy stali skutočnosťou :D
      budem sa snažiť:))♥

      Odstrániť
  2. Louisove pripomienky a hlášky ma doráža ako kladivo klinec do dreva. No koniec! Báj d véj, úplne že super časť. Jáááj som si živo predstavila akoby mňa tak Horan spacifikoval. Nádherná predstava hneď z rána ♥ No nič, snívam ďalej, ty si super, časť ako vždy A-W-E-S-O-M-E a ako dobré dievča čakám na Ďalšiu. BIG SMILE, BIGER HIGHFIVE :) xxx LUV

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a vieš čo mňa doráža? tie tvoje úžasné prirovnania, ktoré dokážeš vopchať aj do komentáru!:D
      *le tľapkám ti po hlave, dobré dievča, len pekne čakaj:) thank yoou darling, SCREEN FIIIVE! xoxo

      Odstrániť
  3. ááááááááááááááá :)) :3 ja nemožem .. :) to je také užasné .. :) aj sa z nich smejem aj to je romantikuš :3 presne takéto to má byť :33 presne !!! :) užas ! :) okamžite si prosím dalšiu :) a už som dala hlas :)) a neskutočne sa teším na dalšiu :)) Alees

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne to také má byť? romatické? :D no ako chcete, ale ak vás nájdem roztopených niekde na chodníku z mojich sladkých častí, nezoškrabávam! :D ďakujeem:))

      Odstrániť
  4. Krááásna časť, sú strašne cute, som zvedavá, čo vymyslel Niall a kam vedie Anu, no uvidíme. A ten Louis :D riadny šašo, úžasná časť, ako vždy! ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Louis šašo to je asi povinný prvok v každej poviedke:) neviem, či to mám dobre vymyslené, každopádne ďakujeem!:)

      Odstrániť
  5. Krajšie to už nemôže byť♥ Z Tomlinsona som sa smiala dobrých desať minút, pretože ty ho tam úžasne vystihuješ...! ( som si istá, že taký perverzný je aj v reáli :D)
    Hmm, vymysli nejaké maxi dokonalé miesto, veeľa šteklivých chvíľok, sladké slovíčka a upokojíš moju romantickú polovičku♥ Potom nech ho Ana odbije a nečujne zdupká ( omg, to som to fakt napísala?! :O ) Ani to nepomysli, ja mám fakt hrozné nápady, ale na rozum mi práve teraz prišla slečna Mrcha :DD
    Brr :D Počúvaj len svoju múzu, darling♥ Xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. huuups... tvoja romantická aj tá hrozná polovička budú v ďalšej časti uspokojené :D teda dúfam no... že si sa mi ty nabúrala do laptopu a čítaš si tie dve vety čo mám popredu a potom mi napíšeš takýto komentár?! :D
      keby nejaká bola, budem, honey♥

      Odstrániť